17 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben bij de eerste diffrax gehad, maar door die onderkant lekte de fles nog wel eens na een tijdje. Bij o ze 2e dr brown gehad, maar wel met de diffrax speen omdat ze daar beter uit dronk. Waren we zeer tevreden over
4 jaar geleden
Ik ga voor de MAM, als ons meisje het hier goed op doet....
Bij onze zoon hebben we eerst dr Brown gehad, maar overgestapt naar MAM en totaal geen krampjes of iets dergelijks gehad.
4 jaar geleden
Dr brown. Vond difrax niet chill door die onderkant. Heb altijd dr. Brown gebruikt en was daar altijd tevreden over
4 jaar geleden
Ik ben fan van Dr. Brown! Krijgen ze minder buikkrampjes van. Andere flesjes pakte mijn dochtertje ook niet.. Heb ze voor mijn zoontje ook alvast besteld. Heb overigens geen ervaring met Difrax.
4 jaar geleden
Hi allemaal,
We hebben verschillende meldingen over dit topic ontvangen omdat het om een dubbel onderwerp zou gaan. Er bestaat binnen jullie geboorteclub inderdaad al een topic hierover, zie: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2020/welke-flessen-yZvL2d. Zouden jullie hier verder kunnen kletsen?
En nog even een reminder om de zoekfunctie te gebruiken voordat je een nieuw topic opent, voor het geval er al een topic over hetzelfde onderwerp bestaat. 😊
Bedankt en groetjes,
Laura