1204 Reacties

3 jaar geleden

Oef heftig. Wat is er aan de hand?
Kortademigheid, en heel vreemd hoesten.

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Op mijn verjaardag naar de huisartsenpost met mijn kleine... Leuk joh! 😢
Oeii, hopelijk geen ernstige dingen en snel weer van je verjaardag genieten. Gefeliciteerd😘

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Kortademigheid, en heel vreemd hoesten.
Ahh shit. Hopelijk geen RS-virus. Heerst dat op de opvang? En idd alsnog gefeliciteerd, hou ons op de hoogte!

3 jaar geleden

Ahh shit. Hopelijk geen RS-virus. Heerst dat op de opvang? En idd alsnog g ...
Rs virus is genoemt maar ze is te vrolijk en drinkt te goed daarvoor. Ze is verder ook niet verkouden. Ze hadden 't over een luchtweginfectie. Zolang ze is zoals ze nu is, is er niets aan de hand, en ze kan dan soms wat gek hoesten. Oké... 😑🤔

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Rs virus is genoemt maar ze is te vrolijk en drinkt te goed daarvoor. Ze is ...
Hou het goed in de gaten. Wij zijn vorige week zondag ook in de middag door de huisartsenpost weggestuurd met te vrolijk maar twee uur later zaten we er weer. Geeist een kinderarts te zien en uiteindelijk werd de kleine man bijna opgenomen in het ziekenhuis ivm het rs virus. Er werd al gesproken over een sonde. Hij was ook verder niet verkouden maar stopte wel met drinken. Als je merkt dat de ademhaling vanuit de buik komt (intrekken ribben en buik) of met de neusvleugels trek dan gelijk nogmaals aan de bel aub. Donderdag nog een longontsteking erbovenop dus een antibioticakuur hier ook nog voor mijn kleine ventje. Het gaat snel met die ukkies helaas.

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Hou het goed in de gaten. Wij zijn vorige week zondag ook in de middag door ...
Oh ik weet de kenmerken inderdaad. Ze vragen inderdaad naar de ademhaling. Maar dat heeft ze niet alleen heel gek hoesten..

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oh ik weet de kenmerken inderdaad. Ze vragen inderdaad naar de ademhaling. ...
Fijn dat ze geen last heeft van die ademhaling. Hopelijk is het hoestje ook snel weer weg

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Fijn dat ze geen last heeft van die ademhaling. Hopelijk is het hoestje ook ...
Alleen zware rokerhoest.. En nu 38.9 🙈😑 let's go this night!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Alleen zware rokerhoest.. En nu 38.9 🙈😑 let's go this night!
Oh nee, zo begon het ook bij ons. Sterkte vannacht. Evt een zetpil voor haar gemak en om haar lichaam het wat makkelijker te maken?

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Oh nee, zo begon het ook bij ons. Sterkte vannacht. Evt een zetpil voor haa ...
Gaan we doen! Dank je voor het meedenken!

3 jaar geleden

De kleine heeft sinds de vakantie een voorkeur voor papa😥slik!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Gaan we doen! Dank je voor het meedenken!
Ben je alweer thuis of nog in het ziekenhuis? Sterkte! 🍀💛

3 jaar geleden

Ben je alweer thuis of nog in het ziekenhuis? Sterkte! 🍀💛
Ik ben thuis.. Werd eigenlijk meteen weg gestuurd, ze heeft geen temperatuur gemeten, alleen oortjes gecheckt, en geluisterd naar de longen. Ze zeggen luchtweginfectie.. Gaat vanzelf over.. Vanmorgen was ze 37.5.. Van avond 38.9... 🙈 Ik houd mijn hart vast voor de nacht... Zodra ze hoest is ze wakker en hoesten doet dr pijn dus geven we d'r wat water.. Maar best een hele onderneming.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik ben thuis.. Werd eigenlijk meteen weg gestuurd, ze heeft geen temperatuu ...
Hoe is de nacht gegaan? :)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hoe is de nacht gegaan? :)
Matig... Veel hoesten.. Begin zelf ook ziek te worden 🤣😅 maar ze slaapt nog dus dat is goed

3 jaar geleden

Hele dagen is het alleen maar gejammer, zal een leuke combi van tandjes en sprong 6 zijn denk ik. Het is nu alleen al zeker een week of 3 zo en ik ben er wel zat van, waar is mijn vrolijk kind?

3 jaar geleden

Gisteren hakken 👠👠 aangehad en nu ontzettende pijn pijn aan rug en bekken. 😞

3 jaar geleden

Baby weigert te slapen. In bed alleen maar brullen 😔 geen koorts. Liggen op een andere plek is wel oke. Maarja... het is nu 19.00 en meneer is al sinds 12.00 wakker. Van alles geprobeerd en nu moet ie gewoon slapen maar wij zien het echt niet meer wat we nog kunnen doen 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Matig... Veel hoesten.. Begin zelf ook ziek te worden 🤣😅 maar ze slaapt n ...
Vandaag om 4 uur huisarts nog gebeld.. Weer plotseling koorts.. Ja zeggen ze.. Wat verwacht je... Nou ik verwacht dat jullie mijn serieus nemen en tijd maken.. We werden gewoon uit gelachen aan de telefoon.. Of we niet eerder konden bellen... Nee, ze heeft nu koorts, en dat is dag 4 op rij, 's ochtends niets aan de hand, en 's middags weer koorts

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Vandaag om 4 uur huisarts nog gebeld.. Weer plotseling koorts.. Ja zeggen z ...
Tjonge... wat onaardig van ze. Prima, bel je de hap maar weer omdat zij weigeren? 🤷🏼‍♀️