17 Reacties
3 jaar geleden
Wanneer is dit? Denk dat wij even iets lekkers kopen bij de lokale bakker.
3 jaar geleden
Als leidster zeg ik klopt. We krijgen vaak chocolade maar dat maakt niet uit. Alles wat laat zien dat je als leidster gezien wordt is al fijn. Een tekening, een enkele bloem. Alles is waardering en daar draait die dag om.
Zelf ga ik de leidsters van mijn kleine man iets geven wat voor hun als persoon relevant is (verhuist, zwanger).
Persoonlijk vind ik de dingen waar naar jou als persoon naar gekeken wordt het leukste.
3 jaar geleden
Oh wat goed zeg ! Ok was dit anders vast vergeten, terwijl ik wel heel blij met ze ben! Geven jullie alleen aan de leidsters die er op die dag zijn? Ik ken de rest ook eigenlijk niet, maar ik weet niet wat normaal is?
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Jij werkt in de opvang toch? Wordt er bij jullie iets aan gedaan en zo ja, ...
Wij hebben dan een verkleedpartij. De ene ouder geeft chocolade, de andere gewoon een kaartje. De derde die pakt extreem uit, met een persoonlijk kado voor elke leidsters. En de vierde doet net of 't niet bestaat... 🙈
3 jaar geleden
Het gaat bij deze dag vooral om het gebaar! Maak het jezelf vooral niet te moeilijk..
Wij zijn altijd al blij als iemand alleen al een keertje (extra) benoemd dat ze blij zijn met de goede zorgen. Een klein presentje is leuk, maar ik zou het daar lekker bij houden hoor! 😊 een leuk kaartje ofzo
3 jaar geleden
Oh joh wist helemaal niet dat dat bestond!
Onze meid gaat alleen op maandag naar kdv, is het gebruikelijk of "raar" om dan die maandag iets te geven?
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Wij hebben dan een verkleedpartij. De ene ouder geeft chocolade, de andere ...
Hmm vooral dat vierde type komt me bekend voor 🤨 en vooral aangezien onze oudercommissie er nu al mailtjes over uit heeft gedaan.
Ben op de opvang waar ik werk ook ouder dus weet al van de verrassing af 😅
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik moet voor mijn dochter nog aan de slag 😂 maar ik denk dat ik 't vergeet ...
Haha erg he vooral omdat je er dan zelf ook in werkt. Ik heb gelijk spulletjes gekocht om met hem te verven. Alles is verder ook ingepakt. Zaterdag ben ik vrij dus dan gaan we de schilderijtjes nog even verven en daarna inpakken en dan zijn we klaar 😊
Hij heeft echt hele lieve leidsters die elke dag terwijl hij ziek was (rs virus) vroegen hoe het met hem ging. Zelfs via een appje in het weekend en eentje vanaf haar vakantieadres dus ik wil ze ook wel even in het zonnetje zetten. Zulke positieve aandacht doet namelijk op zo’n moment heel goed.