1204 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Remember!! Foto or it didn't happened 😂😂 Kind op de grond 2 stukken post ...
Idd geen foto vergeten te make.... en er meteen bij vertellen, als ze zegt ik koop wel een nieuwe, dat je dat niet nodig vind en dat je zelf wel een nieuwe besteld ivm de kosten die ze al geeft gemaakt. Kan je dan zelf lekker foto's uitzoeken die je wel mooi vind.

3 jaar geleden

Wat erg dit. Ik heb mezelf geconditioneerd om veel te vroeg naar de wc te gaan. Normaal komt de baby altijd tussen 5:30 en 6:30 en dan gaat er een speentje in, slaapt hij nog even door en dan ga ik naar de wc. Ik werd om 5:30 wakker en dacht; waarom slaap ik niet gewoon door? Dat probeerde ik wel namelijk. Nog een half uur woelen en draaien. Dus ik kreeg om 6:00 ineens aandrang. Aha. Fijn, baby slaapt nog steeds. Ik had graag willen doorslapen, ga nu weer een poging doen 😋

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Idd geen foto vergeten te make.... en er meteen bij vertellen, als ze zegt ...
Of alvast een nieuwe bestellen voordat er überhaupt discussie over kan ontstaan 😉

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Wat erg dit. Ik heb mezelf geconditioneerd om veel te vroeg naar de wc te g ...
Heb je nog lekker geslapen?? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Heb je nog lekker geslapen?? 🙈
Jaaaa 😃 Heerlijk nog tot 7:30, toen begon hij te brabbelen (en had ‘ie gepoept), dus hij heeft gewoon doorgeslapen 🥳 dat gebeurt niet zo vaak dus het was voor m’n lijf gewoon standaard denk ik, om zo vroeg wakker te worden. Maar echt fijn dit, ik had het ook echt even nodig

3 jaar geleden

Ochtend van 7.30 tot 11.30 wakker. En nu vanaf 12.00 uur weer. Meneer is vervelend, mopperig, ik ben toe aan mn kop thee met reep chocolade die mijn vriend net voor me neerlegt... maar ukkie weigert te slapen...

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ochtend van 7.30 tot 11.30 wakker. En nu vanaf 12.00 uur weer. Meneer is ve ...
Poeh maar dan heeft hij dus eigenlijk gewoon niet geslapen nog de hele dag.. hopelijk kan de thee met chocola even een klein ontspanningsmomentje geven.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Poeh maar dan heeft hij dus eigenlijk gewoon niet geslapen nog de hele dag. ...
Ja in dat half uurtje kon ik even lunchen. Meneer slaapt eindelijk. Maar nu is onze mama fiets bezorgd met zitje etc ♡ dus andere dingen te doen. Haha

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ja in dat half uurtje kon ik even lunchen. Meneer slaapt eindelijk. Maar nu ...
Maar dat is wel super leuk, je nieuwe fiets, straks lekker fietsen met de kleine man!

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Maar dat is wel super leuk, je nieuwe fiets, straks lekker fietsen met de k ...
40 minuten slaap. Ongezellig kind vandaag...

3 jaar geleden

Wat kunnen dagen toch van elkaar verschillen. Dochter al vanaf 15.00 uur wakker. Werd moe dus 18.30 uur flesje gegeven en tandjes gepoetst. Gaat gewoon niet slapen. Nu 20.45 uur nog steeds wakker. Ze ligt te lachen, te draaien en als je wegloopt huilen tot overstuur aan toe. Blijf je erbij 0 aanstalten om te slapen, alleen maar spelen met dr knuffeltje, draaien en het hele bed door ‘tijgeren’ en af en toe kijkt ze je aan en begint ze te lachen ‘smelt’.. nee nee niks smelt, slapen! 😅 maar daar denkt zij anders over 🤣 Onderhand al 6 uur wakker… pff.

