131 Reacties

3 jaar geleden

Rolt die van jou veel om dat dit zo komt? Die van mij spint rondjes en heef ...
Blijkbaar rolt hij soms vaker dan eens dezelfde kant op ja. De slaapzak is maat 68-80 en z'n kleding 68 of soms 74. Dus de slaapzak is op de groei. Zou het daar aan liggen?

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Blijkbaar rolt hij soms vaker dan eens dezelfde kant op ja. De slaapzak is ...
Slaapzak 70 was hier echt te klein. Kledingmaar 68/74. 70 cm lang bij het cb. Qua slaapzak al eventjes in maat 90. Bij de vorige had hij bijna geen trappelruimte meer

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Zijn jullie wel eens ongerust dat met al dat gedraai de slaapzak om zijn/ha ...
Neuh, ik vertrouw er op dat als 't niet fijn is, ze wel anders gaan liggen of huilen. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Blijkbaar rolt hij soms vaker dan eens dezelfde kant op ja. De slaapzak is ...
Mijn slaapzak is ook op de groei. Ik denk van niet. Ik denk dat als het oncomfortabel wordt hij vanzelf terugrolt?

3 jaar geleden

Zijn er meerdere babys die zijn/haar hoofd ritmisch laat stoten aan het bedrand om in slaaptl te kome ? Die van mij bonkt wat af.... Wij 'corrigeren' hem om anders neer te leggen.. brrr🙄

3 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Zijn er meerdere babys die zijn/haar hoofd ritmisch laat stoten aan het bed ...
Niet tegen de bedrand maar wel schud hij zijn hoofd wild heen en weer. Doet hij eigenlijk al vanaf 3 maanden. Ook een tijd met geluid erbij. Dat doet hij gelukkig niet meer. M'n neefjes doen het ook. Oudste is al 7 jaar.

3 jaar geleden

Ja soms wel, niet altijd, maar dan gelukkig tegen z'n arm, niet tegen het bed.

3 jaar geleden

Nee, de mijne schopt met dr benen.. die gaan echt alle kanten op en hard ook 😅💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Nee, de mijne schopt met dr benen.. die gaan echt alle kanten op en hard oo ...
Ja hier ook. Beneden horen we t gedreun. Vooral tegen de bedrand aan stampt ze dan🤭

3 jaar geleden

Reactie op Zwil

Niet tegen de bedrand maar wel schud hij zijn hoofd wild heen en weer. Doet ...
Ja hij deed met zijn hoofd wild schudden voor het slapen gaan. Ik vond dat wel prima, want ik slaap nog steeds met bewegende voeten. Alleen nu dat stoten tegen het bedrand vind ik wat minder zo😅 ik maak mij nog geen totale zorgen! Alleen wel even geschrokken toen wij achter kwamen waar dat gebonk vandaan kwam.😏

3 jaar geleden

Ja hij deed met zijn hoofd wild schudden voor het slapen gaan. Ik vond dat ...
Mijn nichtje van 2,5 heeft dit ook ze word er dan nachts juist wakker van. Je kunt er niet zoveel tegen doen.... zij loopt ook regelmatig met wondjes of bulten op haar voorhoofd..