29 Reacties

2 jaar geleden

Water

2 jaar geleden

Melk of water

2 jaar geleden

Half volle melk in een drink beker

2 jaar geleden

Diksap, water, melk of lauwe thee

2 jaar geleden

Ik geef haar halfvolle melk of water

2 jaar geleden

Thee. Thee met melk. Warme melk Water.

2 jaar geleden

Mijn man geeft altijd wat (geiten)melk.

2 jaar geleden

Halfvolle melk

2 jaar geleden

Water

2 jaar geleden

Ik vul een (Nuby) beker met rietje met water en die laat ik de hele dag staan/slingeren op de vloer in de woonkamer/keuken. Hij lekt niet. Eind vd dag is hij vaak bijna leeg. Ze pakt hem zelf en drinkt eruit als ze dorst heeft en vindt het nog leuk ook. Ze moet vaak lachen als ze eruit drinkt. Duurde even voordat ze het door had maar gewoon een paar keer per dag in de handen drukken en dan hebben ze het zo door. Bij het eten moeten ze dan net maar zin hebben om wat te drinken en dan is het meestal maar een beetje . Sochtends en savonds krijgt ze dan nog een volle fles (Hipp melk) . Deze beker is het : https://www.bol.com/nl/nl/p/nuby-oefenbeker-flip-it-antilekbeker-roze-360ml-12m/9200000103181764/?bltgh=h64dyUD-CQLklZPoXfpNhQ.2_20.22.ProductImage

2 jaar geleden

Reactie op Carolien78

Ik vul een (Nuby) beker met rietje met water en die laat ik de hele dag sta ...
Ow ja thanks voor de tip!

2 jaar geleden

Hier gebruiken we een rietjes beker van de Hema en een munchkin 360 beker, met en zonder handvaten. Ook begint ze een beetje met zelf drinken uit een beker. Ze drinkt als ze zd uit een beker drinkt water. En anders melk of thee uit een van de bekers.

2 jaar geleden

Mijn kind gooit met elke beker zo hard dat er altijd water uitkomt. 😞

2 jaar geleden

Mijn kind gooit met elke beker zo hard dat er altijd water uitkomt. 😞
Haha herkenbaar. Hier werd/wordt ook flink gegooid door de 2 sloopkogels Wel gemerkt dat de philips avent rietjesbeker en de munchkin 360 het minst snel lekken als ermee gesmeten wordt. Maar hier staat inderdaad ook altijd een beker water binnen handbereik, zodat de kleine kan pakken wanneer ze wil. Daarnaast bied ik dan bij de maaltijden en tussendoortjes drinken aan in een gewoon glas of rietjesbeker/360 beker (afhankelijk van hoeveel tijd er is om rustig te oefenen met het glas).

2 jaar geleden

Haha herkenbaar. Hier werd/wordt ook flink gegooid door de 2 sloopkogels We ...
Een glas trekt hij uit mijn handen en wordt een suf gevecht. 😓

2 jaar geleden

Een glas trekt hij uit mijn handen en wordt een suf gevecht. 😓
Dan lekker even laten. Komt vanzelf wel als hij er aan toe is. Hier is het ook soms 'vechten', zowel met de beker als met een lepel vol eten. Dan maar gewoon weer de rietjesbeker en met de handen eten/gevoerd worden.

2 jaar geleden

Melk of optimel in een 360 graden beker

2 jaar geleden

Wij geven de hele dag water ook met de lunch, in de middag bosvruchten thee. Mijn dochter drinkt alleen heel veel, ik kan geen beker neerzetten op tafel dan drinkt ze hem zo leeg. Ik begrens haar nu in de hoeveelheid drinken, als ik haar de beker geef dan slurpt ze er gigantisch aan en lijkt ze veel dorst te hebben. Herkennen mensen dit?

2 jaar geleden

Volle melk in een rietjesbeker

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Wij geven de hele dag water ook met de lunch, in de middag bosvruchten thee ...
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die veel drinken mogelijk diabetes hebben. Meer dan dat weet ik er niet van :)