25 Reacties
2 jaar geleden
Jupp begin van de peuterpubertijd, mijne kan vooral goed luisteren #not echt zn eigen willetje als hij niet zelf zn broodje eet maar ik geef dan gaat ie nee schudden of als ik vraag wil je spelen ook nee schudden 😆
2 jaar geleden
Ja hoor, hier nog zo'n drama king!
En uitdagen en uitproberen. Oh mag dat niet? Dan doe ik het nog 5 keer totdat mama echt boos wordt en dan vergaat de wereld haha.
Uiteindelijk troost ik hem toch maar als hij blijft jammeren. Maar z'n zin krijgt hij er niet door.
Volgens mij is de 'makkelijke' periode van het opvoeden voorbij...
2 jaar geleden
Pfff hier ook hetzelfde!! Alle grenzen opzoeken, alles is drama en huilen en vooral mijn man moet het ontgelden… Frustrerende is dat wij dit thuis vaak meemaken maar op de opvang is ze poeslief 🥺, wat doen wij fout 😩!
2 jaar geleden
Pfff hier ook hetzelfde!! Alle grenzen opzoeken, alles is drama en huilen e ...
Niks is gwn uit testen wat zijn de grenzen en indd wij zijn de sjaak want bij andere zijn ze indd poeslief
2 jaar geleden
Pfff hier ook hetzelfde!! Alle grenzen opzoeken, alles is drama en huilen e ...
Haha ja joh dat schijnt overal zelfde verhaal te zijn wat ik hoor van mensen met dreumesen en peuters. Bij mn moeder is ze ook zoooo gemakkelijk en meegaand. Op de opvang zeggen ze ook dat ze hele dag alleen maar happy doet. Nou bij ons kan ze echt een drama maken als ze de vaatwasser niet in mag 😂
2 jaar geleden
Ongelofelijk he! Echt acteurs die kleine draken! Maar ben heel blij om te horen dat ik niet de enige ben bij wie dit zo gaat 😅
2 jaar geleden
Reactie op Anne47
Haha ja joh dat schijnt overal zelfde verhaal te zijn wat ik hoor van mense ...
Ik ga stuk😆 gelukkig we zijn niet alleen
2 jaar geleden
Op de opvang en bij oma altijd zo lief en leuk en thuis soms zo’n grote draak! Dus heel herkenbaar.
2 jaar geleden
Ons kleine meisje doet sinds kort heel boos kijken met gebalde vuistjes en krijgt dan ook echt een rood koppie. Zooooo'n grappig gezicht 😆 Meestal is de aanleiding dat haar fles of eten niet snel genoeg wordt aangeleverd, maar soms ook als ze ergens gefrustreerd om is.
Ook het 'nee' schudden is herkenbaar. Gisteren vrat ze een heel bord champignons weg, echt smullen, vandaag was het opeens neeee dat ga ik écht niet opeten. Ik wil alleen wat er op mama's bord ligt. 🤷♀️
2 jaar geleden
Meneer wilde graag de dop weer op de (lege) melkfles draaien. Dat lukte natuurlijk niet.
Hij gaat dan terwijl hij zit met zijn hoofd naar voren op de grond liggen krijsen. Om vervolgens met dop en melkfles te gooien en zich weer huilend op de grond te storten.
Verder zit hij me gewoon uit te lachen bij alles wat "nee" is.
2 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Hier ook echt grenzen op aan het zoeken. Ook kei hard knijpen in ons gezich ...
Jaaa bij mij slaat hij gewoon in gezicht 😫
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ze vond het avond eten niet oké, 2 hapjes genomen, toen begon ze te wijzen ...
😂