1204 Reacties

3 jaar geleden

#helemaal klaar hier... ik kan niet meer. Ik ga hulp inschakelen voordat het hier nog verder explodeert #wat een eikel

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

#helemaal klaar hier... ik kan niet meer. Ik ga hulp inschakelen voordat he ...
Wat is er aan de hand? Als je het kwijt wil. Sterkte meid

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Wat is er aan de hand? Als je het kwijt wil. Sterkte meid
Tja... Papa houdt niet van onze zoon, verschoont geen luiers, negeert gehuil, is boos omdat ie wel verlof heeft maar geen vakantie. Ukkie zit heel de dag in de grondbox terwijl papa op de bank chillt met zijn tablet Ik doe alle nachten terwijl ik ook werk, ik doe het avondritueel. Maar meneer verwacht een applaus omdat hij de badkamer schoonmaakt. Na een dag werk (9 uur, vanuit huis) vandaag verwacht hij dat ik het eten ook maak en levert hier vervolgens commentaar op. Het eten is nog niet op en meneer pakt zijn motorkleding en rijdt weg zonder iets te zeggen. # ♡ klaagmuur

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tja... Papa houdt niet van onze zoon, verschoont geen luiers, negeert gehui ...
🫂 dat is geen leuke situatie en je man/vriend gedraagt zich egoïstisch. Hopelijk komt hij tot inkeer. Zijn het zijn woorden dat hij niet van zijn zoon houdt?

3 jaar geleden

Niet echt klagen, en zeker niet na alle heftige verhalen die ik hieronder lees.. sterkte lieve mama's.... Maar ik vind het zo jammer, nu we weer begonnen zijn met werken, dat wij onze zoon pas zien als we 's avonds thuis komen. Hij slaapt zo goed. En ik wil hem niet wakker maken, zodat wij hem een kus kunnen geven en kunnen zeggen dat wij gaan werken. Dat zou namelijk alleen maar voor ons plezier zijn en is niet in zijn belang.

3 jaar geleden

🫂 dat is geen leuke situatie en je man/vriend gedraagt zich egoïstisch. Ho ...
Ja dat zijn zijn woorden ja. Daarnaast vind hij onze zoon "een blok aan zijn been". Zelfs de kat krijgt kusjes. Hij heeft onze zoon nog nooit een kus gegeven

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ja dat zijn zijn woorden ja. Daarnaast vind hij onze zoon "een blok aan zij ...
Bah.. Wat onwijs heftig! Echt te vreselijk voor woorden.. Is er iemand in je directe omgeving waarmee je kan praten!? 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Wat super pittig lijkt me… veel sterkte🌻

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Bah.. Wat onwijs heftig! Echt te vreselijk voor woorden.. Is er iemand in j ...
Jawel. Die zijn alleen niet objectief. Iedereen dichtbij me roept dat ik hier weg moet, maarja.. makkelijker gezegd dan gedaan he. Sociaal wijkteam heb ik inmiddels contact mee, huisarts is op de hoogte.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Jawel. Die zijn alleen niet objectief. Iedereen dichtbij me roept dat ik hi ...
Begrijp ik opzich ook wel weer. Hoe is je relatie met je man afgezien van 't feit dat die geen intresse toont in de kleine...?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Begrijp ik opzich ook wel weer. Hoe is je relatie met je man afgezien van ' ...
Tja... t breekt mn hart als hij de kleine negeert. Ik kan daardoor ook niet gezellig meer doen. Er worden veel verwijten gemaakt, beide kanten op. Er is een hoop spanning voelbaar, wordt weinig meer gepraat. Sowieso ben ik het die het gesprek constant start, hij houdt anders gewoon zijn mond. Af en toe komt er bij hem iets praktisch uit over de boodschappen ofzo

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Wat heftig zeg! Dat is niet gezond! Hopelijk kan je de kracht vinden en de hulp hoe je hier verder mee om wil gaan voor jezelf en je zoontje.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hier breekt echt mijn hart van 😭 Waarom is hij hier aan begonnen? Was de baby wel gepland? Dan nog… niet ben je kind houden.. blok aan het been.. zo heftig 😢 Inderdaad makkelijk praten ‘bij hem weggaan’ helaas gaat dat allemaal niet zo makkelijk. Heb je hem weleens op de man af gevraagd hoe hij de toekomst ziet? Wil hij dit gezin nog? Wil hij wel bij jullie blijven? Als hij ook al niet met jou praat, wat wil hij dan?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tja... Papa houdt niet van onze zoon, verschoont geen luiers, negeert gehui ...
Jeetje meis... Dat is dus niet leuk... Ik leef met je mee... Ik maak een soort gelijk iets mee... Maar hier heeft papa gelukkig nooit gezegd dat hij niet van onze dochter houdt en krijgt ze gelukkig wel knuffels en kusjes van hem...

