36 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Yas1234
Oke dus mijn kind is niet een uitzondering haha. Dankjewel dames.
Nou mijn zoon, 2,5 jaar houdt mij 24/7 in de gaten. Als ik letterlijk naar de gang loop begint die al te rennen/jammeren zovan: mama laat me niet in de steek. LETTERLIJK OVERAL WAAR IK BEN IS HIJ..
2 jaar geleden
Reactie op Montenegro
Nou mijn zoon, 2,5 jaar houdt mij 24/7 in de gaten. Als ik letterlijk naar ...
Ohw helll....dat zit er dus ook nog aan te komen....😳
2 jaar geleden
Ohw helll....dat zit er dus ook nog aan te komen....😳
Ik vond het echt schattig op het begin maar nu.. hij is letterlijk me 2mans haha
2 jaar geleden
Hier ook! En slapen is nu ook drama! Als ik hem in bed lig, gaat hij staan en gilt alles bij elkaar. Stopt niet… Bij de opvang zeiden ze dat hij heel erg verlatingsangst heeft. Poeh lastig hoor soms.
2 jaar geleden
Ik zet meedtal dan tiktak aan als hij gaat jammeren als ik weg loop. Ik leg de fles mrt drinken naast hem en leg hem kort uit wat ik dan ga doen en dat ik zo terug ben. Het is vaak een minuutje of 2 max. Als hij alsnog gaat huilen dan loop ik toch door. Gaat echt wel tegen mijn moeder gevoel in, maar na paar seconde is hij weer ok en kijkt vervolgens naar zijn tv programma of gaat spelen.
Hij wordt soms ook echt hysterisch wakker en enige manier van kalmeren is weer meenemen naar beneden. Even bij papa en mama. Knuffelen, bertje drinken en langzaam in slaap vallen op mij. Vervolgens leg ik hem weer terug in bed en slaaot hij voor de eest weer goed.
Verlaatingsangst is echt een ding en bij ieder kind werkt anders! Dit is hoe het voorlopig gaat, over een maand misschien weer totaal anders!
2 jaar geleden
Mijn dochter van een jaar doet dit ook ik denk dat alle kinderen dit doen en ze wilt ook altijd mee naar elk hoekje van het huis dit vind ik niet erg ik geef zelf alleen geen gehoor aan het dwingende gedrag dat zij wil worden op gepakt omdat zij dat wilt dat wil niet zeggen dat ik dr nooit op til maar ik moet wel gwn normaal door het huis kunnen lopen en ze huilde vroeger ook altijd als ze naar bed ging ik en mijn vriend hebben er op een gegeven moment laten huilen en nu leg ik dr op bed en gaat ze gelijk slapen ik vond dat eerst heel moeilijk maar soms is het beter om niet altijd toe te geven want die kleintjes weten er ook wat van ze krijgen het op een gegeven moment ook door oh als ik huil dan komt mama maar iedereen doet dit op ze eigen manier
2 jaar geleden
Reactie op mommysbelly
Mijn dochter van een jaar doet dit ook ik denk dat alle kinderen dit doen e ...
Jaa, ik merk heel erg dat mijn zoontje hier heel erg last van heeft. (achter me aangaan) Mijn zus haar kinderen doen dit niet, me zus kan gewoon rustig haar ding doen zonder dat haar kind achter dr aan rent. Mijn zusje haar kinderen ook, het boeit ze niks. Maar de mijne ik vind het gewoon zielig want je ziet zijn ogen, houden mij 24/7 in de gaten. Ook als iemand buiten tegen me praat een bekende, begint die kei hard te huilen. Ik kan gewoon niet met bekende praten want hij krijst gewoon als iemand tegen me praat. Ik weet niet wat het is maar vind het soms wel irritant. Maar ik ben wel 24/7 met hem sinds die geboren is is die altijd met mij. En geef hem veel aandacht mss daardoor. Mijn dochter ziet het nu bij hem en doet precies hetzelfde. Niet zo heftig als hem maar ze neemt het wel over..
2 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Mijn zoontje van 13 maanden doet dat ook. Als ik op de bank of stoel zit wi ...
Helaas is trouwens niet het goede woord want ik vind het heel erg leuk om met mijn zoontje te spelen maar ik zou soms iets makkelijker even alleen op de bank willen zitten om een boodschappenlijstje oid te maken 😅
2 jaar geleden
Noem mij maar gek maar de bezorger kwam en hij volgde mij de gang op. Zijn luiers werden geleverd en die ging ik opbergen in de commode en hij volgde mij naar de slaapkamer. Daarna volgde hij mij naar de badkamer om de wasmand te legen om mij vervolgens te volgen naar het washok. Daarna hobbeltijgerde die weer mee naar de slaapkamer en heb ik hem in zijn ledikantje getild en nu ligt hij een dutje te doen. Ik vind het wel loef om een maatje te hebben die het leuk vind mij te observeren met het huishouden. 😀😀😀
2 jaar geleden
Noem mij maar gek maar de bezorger kwam en hij volgde mij de gang op. Zijn ...
Loef = leuk
2 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Mijn zoontje van 13 maanden doet dat ook. Als ik op de bank of stoel zit wi ...
Dit doe ik ook ja, soms zit ik dan gewoon op de grond de Linda te lezen oid ondertussen, heb je toch ook een beetje gevoel dat je aan het chillen bent haha. Maar lukt ook niet altijd want dan wil mn kind mijn tijdschrift pakken en bekijken;)