823 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Gisternacht is ze van 0:00 tot 3:3 ...
Hier sinds gisternacht hetzelfde. Het enige wat hielp was op de achtergrond juf Roos aan te zetten 😅😂 moet er ook bij zeggen dat hij ziekjes is. Ik had alles al geprobeerd en blijkbaar vond hij de liedjes van juf Roos rustgevend ofzo? 🤦🏼♀️
2 jaar geleden
Even klagen dat mijn knuffelpoepie en ik nóg steeds strontverkouden zijn. H ...
Hier was t ook, ik had traktatie klaar... en toen kreeg k t bericht dat ze dicht moest (gastouder) vanwege wachtem op een negatieve uitslag... ik heb dus serieus even kwaad staan janken. Vorig jaar de kraamvisite al niet en nu dit.. week later uiteraard gevierd maar was toch ff verdrietig
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Hier was t ook, ik had traktatie klaar... en toen kreeg k t bericht dat ze ...
Ja het is een opstapeling van gemis waar je verdrietig van raakt... 🤗
Wij zijn beide nog ziek. Weet niet of ik kerst ga vieren...😞
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Jeetje wat pittig....ik haal zelf wel veel inspiratie uit slaaptipsvoorbabys.nl en hun instagram, misschien heb jij er ook wat aan. Ik zag dat (als je het geld ervoor hebt) ze je ook een uur persoonlijk telefonisch advies kunnen geven. Geen ervaring mee zelf maar hoor goeie verhalen. Sterkte in ieder geval!
2 jaar geleden
Reactie op mbw90
Hier was het de afgelopen 3 dagen en nachten ook puinhoop. Ik vermoed een kiesje dat door aan het komen is ofzo. Ze had ook 1,5 dag flinke koorts. Overdag maximaal 10 minuutjes aan een stuk slapen (in mijn armen) en 's nachts drama. Vandaag gaat het weer ietsjes beter. Ze heeft vanmorgen in ieder geval uit zichzelf een uurtje geslapen in haar eigen bed. Vanmiddag ging het weer wat moeizamer, maar ze slaapt nu alweer een halfuurtje.
Ik hoop voor je dat het ook zoiets is, dan zal het ook snel weer beter gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Hij heeft dus een longontsteking..
Ah bah! Beterschap! ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Hij heeft dus een longontsteking..
Ahh dat is vervelend. Wat kan je daar tegen doen? Of is het een kwestie van uitzieken?