13 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik telkens verschillende. Soms gewoon flesje van dr Brown, heb bij de action zo’n 360 graden beker gekocht zoals die munchkin maar dan goedkoop.
En soms gewoon uit een glas of beker van ons, schijnt dat dat het beste is voor de spraak ontwikkeling.
3 jaar geleden
Die munchkin hebben wij ook maar me kleine word boos omdat hij er niks uit krijgt. En nu gewoon uit Difrax fles maar laatst was ik die vergeten en toen gewoon uit een beker en dat ging goed
2 jaar geleden
Momenteel geef ik nog water uit een rietjesbeker van Munchkin. Hiermee begonnen toen ze 6 maanden oud was. Melk drinkt mijn dochter in de avond uit een dr browns fles. Ik oefen nu uit het drinken van een beker. Ik heb de 360 graden beker van Munchkin maar dit is nog te ingewikkeld voor mijn dochter. Uit een open beker kan ze wel een slokje nemen waarbij ze nog veel morst. Ik ben ook nu pas begonnen met het drinken uit een beker, wellicht veel te laat maar goed. Tuitbeker heb ik nooit gegeven. Hebben jullie tips voor het oefenen met het drinken uit een beker? Ik bied nog steeds water aan uit de rietjesbeker omdat ze daar ook veel water uit drinkt en dit kan ze nog niet met een gewone beker...
2 jaar geleden
Mijn boefje vreet het rietje nog altijd liever op. De 369 Munchkin ziet meneertje als een sloophamer. Alles nog met de fles dus en daar zit ie ook al op te knagen. 🤯😕
2 jaar geleden
Mijn boefje vreet het rietje nog altijd liever op. De 369 Munchkin ziet men ...
Blijf het lastig vinden een beker aanbieden. De 360 beker is ook moeilijk hoor. Ze snapt er niks van en wil er ook mee slopen. Een gewone beker begrijpt ze wel en kan ze langzaam iets uit drinken met heeeeel veel morsen. Dus we blijven nog veel oefenen
2 jaar geleden
Reactie op Sara56
Blijf het lastig vinden een beker aanbieden. De 360 beker is ook moeilijk h ...
Gewone beker al een tijdje niet geprobeerd! 😮 Thx voor de tip. Dit maar weer eens proberen. 😊🙃
2 jaar geleden
Reactie op Sara56
Momenteel geef ik nog water uit een rietjesbeker van Munchkin. Hiermee bego ...
Ik oefen ook niet met een gewone beker hoor. En eerlijk gezegd vind ik het best absurd dat je hiermee al vanaf 7-8 maanden ofzo moet beginnen… mogen ze ook even baby zijn 😱 volgens ons mam dronken wij veel langer uit flesjes en tuitbekers etc. Dat probeer ik maar in gedachte te houden. Ik mag absoluut niet helpen met drinken uit een open beker. Prima maar dat wordt dan mooi een zomer karweitje 😜