1204 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Misschien herinner ik het me niet goed, maar werkte je zelf ook niet op de ...
Herinner je prima. Maar ik vind het zelf niet echt prettig om haar bij mij op de groep te hebben, en ondertussen nog 2 of 3 anderen te moeten verzorgen. Daarnaast vind ik 't belangrijk dat ze maar een opvang in haar woonplaats gaat ipv met mij mee naar 't werk.. Wat een half uurtje rijden is. 😅😁 En samen met je kind op je werk zijn werkt niet.

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Nee helaas niet. Er mag maar 45 man komen in totaal en daar zit ze aan zegt ...
Dat is zuur zeg. Heel stom maar kunnen ze de uitvaart niet streamen? Zo heb ik dit jaar ook een uitvaart wel kunnen bijwonen. Is nu met deze tijd ineens voor velen een optie om mensen wel mee te kunnen laten rouwen en afscheid nemen met de dienst

3 jaar geleden

Deze week eindelijk een mail gehad dat mijn aanmelding voor school is goedgekeurd en alles. Volgende week is de introductie dag/week!? Kan alleen nergens vinden waar/wanneer/hoe laat ik er moet zijn 😝 Nou ja, wel soort van gevonden.. maar dan staat er :zie introductiebrief. En die heb ik niet 🤷🏼‍♀️ Heb ze dus maar eens gebeld maar degene die er over gaat is er maandag pas weer 🙈 Waarom gaan dit soort dingen altijd zo moeizaam bij mij..😫

3 jaar geleden

Baby was vanmorgen al om half 6 klaarwakker en ik dus ook 😖. Vervolgens heeft hij vandaag 2 dutjes gedaan van 2,5 uur!! Hij had wat in te halen van vannacht blijkbaar 🙄. Ik kon zelf niet terug naar bed omdat er klusjesmannen in huis waren vandaag.

3 jaar geleden

Reactie op Cik03

Deze week eindelijk een mail gehad dat mijn aanmelding voor school is goedg ...
Haha je bent niet de enige, ik heb de 1e introductiedag al gemist in juli. Ik had ook geen introductiebrief en opleidingsovereenkomst gehad 🤦🏼‍♀️ Iedereen heeft elkaar dus al gezien behalve ik .. Dit is ook mijn leven 🤣

3 jaar geleden

Even klagen over het naar bed gaan (zover ik dat niet al in andere topics heb gedaan). Hebben meerdere kinderen dit, dat je je kind in bed ligt, op de buik draait en dan gaat huilen? Hier heeft het net 45 minuten geduurd. Op de rug leggen, speentje, kusje. Baby draait om, gaat huilen. Terugdraaien, speentje, baby draait om, gaat huilen. Terugdraaien, speentje, baby draait weer om, gaat huilen. En dat 3 kwartier lang. Ook geprobeerd op dr buik te laten slapen maar ze gaat alleen maar op handen en voeten staan of op handen en knieën. Wil vooruit maar dat kan ze nog niet dus gaat ze huilen. En dan riedeltje weer opnieuw. Op de rug leggen, speentje, draait weer om. Pfffff.. heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen bij iemand. Iemand ervaring mee?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Even klagen over het naar bed gaan (zover ik dat niet al in andere topics h ...
Ze wil iets ontdekken, ze is zich boos aan 't maken.. Waarschijnlijk kruipt ze binnen nu en een paar dagen.. 🙈 (denk ik) Kun je haar niet vastleggen met een laken? Ik gebruik het lakentje wat ze altijd onder de deken had, nu overdwars, dan is die langer, en fixeer ik een soort van dat ze kan draaien.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Jep... hier een buikslaper maar als hij niet moe genoeg is gaat hij klimmen enzo. Misschien nog even fysiek moe laten worden voordat je haar naar bed brengt?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Standaard hier iedere avond (en soms ook bij het middagslaapje). Ze houdt het wel langer vol als ze nog niet helemaal moe genoeg is om te slapen. Soms bonkt ze ook met haar hoofd tegen de rand van het bed. Ach ja, het zal wel weer een fase zijn. Onze oudste deed het niet, maar die moest ik dan weer in slaap wiegen, anders weigerde ze te gaan slapen. Zo heeft ieder kindje wel iets.

