1204 Reacties

3 jaar geleden

Nog niets te klagen dames!? 🤭 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Geef het een uurtje of twee 🤪

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Geef het een uurtje of twee 🤪
Deal! Ik wacht af! De 🍿 staat klaar!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zou graag de aftrap willen verzorgen maar weet het gewoon even niet te verzinnen. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Deal! Ik wacht af! De 🍿 staat klaar!
Het ‘geklaag’ ging door in het originele topic 😅 Ach ja dan klaag ik hier wel als eerste. Baby die de hele nacht na een uur max twee uur slapen wakker werd. Bij zijn vader helemaal over de toeren en bij mij snel rustig terug in slaap gevallen. Betekend wel dat ik alleen maar korte hazenslaapjes heb gedaan. Resultaat zwaar vermoede moeder

3 jaar geleden

Uuhh ik heb een klacht! Een totaal gebrek aan libido 🙄

3 jaar geleden

Vandaag een hoornvliesbeschadiging opgelopen door het spelen met mijn meisje, ze prikte een vinger in mijn oog. Pijnlijk en wazig zicht aan dat oog en daardoor weer hoofdpijn. Van de huisarts antibiotica zalf gekregen en maandag terug voor controle.

3 jaar geleden

Reactie op Jazebel

Uuhh ik heb een klacht! Een totaal gebrek aan libido 🙄
Zo... En of... Ik denk er niet eens aan....

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Vandaag een hoornvliesbeschadiging opgelopen door het spelen met mijn meisj ...
Ah bah!! Beterschap. Hopelijk maandag positief nieuws. 🍀

3 jaar geleden

Ik heb wat te klagen over de app.. Sinds de laatste update als ik een melding krijg, en ik klik er op, dan zie ik mijn bericht maar niet meer wat er boven staat of het 1e bericht en de titel, ik heb dus geen idee waar er op gereageerd is. Welk onderwerp zeg Mawr.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb wat te klagen over de app.. Sinds de laatste update als ik een meldi ...
De app is wel vaker prut. Zo gaan nieuwe topics gaan continu langs mij heen. 😐

3 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ineens vet slecht afgelopen dagen!!! Om de 2 uur wakker worden voor een flesje gewoon… is dit sprong 6??

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Vandaag een hoornvliesbeschadiging opgelopen door het spelen met mijn meisj ...
Hoe gaat het met je oog?

3 jaar geleden

Kleine man heeft het rs virus. Gelukkig ziekenhuis opname net niet nodig omdat hij nog eigenwijs genoeg was daar. Maar wat een klein ventje is het nu weer. Hele dag zielig op mama hangen en af en toe als vervanging op papa (mama moet ook wel eens plassen/eten) maar dat gaat wel onder zwaar protest tot hij weer terug op schoot hangt/ligt/zit.

3 jaar geleden

Hoe gaat het met je oog?
Gelukkig helemaal hersteld, lief dat je ernaar vraagt.

3 jaar geleden

Is er nu geen topic meer over voeding? Het oefenhapjes topic is gesloten maar kan geen deel 2 vinden?

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Is er nu geen topic meer over voeding? Het oefenhapjes topic is gesloten ma ...
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/tip-voor-oefenhapjes-deel-2-EOevAx

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/tip-voor-oefen ...
Dank je! Ik kon het nergens vinden.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Gelukkig helemaal hersteld, lief dat je ernaar vraagt.
Dat is fijn!! 🎉🎉🎉😀

3 jaar geleden

Oké ff klagen... Vriend jarig, gezellig leuk! Lekker uit eten, kadotjes enzo. Super. Hij heeft een workmate gekregen, bouwpakket.. Het enige wat ik hoor is gevloek en getier met het in elkaar zetten ervan.. Word boos omdat ik hem niet uit mijzelf kom helpen.. Heb je ook nog eens een dochter in de zeur modus, werkt ook niet echt mee. Eind resultaat, ik houd mijn dochter geëntertaint en zet zijn kado in elkaar. Ja hallo, jij bent hier de kerel. Fix 't zeld ff.. Gisteren al dikke discussie gehad over een kapot ding in huis, of die 't goed vond dat mijn pa 't zaterdag even kwam repareren.. Vond die onzin, kan die zelf wel.. Nou zolang jij je werkbank niet in zelf elkaar krijgt zonder gevloek en getier.. Vraag ik mijn vader gewoon om hulp. #dankuvoorhetluisteren #klaagmodusuit