823 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Ja, zo zielig. Gisteren deed hij helemaal niets meer. 39.9 koorts, bleef op ...
Aaahw wat eng. Hoe gaat het nu?

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Oh wat eng!! Wat zal je geschrokken zijn!
Ja, heel erg geschrokken. Zo eng, om dit kleine mannetje zo te zien liggen. Niet bewegen en geen reactie te krijgen..

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Aaahw wat eng. Hoe gaat het nu?
Ondertussen dag twee aan de antibiotica. Meneer is weer heel speelt, levendig en doet weer gewoon zn ding. Nog wel diaree, verhoging en moeite met eten en ademen. Maar er zit gelukkig vooruitgang in.

2 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Ja, heel erg geschrokken. Zo eng, om dit kleine mannetje zo te zien liggen. ...
Ik ken het van m’n neefje die was toen enkele maanden oud. Zo triest! Die lag toen in het ziekenhuis. Zo’n klein mannetje, zo’n groot bed, aan allemaal slangetjes en zuurstof. Ben blij voor jullie dat er nu na 2 dagen antibiotica vooruitgang in zit.

2 jaar geleden

Ja het is een opstapeling van gemis waar je verdrietig van raakt... 🤗 Wij ...
En vieren jullie nog kerst? Hopelijk zijn jullie beetje opgeknapt.

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

En vieren jullie nog kerst? Hopelijk zijn jullie beetje opgeknapt.
Kerstavond was met schoonfamilie en 1e kerstdag met mijn familie. Heb beide moeten missen. Man en kind waren wel heen en was dus alleen. Ben nog steeds ziek. Morgen de HA bellen.

2 jaar geleden

Zo hard hoesten dat je urine voelt stromen. 😞

2 jaar geleden

Oh She wat vervelend! Je voelt je nog steeds zo ziek? Dan vanuit hier een dikke kerstknuffel voor beterschap 🫂🤍

2 jaar geleden

Ugh.. Bah!! 🙈

2 jaar geleden

Kerstavond was met schoonfamilie en 1e kerstdag met mijn familie. Heb beide ...
Beterschap! 💕

2 jaar geleden

Ik heb echt een stronthekel aan mensen die van alles in de mond van m’n zoontje willen stoppen. Er wordt zoetigheid ondergedompeld in siroop voor hem gehouden. Ik moest vijf keer (!) “nee!” roepen en erbij opstaan om het weg te houden😤

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik heb echt een stronthekel aan mensen die van alles in de mond van m’n zoo ...
Waarom moet het ook altijd snoep en suiker zijn? Ik heb vaak een zakje met gezonde snacks bij me en druk ze dan dat in de handen om te geven. Alsof je bij de kinderboerderij bent😂

2 jaar geleden

Kerstavond was met schoonfamilie en 1e kerstdag met mijn familie. Heb beide ...
Aaah zo jammer dat je dat allemaal hebt gemist.. heel veel beterschap! Wel fijn dat je even tijd voor jezelf had of niet?

2 jaar geleden

Dochter vanmorgen om 09.50 uur wakker en daarna niet meer geslapen. Al weken gaat het k*t.. we zijn op, maken alleen maar ruzie. Schoonmoeder heeft aangeboden dat ze daar mag blijven slapen zodat wij even een nachtje kunnen bijkomen. Fijn! Maar goed ze was vanmorgen om 09.50 uur wakker en voor de rest niet in slaap te krijgen. Uiteindelijk sliep ze om 18.20 uur maar vanaf 19.00 uur wakker en compleet overstuur.. Wij uiteindelijk naar gegaan en nu zit ik thuis alleen maar te janken. Arm meisje, hoop zo dat ze zo slaapt.. 😭

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Waarom moet het ook altijd snoep en suiker zijn? Ik heb vaak een zakje met ...
Hahaha😂 Das wel een goeie! En het stomme is; als de baby eenmaal van dat zoete heeft geproefd en je het weg houdt, hij dan gaat huilen omdat ie meer wil. Dan krijg je je baby wel terug en mag jij hem afleiden en bedaren 🥱

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Aaah zo jammer dat je dat allemaal hebt gemist.. heel veel beterschap! Wel ...
Ik kan niet zo veel en voelde me eenzaam maar de rest was er even tussenuit en hebben genoten en dat maakt me blij. Ik voel me al schuldig genoeg als zieke waarmee je niets leuks kunt ondernemen. 😔

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Oh echt he? Verschrikkelijk, alsof dat de enige manier van een kind 'verwennen' is.

2 jaar geleden

Normaal gesproken heeft mijn man papa dag op maandag en werk ik maandag, dinsdag, woensdag. Vandaag ben ik toevallig ook vrij. Vraagt ie elke keer als hij even iets voor zijn werk wil doen (thuiswerker) of ik me wel red. Alsof ik niet de donderdagen en de vrijdagen altijd alleen voor onze dochter zorg. 🙄

2 jaar geleden

Normaal gesproken heeft mijn man papa dag op maandag en werk ik maandag, di ...
Wel lief🤭 maar onnodig en op den duur irritant😅

2 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ohh vreselijk of vragen mag hij/zij dit eb terwijl ze dit vragen hang het al bijna in hun mond... ja geef maar dan nu weghalen is ook zielig🙄