36 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde….

2 jaar geleden

Ik heb ook honing aan de kont ☝🏻

2 jaar geleden

Oke dus mijn kind is niet een uitzondering haha. Dankjewel dames.

2 jaar geleden

Dit is normaal. Jij bent haar wereld en ze wilt graag bij je zijn. 😊

2 jaar geleden

Hihi, volgens mij heeel normaal, zeker op deze leeftijd

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde!😅

2 jaar geleden

Misschien een stomme vraag... maar ervaren jullie dit ook met jullie zoontjes....? 🤔 Onze kleine man heeft dit namelijk helemaal niet.... Hij is heel zelfstandig en speelt lange tijd alleen. Zeker zoekt hij contact met ons en is hij enthousiast als hij ons ziet. Maar hij gaat ook gewoon echt zijn eigen gang.. Soms iets te veel, denk ik wel eens.... 😳🤔

2 jaar geleden

Same! Zelfs als papa gewoon in de woonkamer is, komt ze achter me aan/naar me toe. Als ik er niet aan kan toegeven, omdat ik aan het koken ben of iets, praat ik gewoon tegen der en leg uit dat het even niet kan. Ze jammert dan even door maar stopt een gegeven moment weer. Tis niet anders op dat moment. Ik ga er maar vanuit dat het een fase is. 😂

2 jaar geleden

Reactie op Clen

Misschien een stomme vraag... maar ervaren jullie dit ook met jullie zoontj ...
Ik heb een zoontje en die kan ook goed zichzelf vermaken. Maar houdt ook heel erg van ons achterna zitten en samenspelen. Geen idee wat normaal is. Als je kind happy is dan zal het wel goed zitten. 😊

2 jaar geleden

Ow hier ook hoor! En hij is helemaal niet veel in de draagzak geweest... Wel zijn we met z'n 2en dus hij kent alleen mij zoveel om zich heen, maar denk dat het aan de leeftijd ligt. Kan weer zo een fase verlatingsangst zijn.

2 jaar geleden

Same here 😬😩. Ik ben fulltime thuis, met de lockdown helemaal een ramp nu 🤣. Blij te lezen dat ik niet de enige ben... De ene dag erger dan de ander. Ik parkeer dr af en toe even achter een filmpje, of soms maar ff jammeren dan in de kinderstoel. We gaan zo iig even een flink aantal uur naar buiten. Das beter dan binnen zitten. Nu ze ook weer moeilijk slaapt overdag zijn ben je daar tussen het gejammer ook weer zoet mee. De uren zijn soms laaaannngg... Naja, hoort er allemaal bij.

2 jaar geleden

Volgens mij is dit gewoon normaal gedrag bij deze leeftijd hoor. Stukje verlatingsangst. Zoveel nieuwe dingen leren, dan is het spannend als mama ineens uit het zicht verdwijnt. Onze jongste heeft het nu ook al een tijdje en onze oudste had dit ook op deze leeftijd.

2 jaar geleden

Reactie op Clen

Misschien een stomme vraag... maar ervaren jullie dit ook met jullie zoontj ...
Mn zoontje is nu ruim 3 jaar en plakt nog steeds aan mij. Eline daarentegen vermaakt zich prima alleen. Komt af en toe een knuffel halen of mopperen als ze honger heeft en is weer weg.

2 jaar geleden

Ik merk het ook.. Niet zo erg als bij jou maar het begint me te irriteren. Het moet ook een beetje uit m'n eigen systeem dat hij niet meer alleen huilt/jammert als er iets is en ik hoef niet altijd meer iets te doen. Ik probeer er nu echt op te letten dat ik niet teveel het jammeren beloon. En merk dat hij meestal na een paar min wel weer zijn eigen gang gaat als hij merkt dat t niet werkt of gewoon vergeet waarom hij jammert en afgeleid is

2 jaar geleden

Hier ook 😜

2 jaar geleden

Hier ook. Ze trekt vooral naar mij als ze hongerig en/of moe is. Als die 2 dingen niet aan de hand zijn kan ze zich wel alleen vermaken en vindt ze andere mensen ook prima.

2 jaar geleden

That's life of mommy.. 🙈 Je bent haar wereld.. T is alleen aan jou hoe je er mee om gaat. Ik zeg haar bij t speelgoed en zeg. Ik ga naar de wc tot zo. En dan gaat ze huilen, is afgeleid en speelt 🤭

2 jaar geleden

Niet teveel aan toegeven, ze krijgt er niks van als ze twee min (veilig) alleen zit.

2 jaar geleden

Hier ook de laatste tijd..... Vooral als ik in de keuken ben en ineens wil ze Alleen maar opgepakt worden en knuffelen. Heel lief maar pffff

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hier ook de laatste tijd..... Vooral als ik in de keuken ben en ineens wil ...
Sinds vandaag als k er niet oppak begint ze gewoon heel hard te huilen 😶