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Pff wat heftig. Gevoel, liefde en houden van, kan je helaas niet afdwingen. Helaas zijn er veel vaders en moeders die geen gevoel hebben bij en voor hun kinderen, hoe erg dat ook is. De manier hoe je hiermee omgaat is wel afdwingbaar. Was jullie relatie voor de zwangerschap wel goed? Wat weerhoud jou ervan om in deze situatie bij hem weg te gaan? Als ik dit zo lees wordt hier niemand gelukkig van.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

#helemaal klaar hier... ik kan niet meer. Ik ga hulp inschakelen voordat he ...
Pfffff ik heb alles gelezen. Jij en je zoon verdienen beter. Ik ga niet zeggen dat je weg moet bij hem, alleen jij kan die beslissing nemen. Goed dat je hulp hebt ingeschakeld, ik wens je heel veel kracht, liefde en positieve energie toe ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tja... t breekt mn hart als hij de kleine negeert. Ik kan daardoor ook niet ...
Jij en je kleintje verdienen beter. Ik weet niet onder welke omstandigheden je zwanger bent geraakt en het doet er niet toe. Hij moet zijn rol als vader op zich nemen e.a gewoon vertrekken (als je het mij vraagt) want je zo opstellen en doen alsof het kind niet bestaat is geen gelukkige situatie. Zonde dat hij niet beseft wat hij bezit. Ik ken een man die voor de 3e keer een miskraam moet verwerken en een man die in een vruchtbaarheidstraject zit. Beide smachten ernaar om vader te worden. Als jouw vent niet beseft hoe waardevol jullie zijn dan is het gewoon een sukkel.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hier breekt echt mijn hart van 😭 Waarom is hij hier aan begonnen? Was de b ...
Hij "gunde" mij een kind. T is mijn grote droom en anders zou ik weggaan en dat wilde hij niet. Wel fijn dat ik dat achteraf hoor. Hij vind de wereld waarin we leven niet oke. En over het leven zelf zegt ie dst we leven als lemmings waarbij alles is bepaald (school, werk, pensioen, dood) en er weinig ruimte is om zelf na te denken. Gisteren gevraagd of hij open staat voor hulp, nee. Waarop mijn weerwoord was, dat ik dan denk klaar te zijn, meneer ziet het als dreigement waarbij alleen hij zich moet aanpassen. Hij vindt dat ik erom gevraagd heb, dus ervoor moermt zorgen ook. De luiers en het het huilen kan hij echt niet hebben, dat mag ik doen. Hij heeft de kinderkamer gesjouwd, electra vervangen, vloeren vervangen etc etc. Hij vind dat hij daar beter in is en dat je moet doen waar je goed in bent. #zucht Ik wilde woensdagavond sociaal wijkteam een soort interventie laten doen. Maar dat gaat dus niets helpen ben ik bang

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hij "gunde" mij een kind. T is mijn grote droom en anders zou ik weggaan en ...
Allereerst; wat ontzettend verdrietig dit. Ik snap dat het moeilijk is om hiermee om te gaan. Je vent is echt een lamlul als ik het zo lees en verdient jou en je kind niet op deze manier. Maar... ook jij hebt nu een zorgplicht over je kind. Als een van de ouders letterlijk zegt, dat hij niet van het kind houdt, dan voelt het kind dit. En hoe zou dat zijn als de kleine dadelijk 2 of 3 is, zelf gaat praten en dus ook echt verstaat en snapt wat er gezegd wordt? Hoe is het om te horen dat je niet gewenst bent? (Ik heb het vaak genoeg moeten horen in mijn jeugd en dat doet echt niet veel.goed voor je, kan ik je garanderen). Iets zal er moeten veranderen, want dit is een ongezonde en onveilige situatie voor het kind. Of je nu bij hem weg gaat of hulp inschakelt, dat is aan jou, maar er moet wel echt iets veranderen in het belang van het kind. Ook al is dat moeilijk, je zult in actie moeten komen. Laat inderdaad dat wijkteam langs komen. Laat hem merken dat het je echt menens is. Aan loze dreigementen heb je niks, want dan denkt hij dat ie alles kan blijven maken, omdat je toch niet doet wat je zegt. Ik wens je heel veel succes en wijsheid toe. Hopelijk heb je mensen in je omgeving die je hierbij kunnen helpen. Dikke knuffel!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hij "gunde" mij een kind. T is mijn grote droom en anders zou ik weggaan en ...
De vader van m'n 1e was niet veel anders, hij vond dat ik voor het huishouden en kind moest zorgen en achter zijn kont aan op moest ruimen alsof hij een klein kind was. Het 1e wat hij deed toen ik hem vertelde dat ik zwanger was, was een keiharde schreeuw geven en naar zijn beste vriend rennen 🙄 was wel mooi makkelijk voor hem om iemand thuis te hebben die alles deed, maar vond het raar dat onze relatie niet werkte terwijl hij er geen energie in stak. Kan het verkeerd hebben hoor, maar heb het gevoel dat jouw vent het ook wel makkelijk vindt dat jij voor alles zorgt waar hij geen zin in heeft zoals eten koken en voor de kleine zorgen. Hij heeft ervoor gekozen om samen met jou voor een kind te gaan, dat betekent dat hij ook verantwoordelijkheden heeft naar de kleine, of hij dat nou leuk vindt of niet, dat zijn de gevolgen van zijn keuzes. Super goed dat je hulp inschakelt, daar mag je trots op zijn! 🤗 Wat voor keuzes je ook maakt, cijfer jezelf niet onnodig weg en volg je gevoel, jij verdient het om gelukkig te zijn, net als jullie kleine 🤗❤️