3 jaar geleden

Even weer vriendgeklaag. Het was weer zo’n dag. - Vriend gaf vorige week aan motorolie nodig te hebben, maar toen ik het aanbood om het meteen maar even te kopen zei hij dat hij dit zelf wilde halen/betalen. Prima. Niet gehaald dus. Vandaag alsnog op het fietsje motorolie gaan kopen, omdat het ineens spoed had. Joh. Koop het dan ook als je zegt dat je het gaat kopen 🙄 en stuur mij niet alsnog een week later weer op pad. - Als ik vraag (aan de telefoon): “Heb je het NU nodig?” En ik krijg als antwoord “Ik moet vanmiddag werken in [naam stad].” Zeg dan gewoon ja. Ja, ik heb het nu nodig. - Als ik vraag: “Hoe laat moet je vertrekken?” En ik als antwoord krijg: “Ik moet er om 1 uur zijn.” En ik het nogmaals vraag en hij zegt weer hetzelfde. “Hoe laat moet je VERTREKKEN?” “Oh, half 1..” Zeg dat dan gewoon🙈 - Na 4x heen en weer lopen tussen wasmachine en droogrek ivm niet zwaar tillen (rugblessure). “Kan ik je helpen?” Nee nu is ‘ie al leeg.. Pfff soms 😅

3 jaar geleden

Wakker worden en beseffen dat de zomer soort van voorbij is.. 't is opeens donker 's ochtends... 🙈

3 jaar geleden

T weekend werken. Wat is t weer vroeg 🧐

3 jaar geleden

En toen ik wakker met onwijze rugpijn... 🙈 Kan mijn Kleine niet eens uit bed halen 😪😪

3 jaar geleden

Pfff mijn vriend moet al-tijd geluid maken. Maar dan ook echt altijd. Is het niet praten tegen mij, dan is het wel tegen de hond of baby. Of zingen, trommelen, bellen, filmpje kijken etc. Nooit gewoon stil. En ik houd juist soms zo van stil, vooral als die kleine op bed ligt heerlijk even niks. Heb het hem net gezegd en nu hebben we afgesproken een kwartier stil te zijn. Heerlijk! Straks komen vrienden (van hem) langs, dus nog maar even genieten van deze rust 😌

3 jaar geleden

Soms wil ik gewoon stoppen... met werken... ik werk 38 uur.... al 14 jaar in hetzelfde bedrijf maar sinds de komst van de kleine word het me alleen maar moeilijk gemaakt.... woensdag is een "vaste" vrije dag.. al die jaren gehad en nu ineens is het allemaal lastig en zorg "ik" voor problemen... gisteren stond ik op het punt ontslag te nemen na weer tot de grond afgezeken te woorden omdwt er woenwdags een personeelstekort is... (ik ben als enige zolang binnen het bedrijf) maar ik kan niet zo zonder geld zitten🥲. En 123 een andere baan ik weet niet of ik dat nog wel durf.... ik ga zo even me ogen dicht doen, me kleine lekker met papa beneden... even me hoofd rust geven...

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Soms wil ik gewoon stoppen... met werken... ik werk 38 uur.... al 14 jaar i ...
Ach wat een rotplek. Blijf niet te lang hangen in een negatieve sfeer, is mijn advies Qua banen is het nu wel een goede tijd om rond te kijken. Sterkte! 🤗

3 jaar geleden

Ach wat een rotplek. Blijf niet te lang hangen in een negatieve sfeer, is m ...
Ja, kwa banen is het nu wel de goeie tijd idd.... maar die drempel pfff... faalangst! Maar zo sterk als ik het nu gevoeld heb heb ik nog niet eerder... vanavond maar even alle financiële dingen op een rijtje en even kijken wat ik min wil verdienen.. t lastige is dat het hele team er mee worstelt.. en ik ben assistent manager en haat het om "mijn" mensen hierbij achter te laten maar goed.. hier ga ik zwaar aan onderdoor

3 jaar geleden

Wij hebben sinds 2 dagen een knaagdier in huis. Vreselijk, dat geknaag aan onze meubels. Lang leven zn tandjes.......