1204 Reacties
3 jaar geleden
Ups and downs. Vandaar een dikke down. Niet lekker in mijn vel en ontzettende hoofdpijn.
Mijn schildklierwaarden dansen op en neer. Morgen heb ik een gesprek om toch aan de medicatie te gaan.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hahahaha dat zal ik de volgende x zeggen 😂😂😂
Is er dan ook mentale of motorieke vooruitgang bij hem na de sprong? 😊
3 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Moe, moe, moe 🥴 ookal is er geen slapeloze nacht o.i.d ben ik alsnog niet ...
Zou ontspanning helpend kunnen zijn voor jou?
Ik was ook echt kapot. Toen gingen we 3 weken op vakantie en voelde ik me na een dag of 4 weer als vanouds.
Ik weet niet of je die mogelijkheid hebt en/of eventueel kan creëren, maar wellicht ook helpend voor jou?
3 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Zou ontspanning helpend kunnen zijn voor jou?
Ik was ook echt kapot. Toen ...
Dat is t m, ik heb al aardig wat geprobeerd. Kleine weekendje bij mijn moeder en ik een weekendje even alleen, alleen met de kleine. Ik blijf moe en het liefst doe ik de hele dag precies niks. De laatste tijd zitten er ook weer gebroken nachten tussen dus dan is het dubbel feest 😅 het lijkt net alsof mijn energie langzaam steeds meer verdwijnt, heeeel frustrerend. Binnenkort gaan we wel een midweek weg, dus hopelijk brengt dat wat meer ontspanning.
3 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Dat is t m, ik heb al aardig wat geprobeerd. Kleine weekendje bij mijn moed ...
Misschien heeft je lichaam meer tijd nodig, dan een weekendje? Geen idee. Bij mij duurde het 4 dagen.
Ik weet het ook niet, maar hier wel echt geholpen, voor beiden overigens.
3 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Herkenbaar! 😔
3 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Heb precies hetzelfde. En dan voel ik me weer rot dat ik bijna niks gedaan heb 🙈 Begin over 2 weken met school en stage dus hoop dat ik daar weer wat meer energie van krijg en ritme.
3 jaar geleden
Reactie op Cik03
Heb precies hetzelfde. En dan voel ik me weer rot dat ik bijna niks gedaan ...
Ik dus ook met school, ik merk wel dat ik nerveuzer wordt naarmate dat dichterbij komt. Wat als ik het niet trek bijvoorbeeld? Maargoed, tijd zal dat zeggen en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.
3 jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Hier hetzelfde. Ik onderneem wel dingen, dat geeft me energie, maar einde van de dag echt kapot. Terwijl ik niet eens sport of werk momenteel. Maandag weer aan het werk, hopelijk zet ik mezelf ook weer toe aan sporten.. geeft ook weer energie. Mja, die stap er naartoe.. 😅