1204 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kind eet echt alle soorten fruit. Nu zijn de vijgen aan onze vijgenboom in de tuin rijp en heb ik mega veel lekkere (gratis) vijgen. 3 keer raden wat het enige fruit is wat mijn kind weigert te eten😖🙈

3 jaar geleden

Kind naar de opvang brengen en zeggen "Ze heeft een nieuwtje" meteen kijkt de leidster naar mijn buik.... 😬😒 Neeeeeee ik ben niet zwanger. Ze kan kruipen.. 🙄😑

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Mijn kind eet echt alle soorten fruit. Nu zijn de vijgen aan onze vijgenboo ...
Mengen met een andere fruit?

3 jaar geleden

Mengen met een andere fruit?
Ik geef eigenlijk nooit geprakt fruit. Alleen stukken via de rapley methode dus dan kun je niet mengen 😅.

3 jaar geleden

We gaan overmorgen op vakantie en m’n zoontje is heel zeurderig geworden. Slaapt ‘s nachts slecht en we kunnen hem pas weer in bed doen als hij z’n oogjes weer heeft gesloten. Last van doorkomende tandjes misschien☹️

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

We gaan overmorgen op vakantie en m’n zoontje is heel zeurderig geworden. S ...
Zeurderig hoort bij sprong 6..🙈 Snel ontevreden..

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zeurderig hoort bij sprong 6..🙈 Snel ontevreden..
Dan is die sprong hier ook begonnen deze week. Rond welke leeftijd ong?

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Dan is die sprong hier ook begonnen deze week. Rond welke leeftijd ong?
Ergens tussen week 33 en 34

3 jaar geleden

Gezellig, vrienden op bezoek.. Heeft een ouder zoontje. Mijn dochter die is heel bewegelijk in d'r heupen, kan ze redelijk plat leggen. Nu heeft de al 4x benoemt. .. Das niet goed die heupen! Das niet goed!! Jaa want mijn zoontje deed dit niet... 🙈 Nu heb ik echt zoon twijfel over mij heen.. Dochter is 8 mnd oud. Cb had toch al lang iets moeten zien dan?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Gezellig, vrienden op bezoek.. Heeft een ouder zoontje. Mijn dochter die is ...
Ieder kind is anders. Mijn schoonouders zeggen dat hun andere 2 kleinkinderen nog lang niet zo beweeglijk waren als dat ons jongetje is 🤷🏼‍♀️. Bij het cb checken ze de huidplooien en als je kind tot na week ... 28? .. in stuit gelegen heeft gaan ze voor de zekerheid een echo laten maken. Als je twijfelt kun je ook je huisarts vragen om advies, dan is het "iemand anders" dan het cb

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ieder kind is anders. Mijn schoonouders zeggen dat hun andere 2 kleinkinder ...
Dit steld mij gerust ik geloof niet dat er iets aan de hand is. Ze kan staan, ze kruipt half, alleen sleept ze nog veel d'r onderlichaam achter haar aan. En ze kan inderdaad de benen heel ver naar buiten draaien. Een verkeerde huidplooi lijkt me wel op te vallen bij alle controles toch?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dit steld mij gerust ik geloof niet dat er iets aan de hand is. Ze kan staa ...
Ja lijkt mij ook. Hier draait het cb altijd met de beentjes om te kijken hoe dat gaat. Ze kijken ook naar zijn blote billen als hij op zijn buik ligt 😅 Hier tijgert hij met zijn armen en 1 been. Zijn andere been hangt er voor de vorm bij. Inmiddels staat hij, zit hij en niks aan de hand hier. Maar ook geen echo gehad, maar we gaan ervanuit dat het cb kundig is hierin.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Gezellig, vrienden op bezoek.. Heeft een ouder zoontje. Mijn dochter die is ...
Niet stressen. Het CB heeft er meer verstand van dan die ene vriendin. 😘

3 jaar geleden

Niet stressen. Het CB heeft er meer verstand van dan die ene vriendin. 😘
Ja snap ik ook.. 🙈 Soms schiet die onzekerheid gewoon toe.. Dank je 😘

3 jaar geleden

Pfft het idee hebben dat ik alleen voor mijn dochter zorg en mijn man het alleen maar leuk vind als ze niet huilt

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dit steld mij gerust ik geloof niet dat er iets aan de hand is. Ze kan staa ...
Mag ik vragen waar die vrienden dan op doelen, een bepaalde heup afwijking? Zo idioot als mensen zo vaak menen iets te moeten benoemen, denken niet na hoe dit overkomt op jouw dan.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Mag ik vragen waar die vrienden dan op doelen, een bepaalde heup afwijking? ...
Haar dochter is 2 mnd oud en moet met 3 mnd oud een echo voor heupdysplasie. Waarschijnlijk is ze nu heel eet gefocust op andere heupjes... "ze doet zo gek met de heupen" is steeds wat ze zegt.. Ik zie 't meer als spieren die ze traint... 🙈

3 jaar geleden

Op mijn verjaardag naar de huisartsenpost met mijn kleine... Leuk joh! 😢

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oef heftig. Wat is er aan de hand?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ohw hopelijk niets ernstigs... Toch alsnog gefeliciteerd