28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op romymarie

Veel dank voor jullie reacties.. We hebben nu een Audi A4 op het oog of een ...
Als het even kan zou ik zeggen base en stoel mee en proberen. Het is erg afhankelijk van jullie lengte en eisen qua ruimte. Golf 4 is voor ons aan de krappe kant beiden liefst stoel ver naar achter en bij het zitje lukt dat dus niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op romymarie

Veel dank voor jullie reacties.. We hebben nu een Audi A4 op het oog of een ...
Wij hebben ook een audi A4, met de cloud Z! Wij hebben hem nu achter de bijrijdersstoel staan, maar de stoel moet alsnog best ver naar voren! Ik ben klein en vind het niet erg, maar mijn vriend wel!

3 jaar geleden

Beste is om de stoel gewoon mee te nemen. Wij hebben echt wel een ruime auto, bmw 5 serie, station maar ons zoontje kan niet achterwaarts achter mijn man zitten.

3 jaar geleden

Heeft iemand inmiddels een vervolgstoel van Cybex? Ik heb namelijk de Cybex Sirona SX2 i-size gekocht maar ik vind hem redelijk wankel in mijn auto staan ondanks de beveiligings knoppen op groen staat. Toen ik vandaag over een drempel reed vond ik dat het stoeltje aardig op en neer ging. Herkent iemand dit? Heb ik iets over het hoofd gezien?

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Heeft iemand inmiddels een vervolgstoel van Cybex? Ik heb namelijk de Cybex ...
Ik heb voor onze oudste de cybex pallas m-fix. Erg fijn en degelijk. Met de sirona heb ik geen ervaring. Zit de base zelf wel goed stevig? Ik heb gemerkt, dat in sommige auto's de achterbank anders loopt waardoor de poot van de base niet echt stevig neergezet kan worden.

3 jaar geleden

Ik heb voor onze oudste de cybex pallas m-fix. Erg fijn en degelijk. Met de ...
Misschien dat het inderdaad aan die poot ligt. Al zegt het apparaat dat het goed staat. Ik zal straks eens de winkel bellen.

3 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Misschien dat het inderdaad aan die poot ligt. Al zegt het apparaat dat het ...
Goed idee, en anders kijken of je er even heen kunt gaan, dat zij het even na kunnen kijken.

3 jaar geleden

Wij hebben net deze aangeschaft https://www.recaro-kids.nl/monza-nova-is.html en rijden in een 3deurs VW Up!. Moet zeggen dat het zitje nog voor het einde van de zitting stopt en precies qua breedte tussen de gordels in past. Dus ideaal! Bovendien zou dit zitje tot 12j mee moeten kunnen gaan, wat dus mooi meegenomen is.