131 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op kimster95
Mijn zoontje slaapt ook al een tijdje regelmatig op z’n buik. Heb er nu eig ...
Oh my holy sweet lord... Ja!! Ik zie dit dus ook al gebeuren..... Zucht 🙄
3 jaar geleden
Reactie op Renee1993
Dwangbuis lijkt me overdreven zolang ze gewoon de armpjes een beentjes kunn ...
Ik ken het niet dys geen idee hoor maar ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als mijn kindje staat of rolt in bed daarvoor slaapt die in een ledikant die laag staat🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik ken het niet dys geen idee hoor maar ik vind het persoonlijk helemaal ni ...
Ik ook niet en ik ben ook niet de gene die om tips vraagt maar slechts een suggestie geeft voor iemand die het wel eng vind dat het kindje op zn buik slaapt en omvalt als hij in bed staat en hem op krijsen zet 😉😉😉
3 jaar geleden
Reactie op Renee1993
Ik ook niet en ik ben ook niet de gene die om tips vraagt maar slechts een ...
Tja ik snap het maar het klinkt gewoon niet fijn als je niet kan rollen omhoog kan komen omdat je vast zit.. maar als iemand het wel gebruikt en het kindje heeft er zelf ook geen problemen mee prima.
3 jaar geleden
Reactie op Renee1993
Is dan heel simpel gezegd zo'n setje van snoozzz niks voor jullie?
Nou uh nee dat vind ik dus bijna kindermishandeling. Kind hoort te bewegen. Ik piep alleen omdat het voor mij een ongemak is, maar ik zal nooit mijn kind afremmen in zijn bewegingsvrijheid.
Kop stoten, of met de voetjes klem zitten gaat gebeuren. Hoort er nu eenmaal bij.
No one said it was easy to be a parent 😏
3 jaar geleden
Reactie op Renee1993
Ik ook niet en ik ben ook niet de gene die om tips vraagt maar slechts een ...
Ik vind het niet eng :) vroeg ook niet om tips :)
Ik besefte me alleen door dat ene bericht dat deze fase gaat aanbreken en mijn nachtrust nog steeds geen 8 uur gaat duren voorlopig :)
Maar.... Je hebt een goede tip voor de ouders die dit wel een probleem vinden inderdaad en die snoozzz goed vinden. 👍🏾
3 jaar geleden
Ik vind het niet eng :) vroeg ook niet om tips :)
Ik besefte me alleen door ...
Ik wil niet een domper bezorgen hoor want ze slaapt 9 van de 10 keer ook heeeerlijk door! Maar zelfs mijn dochter van 2,5 zit nog wel eens vast tussen de spijlen of stoot haar kop tegen de zijkant waar ze weer wakker van word🙈
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Ik wil niet een domper bezorgen hoor want ze slaapt 9 van de 10 keer ook he ...
Ik ga na jouw bericht een heel pak chocoladekoekjes opeten!!!! Als troost voor mezelf
😉
3 jaar geleden
Hahah misschien de reden waarom ik nooit meer op m'n oude gewicht ben gekomen😅🙈
Nou is ze wel de enigste peuter die ik ken die dat regelmatig nog doet als ik aan andere ouders vraag met een peuter komt ze dat niet bekend voor misschien doet ze het erom😑
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Zijn jullie wel eens ongerust dat met al dat gedraai de slaapzak om zijn/ha ...
Ik heb een keer daar ongerust over gemaakt, maar dat was met het inbakerslaapzak.
Als het slaapzakje niet te groot is, dan zou het geen probleem zijn denk ik.¯\_(⊙_ʖ⊙)_/¯
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Zijn jullie wel eens ongerust dat met al dat gedraai de slaapzak om zijn/ha ...
Rolt die van jou veel om dat dit zo komt? Die van mij spint rondjes en heeft dat niet.