1204 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Ja, kwa banen is het nu wel de goeie tijd idd.... maar die drempel pfff... ...
Bespreekbaar maken zal lastig zijn. Maar dan is het voor hen wel een laatste waarschuwing.
Verder wil ik je meegeven dat een ongezonde werkplek ook invloed heeft op je prive. Ik ben zelf door gedrag van collega's overspannen geraakt jaren geleden, werkpleziet is sindsdien zo belangrijk voor mij geworden :)
Blijf dichtbij jezelf.
Als je al 14 jaar geen gesprek meer gevoerd hebt als sollicitant, is het helemaal niet gek om gewoon te praten met bedrijven, al is het maar voor de oefening van je gesprekstechniek.
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Ja, kwa banen is het nu wel de goeie tijd idd.... maar die drempel pfff... ...
Ik heb net als jou 14 jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt. Wel 2 verschillende functies in die periode. Ik ben op advies gaan solliciteren. Wat had ik nou te verliezen? Ik had al een baan. Angst om afgewezen te worden? JA! En wat bleek, die was onterecht. Ik leerde mezelf kennen, mijn zwaktes maar ook mijn kracht. En het moment daar was dat ik echt weg wilde, had ik ook het zelfvertrouwen dat het mij zou lukken. Ik zat vastgeroest in mijn angst. Ik werk nu voor een bedrijf dat al sinds de start menselijk en één en al begrip is. Zoiets is er ook voor jou. Ga gewoon voor de grap rondkijken. Stort je eens op het maken van een CV. Je zal zien hoeveel kennis en ervaring je wel niet hebt.
3 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Wij hebben sinds 2 dagen een knaagdier in huis. Vreselijk, dat geknaag aan ...
Oppasbeest of permanent? 😬
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Bespreekbaar maken zal lastig zijn. Maar dan is het voor hen wel een laatst ...
Ja bespreekbaar is lastig bij mijn manager, hogerop en de vertrouwenspersoon weten er wel van.. maar er komt weinig actie daarvandaan. Der gebeuren zoveel dingen die ik gewoon niet zelf kan aankaarten, de manager hoeft ook nog maar "3 jaar" is vaak het antwoord maar goed... het voelt in iedergeval fijn even hier getypte te hebben.. mijn vriend klaag ik ook wel tegen maar die springt bijna in ze auto om verhaal te gaan halen 🤣😅.. heel lief maar dan word het voor mij alleen maar moeilijker om naar werk te gaan haha! Ik heb in iedergeval een cv gemaakt en nu gewoon is opsturen. Wat je zegt praten kan nooit kwaad en is misschien goed voor mijn drempel!
3 jaar geleden
Ik heb net als jou 14 jaar voor hetzelfde bedrijf gewerkt. Wel 2 verschille ...
Wauw... wat zeg je dit mooi! En eigenlijk precies de vinger op de juiste plek.... vastgeroest in angst... super bedankt voor deze tekst! Dankjewel ik ga ermee aan de slag!
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Wauw... wat zeg je dit mooi! En eigenlijk precies de vinger op de juiste pl ...
Heel veel succes! ❤🍀 En als je steun nodig hebt of een schop onder de kont dan weet je ons op dot forum te vinden hé! 😉😊
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Wat knap dat je een cv weer hebt gemaakt! Wat voor soort baan zoek je? Miss ...
Detailhandel, liefst even niet meer als assistent manager. Maar daar zijn volgens mij méga veel personeels tekorte dus dat moet wel goed komen. Ik ben zo blij dat ik hier ff me verhaal heb gedaan. Lucht zo al op poef..
3 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Mijn baby🙈 ik hoop wel dat hij permanent blijft, maar ik hoop niet dat dit ...
😂 Dacht dat het om een echt huisdier ging! 😂
3 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Vakantie zit erop. Morgen weer werken. Bah, totaal geen zin in. Mis de v ...
Hoe ging je 1e werkdag? Viel het uiteindelijk wel mee?
3 jaar geleden
Hoe ging je 1e werkdag? Viel het uiteindelijk wel mee?
Lief dat je er naar vraagt.
We zijn vandaag gestart in een nieuw gebouw op een totaal andere plek in de stad. Onwijs hectische en drukke dag gehad. Als of we nooit vakantie gehad hebben. Thuis gekomen met hoofdpijn. Hopelijk morgen een wat rustigere dag qua hectiek.
3 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Lief dat je er naar vraagt.
We zijn vandaag gestart in een nieuw gebouw o ...
🤗 Ahhh...ik hoopte op een andere invulling van je dag. Pak nu wel je een momentje voor jezelf hé!!
3 jaar geleden
Shit.... Hoor daarnet dat mijn oom is overleden, welke zowat heel mijn jeugd op foto heeft vastgelegd. En nu blijkt dat ik waarschijnlijk niet eens naar de crematie mag komen ivm dat ik geen petekind ben van hem. 😢😡
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Oh nee. Gecondoleerd. Wat een verdrietige gebeurtenis.
Hoe komt het dat je ...
Mijn tante wil niet te veel mensen, en dus ben je niet welkom als je geen petekind bent. Alleen mijn broer mag komen en mijn moeder. Zelfs de vrouw van mijn broer is niet welkom.