15 Reacties

2 jaar geleden

Wij plannen van vaak de autorit tijdens het slaapje. Al moet ik zeggen met haar slaapschema nu, ik t ook wel lastig vind! Maar het zou me niet tegenhouden om toch te gaan. Maar gewoon kijken hoe het gaat!

2 jaar geleden

Ik plan alles om haar slaapjes heen. Zelf vind ik belangrijk dat ze haar slaap krijgt want dat heeft ze gewoon nodig. Vind niet dat mijn plezier boven haar moet gaan. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Mijn dochter slaapt ook niet in een kinderwagen en in de auto alleen als ze echt moe is.

2 jaar geleden

Wij plannen ook alles om het slaapje heen. Vandaag precies 14 maanden maar sinds 2 weken echt nog maar 1 slaapje willen doen. Ik zal voorstellen dat je in de ochtend wilt gaan en dan kan ze op de terugweg in de auto slapen en of nog snel even in bed leggen en dan weer op tijd wakker maken zodat de avond niet te laat wordt. Dierenpark vond ons meisje vorige week (voor t eerst) helemaal geweldig!

2 jaar geleden

Wij zijn al 2 keer met het vliegtuig weg geweest, dat haar ‘slaapschema’ in de war gaat. En de dag daarna slaapt ze gewoon weer goed. Net zoals dagjes weg of shoppen. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is. En als ze een keertje een dagje anders slapen, prima. Ik heb het idee zolang ik me er niet druk om maakt, me dochter zich ook rustig voelt. En daardoor ook in slaap valt als ze dat wilt. Dus vooral niet stressen erom. Afgelopen week waren we in Egypte, en ze heeft iedere dag lekker in de wagen of op het ligbedje geslapen. Heerlijk met het zee geluid op de achtergrond.

2 jaar geleden

Ja wij plannen tot nu toe ook alles om de slaapjes heen. Maar ik vind dat je af en toe ook wel een uitzondering kan maken. Maar dat is dan nu voor het eerst dus ik vond het toch even een lastige keuze. Maar ik bedacht me ook wel dat als je meerdere kinderen zou krijgen je de komende 10 jaar nooit een dag weg zou kunnen 😜 We gaan het gewoon proberen en als ze te moe wordt dan gaan we terug naar huis!

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ja wij plannen tot nu toe ook alles om de slaapjes heen. Maar ik vind dat j ...
Ik denk dat je er zo goed in staat. Als t niet gaat, ga je gewoon naar huis! Onze dochter vind de dierentuin ook echt fantastisch!

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe ver je er vandaan woont maar zou mikken op de dutjes in de auto., heen en terug. Waarschijnlijk is je dochter zo moe van alle indrukken dat ze makkelijk slaapt in de auto naar huis. Gewoon lekker doen

2 jaar geleden

Wij zijn al meerdere keren naar een pretpark geweest, slaapt in de auto of in de kinderwagen. Ik weet ook dat niet ieder kind in de kinderwagen slaapt maar van alle indrukken valt ze bij ons gewoon in slaap. Veel plezier!

2 jaar geleden

Inmiddels loopt onze zoon sinds dat hij 1 jaar is een we merken dat uitjes nu veel makkelijker zijn. Dus we zijn iets vrijer nu. Voor die tijd zorgden we voor een stevig ontbijt, en namen we fruit, broodjes en een potje mee. Daarnaast ook gezonde tussendoortjes en genoeg drinken. In de auto deed hij z'n middagdutje en gaf ik indien nodig een broodje. Het enige nadeel bij ons was dat hij niet langer dan 1u in z'n kinderwagen wilde. In een lunchtent haalden we hem eruit en zat hij op schoot. Als hij echt moe was, sliep hij wel in de wagen, maar hij stelde het lang uit.

2 jaar geleden

Ik zou gewoon gaan.. Ze is geen wandelwagen slaap kihd, omdat ze dat nooit doet.. Als ze echt moe zijn slapen ze ook wel uh de wandelwagen.. 🙈

2 jaar geleden

Het is goed gegaan! No way geslapen in de wandelwagen haha. Maar wel op de terugweg naar huis uiteindelijk. Ze bleef goed te pruimen en heeft die nacht mooi 14 uur geslapen 😜

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Het is goed gegaan! No way geslapen in de wandelwagen haha. Maar wel op de ...
Wat fijn! 😀 Van een nieuwe omgeving en prikkels blijven ze vaak enthousiast en wakker. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Het is goed gegaan! No way geslapen in de wandelwagen haha. Maar wel op de ...
'tis toch veel te interessant zo'n dierentuin.. Ik snap het wel hoor.. Haha

2 jaar geleden

Ja heerlijk! Een enorme rode boei en van die gare ogen 😜 maar wel blijven lachen 😊

2 jaar geleden

Vandaag toevallig een dagje weg geweest met de kleine. Ze heeft thuis eerder een slaapje gedaan dan normaal ( nu 09:30 maar normaal 12:00 uur ) van ongeveer 1,5 uur. In de wandelwagen heeft ze niet geslapen maar ze deed het wel heel goed. Dit is niet iets wat je elke dag kan doen maar af en toe moet het wel kunnen.