1204 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op YvonnieG
😘 je doet het echt goed!
En zo herkenbaar, ik heb/had ook problemen met m ...
Bedankt voor je bericht. Fijn om even van iemand te horen die bekend is met deze ellende. Heel bizar hoe groot de impact is op je fysiek en mentaal. Op het werk zijn mijn afdelingscollega's met vakantie en heb nu elke keer e.a collega die mij gezelschap houdt omdat ik anders eenzaam en verdrietig wordt als ik in mijn eentje zit. 😔
3 jaar geleden
Wat een nacht zeg.... Normaal gaat dochter om ongeveer 20.00 naar bed en slaapt door... Nu ging ze dus ook rond die tijd naar bed... Maar bleef huilen en jengelen in bed... Na 2 uurtjes, haar eruit gehaald... Nog even een 100ml fles gegeven en terug in bed gedaan... Viel meteen in slaap... Om 1.00 gingen mijn man en ik naar bed... En nog geen half uur later... Dochter helemaal overstuur wakker... Haar pamper verschoont en even meegenomen naar ons bed... Madam viel weer bijna in slaap dus legde ik haar terug in haar eigen kamertje... Stil... Ik zelf was volgens mij met in slaap gevallen, hoorde nog de tv heel zachtjes(manlief kijkt graag tv in bed, voor hij gaat slapen)... En ja hoor, dochter er krijsend wakker... Ik boos (op mijn man) uit bed en even mijn dochter getroost en weer pamper verschoont (alleen plas)... En haar terug in bed gedaan... Was weer stil...
Toen ik terug kwam ik in slaapkamer zat manlief nog steeds tv te kijken het was bijna 3.30uur en ik zei alleen bedankt en draaide me om...
Hij doet daadwerkelijk niks voor/met onze dochter... Alleen als hij smorgens wakker is dan zet ik haar ff bij hen zodat ik de fles kan maken... En dan geeft hij haar er aan mij... Luier verschonen doet mama... Eten geven doet mama... Medicijnen geven friet mama... Verhaaltje voorlezen en spelen is samen met mama... Naar bed brengen en eruit halen doet mama etc etc... Papa lacht een keer als ze in de box zit pakt haar heel soms op een that's it....
Ik heb dit al eens aangegeven aan hem... Zegt ie... Ja dat is jou werk... Ik heb mijn eigen werk (werkt in nachtdienst)... Anders komt er geen geld binnen... Wil hij nu zeggen dat hij onze dochter als werk ziet😕😢...
Sorry lang verhaal... Maar moest het ff kwijt...
Ik doodop...
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Wat een nacht zeg.... Normaal gaat dochter om ongeveer 20.00 naar bed en sl ...
Deels herkenbaar... enige wat hier helpt, is regelmatig met elkaar praten en verwachtingen naar elkaar uitspreken. Als je er niet regelmatig over praat, zal de situatie niet beter worden.
3 jaar geleden
Deels herkenbaar... enige wat hier helpt, is regelmatig met elkaar praten e ...
Hier blijven we erover praten maar dit gaat, verwacht ik, binnenkort helemaal mis. Ik doe alle nachten terwijl ik werk. Ook de weekenden. Papa weigert ook maar een luier te doen en er zijn periodes dat papa de kleine gewoon compleet negeert. Mn hart breekt dan 💔
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hier blijven we erover praten maar dit gaat, verwacht ik, binnenkort helema ...
Wat verdrietig om te lezen. M’n hart breekt door jullie berichten met je mee. Ik vind dit zo erg!
Hier compleet het tegenovergestelde. We maken bij wijze van spreken bijna ruzie om wie eruit gaat. Soms staan we beide naast het bedje te discussiëren wie er mag doorslapen.
Gisteren kon 1 van de 2 uitslapen, vanmorgen moest ik om 8 uur werken. Liet hij mij uitslapen omdat ik vandaag moest werken. Ik zeg ja maar omdat ik moet werken kan jij dus ook niet uitslapen.. en zo ‘kibbelen’ wij..
3 jaar geleden
Bedankt voor je bericht. Fijn om even van iemand te horen die bekend is met ...
Idd bizar die impact!! En ik vind het echt een sluipmoordenaar.. zo makkelijk ongemerkt steeds iets slechter en pas achteraf merk je het verschil.
