Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋
Dit topic is een vervolg op: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-december-2020/de-klaagmuur-jYDx9B
Pfff al 2 nachten ellende. Maak hem maar wakker van zn slaapje zodat hij vanmiddag nog even kan. Hopelijk helpt dat 🤞🤞
De eerste 7/8 maanden waren hel qua slaap, het ging eindelijk goed en sprong is voorbij en weer terug bij af ofzo. Bleegh
Voel me laatste tijd moe en futloos.
Dan heb je een weekje vrij maar kan je gewoon helemaal niks doen door corona gedoe. Wat word ik dat zat zeg. Ik wil gewoon spontaan lekker ergens heen kunnen met m'n meisje.....
Mannetje zat bij mij op schoot. Hing lekker tegen mij aan..
En ineens, kotst hij alles ( volledige spaghetti maaltijd + danoontje) uit. Hijzelf en ik helemaal onder de kots... + bank vloer, deken etc.
Echt alles zat onder. En wat doet mijn man.... komt ie aan met 1 keukenrolpapiertje.. ja schat, dit helpt echt...
Arm mannetje. We vonden hem al wat uit z'n hum vandaag. Toch ziek...
Zoontje is keihard met z’n hoofd op de grond gevallen met een grote bult als gevolg. Huisartsenpost gebeld en ze zeiden dat we hem om de 2 uur moeten wakker maken om te kijken of hij goed reageert. Arme jongen😭
Onee.
Wilde ze hem niet ff checken in het ziekenhuis?
Sterkte mama!
Ze hebben minutenlang overlegd en stelden ons allerlei vragen. Mocht hij hebben overgegeven, minder alert zijn of een bloedend oor hebben gehad, dan hadden ze ons langs laten komen. M’n moedergevoel zegt dat er niets aan de hand is, maar we gaan hem wel controleren in de nacht.
Dankjewel! ❤️
Kleine eigenwijze slaap weigerende terreur hebben wij. Vanaf 1 uur vannacht wakker. Hoe dan?¿?
Dit wordt een lange dag vandaag… en het is nog geen 6 uur!
Goed gelukkig! Heb zelf wel heel onrustig geslapen en kreeg de gekste scenario’s in m’n hoofd. Zoontje sliep goed en de bult is aanzienlijk kleiner geworden ☺️