823 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op BabyRH
M’n zoontje trekt alle billendoekjes uit z’n verpakking en zet het op een k ...
Onze dochter heeft mij inmiddels de doekjes aan, en als ik zeg mama heeft er genoeg dan stopt ze.
Maar in het begin deed ze precies hetzelfde als jou zoontje
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanJulia
Onze dochter heeft mij inmiddels de doekjes aan, en als ik zeg mama heeft e ...
Mijn dochtertje wil het vocht uit de billendoekjes zuigen. Ik weet niet of deze methode dan ook werkt. 🙈
2 jaar geleden
Mmhhhhh ik hou oprecht veel van mijn kat, maaaaar hij zit nu al een maand savonds en sochtends keihard te miauwen. Sochtend word ze er niet wakker van, ik wel 😒 maar savonds slaapt ze er nog niet vast genoeg voor en dan wel. En ik kan maar niet ontdekken waaróm die het doet... medisch is niks ik ben al bij de dierenarts geweest maar pff ik hoop dat het gauw weer over is...
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Badderen vind ze zo lekker totdat ze eruit moet, zo tegendraads dan 😶
Hier gaat dat nog wel, zodra hij het verschoningskussen ziet begint het drama. Als ik hem dan eerst de speen geeft gaat het wel weer, met insmeren wordt hij al wat tegendraadser. Maar kom ik met die verschrikkelijke romper aanzetten die aan moet, pfooeehh daar is de hel niks bij 🤣 hij is altijd helemaal over de zeik tegen de tijd dat we bij de fles zijn aangekomen, elke keer is dat helaas hetzelfde.
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Mmhhhhh ik hou oprecht veel van mijn kat, maaaaar hij zit nu al een maand s ...
Doet ie het telkens op dezelfde plek of gewoon het hele huis door?
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
Badderen vind ze zo lekker totdat ze eruit moet, zo tegendraads dan 😶
Hier ook. Maar als ik erbij ben gaan zitten (in het grote bad) dan duurt het allemaal iet langer, dan is het qel prima om eruit te gaan. Ik denk dat ik anders gewoon te snel wil en hij er nog niet uit wil.
2 jaar geleden
Reactie op Irma89
Als ik een dagje vrij ben is mijn zoontje standaard om 6 uur wakker, als mi ...
Zelfde hier! Al ben ik vandaag vrij en slaapt die kleine nog.. ik moet naar de huisarts, dus m’n wekker gaat helaas 😂 mazzel dat papa thuis werk, dus die kleine kan blijven liggen 😂
2 jaar geleden
Doet ie het telkens op dezelfde plek of gewoon het hele huis door?
Precies op dezelfde plek, ik heb al wat tijd daar gestaan om te kijken van... wat zie je waar je op reageert of iets.... zodra ik uit mijn bed spring komt ie gelijk aanrennen en geeft allemaal kopjes.. en dan is het ook gelijk over..
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Precies op dezelfde plek, ik heb al wat tijd daar gestaan om te kijken van. ...
Wierrookje branden op die plek? Misschien een energie die wij niet zien waar de kat wel gevoel voor heeft? Heb er ook geen verstand van. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Mmhhhhh ik hou oprecht veel van mijn kat, maaaaar hij zit nu al een maand s ...
Heeft ie mss honger ofzo? Dan gaat ie van mij namelijk ook super irritant lopen doen als ik vergeten ben eten te geven, inclusief mee naar de kinderkamer als ik der naar bed breng. Vind de kleine super tof, maar slapen doet ze dan niet. 😒
24/7 toegang tot eten (natvoer) helpt daarin bij mij. Mss bij jou ook. En anders mss een uitgebreidere test bij de dierenarts laten doen? Ook met urine en bloed enzo?
Succes!