En positief gezien, super fijn dat je steun krijgt van collegas!
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Wat een nacht zeg.... Normaal gaat dochter om ongeveer 20.00 naar bed en sl ...
Jij werkt niet en hij wel? Een werkdag is niet zo zwaar als een dag voor een baby zorgen. Als ik voor ons kind zorg op mijn vrije dag dan is de laatste voeding/verschonen/naar bed brengen voor mijn vent hoor. Jouw kerel mag ook wel zo'n ronde op zich nemen.
Dikke knuffel. 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hier blijven we erover praten maar dit gaat, verwacht ik, binnenkort helema ...
🤗🤗🤗
3 jaar geleden
Reactie op YvonnieG
Idd bizar die impact!! En ik vind het echt een sluipmoordenaar.. zo makkeli ...
Een sluipmoordenaar ja en zeker op het moment dat je ongediagnosticeerd doormoddert. Gelukkig veel hulp en begrip.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Wat verdrietig om te lezen. M’n hart breekt door jullie berichten met je me ...
Mijn hart breekt ook. 😔 Kinderen krijgen = samenwerken. Een een partner die 8 uur werkt doet veeeeeel minder (en heeft meer rust) dan iemand die voor een kind zorgt en het huishouden doet want de zorg van een kind gaat maar door. Jullie moeten meer rust voor jezelf gaan opeisen. Dit staat niet in verhouding en is gewoon niet eerlijk.
3 jaar geleden
Mijn hart breekt ook. 😔 Kinderen krijgen = samenwerken. Een een partner d ...
Hij werkt alleen nachtdiensten. Van 21.00 tot 6.00 start op zondag en is vrijdagmorgen klaar. Ligt vervolgens vanaf ongeveer 9 uur in bed tot 14.00uur en gaat om 16.00 uur weer terug voor nog een paar uurtjes tot 19.00uur. om dan te eten en naar zijn werk te gaan.
Op vrijdag slaapt hij precies zo en dan op zaterdag is hij boos dat ik hem uit bed haal rond 10uur omdat ik iets wil gaan doen samen met de kleine. Dan Het hij ja 5 minuutjes en komt er vervolgens pas een uur later uit.
Misschien moet hij maar eens gaan kijken voor ander werk. Dat lost misschien iets op. Want ik ga dit ook niet lang meer trekken. 😤
Sorry voor mijn geklaag.
Gelukkig helpt de lieve glimlach en knuffels en kusjes van mijn dochter en maakt mijn dag weer goed
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Hij werkt alleen nachtdiensten. Van 21.00 tot 6.00 start op zondag en is vr ...
Zoo dat is wel heel heftig.. Je staat er bijna alleen voor ja.. Elke nacht, en elke dag..
Ben zo blij dat mijn vriend besloten heeft om de nachten te verlaten en gewoon overdag te gaan werken..
Sterkte ermee!!
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Zoo dat is wel heel heftig.. Je staat er bijna alleen voor ja.. Elke nacht, ...
Dank je wel
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Je hoeft echt geen sorry te zeggen! Ten eerste is dit de klaagmuur en ten tweede mag je je ei kwijt, daar ja dit forum ook voor.
Wilde hij wel heel graag een kindje?
Ik vind dit echt onacceptabel.. dat sommige mannen wat minder doen dan wij oké, maar deze doet gewoon helemaal niks, ik vind dat zo erg voor je! Jij hebt ook recht op even wat tijd voor jezelf. Dat ie nachtdiensten heeft oké maar de momenten dat ie wakker is zou die aan zn kind moeten besteden.
Hebben jullie een stabiele relatie? Valt er een goed gesprek over te voeren?
Hoe was zijn ritme vóór jullie dochter?
3 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Je klaagt helemaal niet. Je vriend slaapt veel te veel. Nachtdiensten zijn zwaar, dat zal ik niet ontkennen maar hij slaapt élke dag overdreven uit. Zoveel slapen is ook nog eens ongezond. Ik heb het zo met je te doen. Als je naast mij zou wonen dan zou ik je komen helpen. ❤
3 jaar geleden
Je klaagt helemaal niet. Je vriend slaapt veel te veel. Nachtdiensten zijn ...
Wat lief... En het is niet mijn vriend, maar man😉😁