131 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Wat een kleine donders zijn het toch he?! Vandaag had m’n zoontje het voor ...
Haha hoe dan met zak en al😅 Ja 1 keer oogcontact en je bent verloren😂 in het begin moest ik elke keer draaien maar nu slaapt die eigenlijk heel goed op z'n buik.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Kan die zich ook optrekken op lage stand?😳 hier zit die af en toe vast in ...
Hier hetzelfde. En hij trekt zich op. Ons zoontje kruipt ineens sinds vandaag.. Vooruit en achteruit. Zijn in shock. Nu het huis dit weekend baby proof maken. Hadden het niet verwacht met 5 maanden. Waarom gaat het zo snel...

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hier hetzelfde. En hij trekt zich op. Ons zoontje kruipt ineens sinds vanda ...
Maar toch niet met z'n been over de rand kan ik me niet voorstellen als die in lage stand zit of lees ik het verkeerd🙈 Haha ja kan ineens zomaar de een op andere dag hier hebben we ook een kleine militair niet echt kruipen maar hij tijgert wel overal heen.. onze oudste was veel later dus was ook nog niet echt prepared😅 Over een half jaartje lopen ze misschien al😳

3 jaar geleden

Sinds gisteren wil m’n dochter opeens op haar buik slapen. Ik vind dit dood eng. Ze kan wel zelfstandig terug draaien maar nog niet super goed. Slapen jullie kindjes wel eens op hun buik? Ik houd haar nu de hele tijd in de gaten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Sinds gisteren wil m’n dochter opeens op haar buik slapen. Ik vind dit dood ...
Hier sinds een dikke week. De eerste dagen ‘s nachts geen oog dicht gedaan en constant ben ik ze terug op rug gaan leggen. Paar dagen later consult met pediater (voor haar verborgen reflux) en ze stelde me gerust dan kindjes op die leeftijd echt wel al sterk genoeg zijn om hun nekje te draaien. Ze zei ook dat je dat gewoon niet kan tegenhouden, het hoort bij hun ontwikkeling. Sindsdien laat ik het los en heb ik vertrouwen 😁

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hier gebeurt er niet anders. Hij begint op zijn zij maar eindigt op zijn buik. Terugdraaien kan hij nog niet maar hij laat wel van zich horen als er wat mis is :)

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Yes hier een buikslapertje sinds dat ze 4,5 maand is. Nu 6,5 maand en gaat prima. Ze geeft goed aan als ze iets niet wil. Weet niet waarom ze zo druk doet s nachts maar nu al een aantal keer gedraaid naar haar rug, maar vind ze niet fijn dus dan draait ze weer terug.

3 jaar geleden

Thanks voor jullie antwoorden! Stelt me iets gerust haha

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ja hier wil ze sinds 1,5 week ook het liefst op haar buik slapen, maar dan ook het liefst plat op haar gezicht. Ze gebruikt wel haar gevouwen armpjes onder haar hoofd als een kussentje, haar neusje lijkt dan vrij te zijn, maar of ze genoeg lucht krijgt... Ik heb daarom voor de zekerheid maar een Aerosleep matrastop en hoes gekocht. 🤓

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Maar toch niet met z'n been over de rand kan ik me niet voorstellen als die ...
Hij klom over de rand toen het bed nog niet op de lagere stand was. Nu vind hij het vreselijk dat het bed lager is. Zijn plannetje is mislukt haha

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hij klom over de rand toen het bed nog niet op de lagere stand was. Nu vind ...
Haha ow zo dat had ik ook indd schrok me dood 🙈 Nou geweldig plan had die dan haha😂 hier merkte die er gelukkig niet zoveel van hij vond het volgens mij vooral relaxed liggen met z'n beentje omhoog maar was die alweer vergeten toen het niet meer kon ofzo🙈 maar als die gaat leren staan vinden Ze het weer geweldig want dan kan hij aan de spijlen oefenen😁

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

De mijne slaapt sinds een paar dagen op zn zij. Hij kan al wel goed omrollen naar zn buik maar nog niet terug. Hopelijk leert hij dat snel. Geeft me toch een fijner gevoel

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Aero sleeper er onder voor extra lucht circulatie?

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Ik heb er geen verstand van maar volgens mij zijn onze rakkers nu oud genoeg om keihard te gaan schreeuwen bij ongemak en stikken ze niet meer. Maar zoals ik al zei, ik heb er geen verstand van. 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Wij hebben ook een buikslaper sinds een aantal weken. Wij gebruiken ook de aerosleep zoals al eerder genoemd, dan kunnen wij ook gewoon rustig slapen.

3 jaar geleden

Ooooh dat draaien. Hij ligt nu gewoon bij mij in bed. Dan kan ik met 1 oog ...
Herkenbaar 😅 hier ook bij mij in bed genomen 🙊🙈

3 jaar geleden

Reactie op DMT

Herkenbaar 😅 hier ook bij mij in bed genomen 🙊🙈
En tegenwoordig slaapt hij in zijn eigen bed. Puur omdat het met inslapen in mijn bed te gevaarlijk werd waar hij vanaf kon rollen. Die overgang was geen probleem. Al word ik nog wel eens wakker van gebonk omdat hij met zijn hoofd weer tegen de zijkanten raakt 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook al een tijdje regelmatig op z’n buik. Heb er nu eigenlijk geen problemen meer mee, in het begin wel hoor, doodeng 🙈 Maar hij gaat nu staan in bed als hij niet wil slapen. Vooral als we hem naar bed brengen. Staan en dan springen, wat resulteert in vallen en hoofd stoten en dus krijsen. Herkennen jullie dat en wat helpt om hem zelf in slaap te krijgen?

3 jaar geleden

Reactie op kimster95

Mijn zoontje slaapt ook al een tijdje regelmatig op z’n buik. Heb er nu eig ...
Oh jeeeeej.. er staat me nog iets te wachten als ik dit zo lees, dus ik volg preventief ;)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Oh jeeeeej.. er staat me nog iets te wachten als ik dit zo lees, dus ik vol ...
Dit dacht ik dus ook!! Dit zit er dus aan te komen. 😲