3 jaar geleden

Reactie op YvonnieG

Soms is alles even kut. En dat mag ook. Voordeel is dat het dan alleen maar ...
Dank jullie wel allemaal! ❤ Mijn schildklier schommelt en ik vlieg heel snel in de stress de energie is heel snel op en het slaat in op mijn mentale toestand. Ik twijfel dan aan alles, aan het mama zijn, of ik mijn werk wel goed genoeg doe, of ik nog wel leuk ben op mijn vriend, of dit ooit nog overgaat. Het is een kwestie van tijd en medicijnen afstemmen maar als ik de neerwaartse kant op schommel dan ben ik uit het niets eenzaam, verdrietig en angstig. Nu gaat ie weer. Maar heb dan zo die angst om af te glijden.

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Baby was vanmorgen al om half 6 klaarwakker en ik dus ook 😖. Vervolgens he ...
Die van mij wordt soms ook vroeg wakker, ligt dan te brabbelen en valt daarna weer in slaap. Maar die van jou doezelde dus niet meer weg? Boefje!!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ze wil iets ontdekken, ze is zich boos aan 't maken.. Waarschijnlijk kruip ...
Ze slaapt al maanden zonder lakentje of dekentje. Die trapt ze standaard weg. En ze rust niet voordat die echt helemaal weg is 😅

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Jep... hier een buikslaper maar als hij niet moe genoeg is gaat hij klimmen ...
Ze speelt altijd nog ff met ons of op de speelmat. Vervolgens op bed rustig massage en liedje zingen voor het slapen gaan. Tegen de tijd dat ze de fles krijgt is ze helemaal gesloopt, wrijft in dr oogjes en valt bijna tijdens de fles in slaap. Maar van tanden poetsen wordt ze ook niet bepaald slaperig dus ik baal wel dat dat er nu ook bijhoort, ze is meteen weer alert.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ze slaapt al maanden zonder lakentje of dekentje. Die trapt ze standaard we ...
I know, hier ook. 't is hier alleen met het in slapen dat ze onder een lakentje ligt. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

I know, hier ook. 't is hier alleen met het in slapen dat ze onder een lake ...
Heb ik ook geprobeerd, trapt ze niet in. Sterker nog, ze blijft heel rustig liggen ‘wachten’ totdat ik dat dekentje helemaal naar mijn zin heb. Vervolgens gaat ze lachen en begint als een dwaas te trappen. Daar gaat m’n kunstwerk 😅 Als ik het dan opnieuw wil doen dan blijft ze schoppen.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Heb ik ook geprobeerd, trapt ze niet in. Sterker nog, ze blijft heel rustig ...
Doet ze hier ook, maar na 5 minuten trappen accepteert ze het en hoor je zoon zucht.. Zo van okeee ik snap 't 😂 maaar ja elk kind is helaas (eigenlijk ook weer niet) anders 😂

3 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Haha je bent niet de enige, ik heb de 1e introductiedag al gemist in juli. ...
Hahaha fijn om te weten dat ik niet de enige ben 🤗 Komt allemaal vast ook wel weer goed... maar zou zo lekker zijn dat alles gewoon direct goed geregeld is! 😝

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Doet ze hier ook, maar na 5 minuten trappen accepteert ze het en hoor je zo ...
M’n vriend zegt net, misschien slaapt ze overdag te veel… dat ze daarom in de avond zo onrustig is (maar wel moe overigens). Zou dat kunnen?

3 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal! ❤ Mijn schildklier schommelt en ik vlieg heel sne ...
😘 je doet het echt goed! En zo herkenbaar, ik heb/had ook problemen met mijn schildklier. In het moment kan ik het dan ook niet meer relativeren. Ik zit sinds kort op een dosering van jaren geleden (opgehoogd) en voel me nu zoveel beter! Ik vraag me echt af of ik destijds wel had moeten afbouwen…voel me zo veel fijner en anders nu. Bizar hoeveel invloed dat kan hebben! Hoop dat je kunt blijven bedenken dat je ondanks alles een super mama bent!! En dat je je snel wel weer beter voelt als het even niet lekker gaat🍀

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

M’n vriend zegt net, misschien slaapt ze overdag te veel… dat ze daarom in ...
Hoor je wel vaker inderdaad. Ze zijn nu ondertussen richting 2 slaapjes op een dag aan het gaan... Hier is ze tot max half 4 an 't slapen, en daarna niet meer. Hoe moe ze ook is.. Probeer ik had wakker te houden tot 7 uur tot haar fles.