1204 Reacties

3 jaar geleden

Waarom wil mijn kind smorgens ineens niet slapen? Bij het zien van t bed is t al huilen..... In de box even vermaak en dan zeuren loopstoel is al lopend zeuren...............,.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Mijn tante wil niet te veel mensen, en dus ben je niet welkom als je geen p ...
En de band die je met iemand hebt is dan onbelangrijk? Wat oneerlijk! 😢

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Gecondoleerd. Is er een andere manier waarop je afscheid van hem kunt nemen ...
Nee helaas niet. Er mag maar 45 man komen in totaal en daar zit ze aan zegt ze.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

En de band die je met iemand hebt is dan onbelangrijk? Wat oneerlijk! 😢
Ja idd. Maar ik moet me er maar gewoon bij neer leggen. Ik herinner me hem wel op mijn eigen manier

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Mijn tante wil niet te veel mensen, en dus ben je niet welkom als je geen p ...
Hier de rem op zetten, ik snap hem niet... Regel dan een condoleance voor die groep mensen. Maar doet er niet toe: gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je oom. 🫂

3 jaar geleden

Hier de rem op zetten, ik snap hem niet... Regel dan een condoleance voor d ...
Thx voor je medeleven

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Ja idd. Maar ik moet me er maar gewoon bij neer leggen. Ik herinner me hem ...
Wat verdrietig! Misschien kun je haar nog wijzen op jullie band? Als dat zin heeft.. Sorry heb je nog helemaal niet gecondoleerd, bij deze. Veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Wat verdrietig! Misschien kun je haar nog wijzen op jullie band? Als dat zi ...
Ze heeft me net gebeld, dat ze het erg vind dat ze niet meer mensen uit kan nodigen (ivm corona maatregelen). Maar ze was erg blij met de kaart die we hadden gestuurd. En hoopt dat we elkaar snel zien en weer horen als alles wat rustiger is. Bent dus nu wel wat meer opgelucht.

3 jaar geleden

Vandaag een benauwd verdrietig meisje opgehaald van de opvang... Ze was compleet oververmoeid. Wou niet drinken. Knal rode kapotte billen, heel benauwd, kort ademig (komt door verkoudheid) opvang weigerde haar een zetpil te geven, te zielig voor woorden.. Krijg je achteraf haar schriftje te zien.. Bij ons gaat ze om half 9 naar bed. Eigenlijk al om 8 uur. Daar leggen ze haar pas om half 10/kwart voor 10 in bed. Gevolg, dat ze niet wil slapen. Ja gek he 's ze moe is.. Volgende gevolg, ze wil niet drinken, kost moeite. Volgende gevolg, ze eet haar brood niet. Echt soms.... Hoe moeilijk is het als wij zeggen, uiterlijk half 9 naar bed... Dan gewoon tot 10 uur wakker houden, "is makkelijker met d'r fruithap"

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Vandaag een benauwd verdrietig meisje opgehaald van de opvang... Ze was com ...
Nou die weten kindjes ook niet aan te voelen zeg. 😑 Beterschap aan je kindje. 🍀

3 jaar geleden

Sinds 2 dagen weer een dikke dip fysiek/mentaal. Was in ontkenning en wilde positief en sterk blijven maar ik ben gewoon weer op. 😓😓😓 En ik werk alleen nog maar halve dagen. Soms ben ik bang nooit meer de oude te worden. Van mij afgeschreven. Nu theetje drinken, lezen en ontspannen. Na regen komt zonneschijn, toch?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Vandaag een benauwd verdrietig meisje opgehaald van de opvang... Ze was com ...
Ohh hier ook dat ritme! 9 uur fruithapje en daarna naar bed terwijl hij er hier tussen half 9 en 9 in ligt ipv richting 10 uur. Vandaag in de ochtend nog goed geslapen maar daarna wilde hij in de middag niet meer…nee dat wordt dan te laat en extra moeilijk… vanaf 12 uur dus al wakker…. Waaaaaarom?

3 jaar geleden

Sinds 2 dagen weer een dikke dip fysiek/mentaal. Was in ontkenning en wilde ...
Soms is alles even kut. En dat mag ook. Voordeel is dat het dan alleen maar beter kan worden…. You can do it mama💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op YvonnieG

Ohh hier ook dat ritme! 9 uur fruithapje en daarna naar bed terwijl hij er ...
Echt te erg.. Ik word er gewoon boos van.. De dag nadat ze op de opvang geweest is ze ook gewoon uit de loot.. Gewoon omdat ze d'r ritme om gooien 😅

3 jaar geleden

Hugg!!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Echt te erg.. Ik word er gewoon boos van.. De dag nadat ze op de opvang ge ...
Vandaag hier voor het eerst gedoe, eerder dacht ik: prima als hij het daar ook op hun structuur doet maar op deze manier mogen ze het toch aanpassen aan onze structuur🙈

3 jaar geleden

🫂

3 jaar geleden

Knuffel🤗

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Echt te erg.. Ik word er gewoon boos van.. De dag nadat ze op de opvang ge ...
Misschien herinner ik het me niet goed, maar werkte je zelf ook niet op de opvang? Kun je de kleine dan niet op je eigen opvang opvangen?

3 jaar geleden

😘 Wat is er aan de hand? Als je dat wil delen natuurlijk.