17 Reacties

4 jaar geleden

Ik had met 1e zwangerschap eerst de difrax, merkte alleen dat hij daardoor veel krampjes had. Dus onwijs tevreden over dr. Brown

4 jaar geleden

Brown! Gebruiken we in het zkh waar ik werk ook! 😊

4 jaar geleden

Dr. Brown, alle flessen bijna gehad en bij deze had zoonlief minste bruikkrampjes. Nu weer een nieuwe set aangeschaft voor ons 2de zoontje, wel de brede hals omdat ik eerst borstvoeding ga geven.

4 jaar geleden

Wij kiezen voor de Dr. Brown, vanwege onze vorige ervaringen.. Maar het is maar net waar je kindje ook behoefte aan heeft.. en mss dat je dan nog zal veranderen van fles... Bij ons hielp de Dr. Brown tegen het te snel drinken van onze eerste en kramjes!

4 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste diffrax gehad, maar door die onderkant lekte de fles nog wel eens na een tijdje. Bij o ze 2e dr brown gehad, maar wel met de diffrax speen omdat ze daar beter uit dronk. Waren we zeer tevreden over

4 jaar geleden

Ik ga voor de MAM, als ons meisje het hier goed op doet.... Bij onze zoon hebben we eerst dr Brown gehad, maar overgestapt naar MAM en totaal geen krampjes of iets dergelijks gehad.

4 jaar geleden

Dr brown. Vond difrax niet chill door die onderkant. Heb altijd dr. Brown gebruikt en was daar altijd tevreden over

4 jaar geleden

Heb beide staan.. De brown niet bekend mee difrax dronk mijn dochter heel goed uit.. Zij pakte de avent en andere flessen niet dus heb sowieso meerdere merken staan.

4 jaar geleden

Dr Brown. Zeer goed bevallen bij de eerste kleine

4 jaar geleden

Wij hebben Dr. Brown's aangeschaft

4 jaar geleden

Heb van allebei 1 gekocht, dan kunnen we het uitproberen.

4 jaar geleden

Ik ben fan van Dr. Brown! Krijgen ze minder buikkrampjes van. Andere flesjes pakte mijn dochtertje ook niet.. Heb ze voor mijn zoontje ook alvast besteld. Heb overigens geen ervaring met Difrax.

4 jaar geleden

Er is al een topic genaamd "welke flessen?" Daar kun je mss meer info vinden, voordat alles weer dubbel voorbij komt :)

4 jaar geleden

Hier ook Dr brown fan.

4 jaar geleden

Reactie op EstherE

Er is al een topic genaamd "welke flessen?" Daar kun je mss meer info vinde ...
Thanks. Wel gezocht op Difrax en Brown en daar vond ik het niet. Verkeerde termen gebruikt dus.. 😉

4 jaar geleden

Hi allemaal, We hebben verschillende meldingen over dit topic ontvangen omdat het om een dubbel onderwerp zou gaan. Er bestaat binnen jullie geboorteclub inderdaad al een topic hierover, zie: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/welke-flessen-yZvL2d. Zouden jullie hier verder kunnen kletsen? En nog even een reminder om de zoekfunctie te gebruiken voordat je een nieuw topic opent, voor het geval er al een topic over hetzelfde onderwerp bestaat. 😊 Bedankt en groetjes, Laura

één jaar geleden

Dr brown kruisvat