39 Reacties

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties :) ga maar een maatje groter voor de nacht proberen als die deze past!

3 jaar geleden

Hier t zelfde gehad. Ik gebruik pampers baby dry nr 3. Wereld van verschil

3 jaar geleden

Wolbroekje eroverheen

3 jaar geleden

Hoor je vaker bij pampers. Kruidvat lekt veel minder door. Het is het proberen waard (pampers maat 2 is vaak wel Kruidvat maat 3)

3 jaar geleden

Reactie op Simone-1988

Ga ik die ook proberen dankje! Want tot nu toe helpt nog niks, kruidvat zit echt veel te los.

3 jaar geleden

Je heb van paupers ook + maten bijvoorbeeld 3+ die is dus de goede maat qua gewicht van je kindje maar die nemen extra plas op zonder nat te zijn of doorlekken

3 jaar geleden

Reactie op Sigie

Je heb van paupers ook + maten bijvoorbeeld 3+ die is dus de goede maat qua ...
Pampers 😅

3 jaar geleden

Ik heb kruidvat mt 3 die van mij is 10wk en 5,7 kg

3 jaar geleden

Reactie op Cherinda

Ik zou in jouw geval denk ik toch een paar dagen proberen na de laatste voe ...
Je kunt ook vlak voor de laatste voeding verschonen 😉.

3 jaar geleden

Anders voor de laatste voeding verschonen, zodat hij nog niet vol zit

3 jaar geleden

Reactie op Simone-1988

Dit werkt perfect, nog bedankt!

3 jaar geleden

Dit heb Ik ook! Pampers Premium protection 2. Maar dan met poep en op haar rugje Hij zit niet vol! Dus er kan nog meer bij zeg maar. En toch zit er bijna altijd de poep tot boven aan de achterkant. Zal het echt helpen om nr ,3 te doen!? Zat zelf meer Ann nummer 1 weer te denken. En ik heb nog zo'n voorraad van je 2!

3 jaar geleden

Reactie op Peetje1974

Dit heb Ik ook! Pampers Premium protection 2. Maar dan met poep en op haar ...
Voor de nacht wellicht wel en dan voor overdag maatje 2 opmaken want dan verschoon je vaker. Wij hadden ook nog pampers premium liggen maar gebruiken ook babydry. Overdags de premium gebruik en opgemaakt. Nu volledig over.

3 jaar geleden

Reactie op Peetje1974

Dit heb Ik ook! Pampers Premium protection 2. Maar dan met poep en op haar ...
Ik gebruik ook maat 3 het ligt er echt aan hoe de mijne poept volgens mij en hoeveel. De ene moment zit t bij haar tot der buik, of er bijna naast uit haar luier. Gister was het bijna uit haar luier en dat was ook met maat 3

2 jaar geleden

Hoi hoi! Lekken jullie kindjes ook nog wel eens door? Het is hier tegenwoordig bijna elke nacht.. en dan ook niet een klein beetje maar echt helemaal nat.. Hij is bijna 12kg en ik heb luiers maar 5+ van de kruitvat. Ik heb ook al pampers dry broekjes geprobeerd maar ook dat helpt niet.. Nou slaapt hij ook wel 13 uur of soms zelfs langer maar dan nog.. Iemand tips? Voorlopig verschoon ik hem nog een keer als wij op bed gaan maar ik laat hem natuurlijk liever gewoon slapen..

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Hoi hoi! Lekken jullie kindjes ook nog wel eens door? Het is hier tegenwoo ...
Jep, vanochtend nog:(

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Hoi hoi! Lekken jullie kindjes ook nog wel eens door? Het is hier tegenwoo ...
Ik doe 2 luierbroekjes over elkaar heen. De bovenste achterstevoren. Ze slaapt de hele nacht door en is nooit meer nat. De buitenste luierbroekje is eigenlijk altijd droog dus die gebruik ik gewoon weer

2 jaar geleden

Ik doe 2 luierbroekjes over elkaar heen. De bovenste achterstevoren. Ze sla ...
Oow goeie tip! Ik heb net maatje 6 pamper broekje gekocht, maar die is eigenlijk nog wat te groot dus ben benieuwd hoe die de nacht houdt, maar anders zal ik jouw tip eens uit proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Oow goeie tip! Ik heb net maatje 6 pamper broekje gekocht, maar die is eige ...
Nou maatje 6 heeft niet geholpen. Nu maar over zn luier maatje 5+ een luierbroekje maat 6 achterstevoren er overheen aan. Las trouwens dat veel kindjes dit hebben die buikslapers zijn. En dat is mn ventje ook. Hopelijk is dit de oplossing 🤞