61 Reacties
3 jaar geleden
Wij gebruiken ook voor water en thee de fles.
Een tuitbeker wordt afgeraden dus die gebruiken we niet.
We hebben een 360 graden beker maar daar snapt ze niks van. Eigenlijk moeten we blijven aanbieden, ze gaat het vanzelf snappen maar we kiezen toch voor de gewone fles, anders krijgt ze nooit vocht binnen.
Er wordt inderdaad ook geadviseerd om een gewone beker te geven. De eerste weken ofzo hou je hem zelf vast, na een tijdje zal je kindje het zelf kunnen. Hebben wij dus een paar x gedaan maar niet doorgezet en volgehouden.
3 jaar geleden
Wij gebruiken sinds vorige week deze:
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/kinderservies-en-bestek/difrax-oefenbeker-1867725.html?gclid=CjwKCAjw3_KIBhA2EiwAaAAlitJzx73IsYnCDmZQMBants1w7wH4zA1X5xPyj1htgJYC-0AX2doSZxoCDVQQAvD_BwE
Nouja 'gebruiken'. We oefenen er alvast een beetje mee haha. Hij snapt er natuurlijk nog weinig van en het moet ieniemienie slokjes. Maar zo probeer ik alvast het gebruik van een gewone beker aan te leren.
Door de uitsparing wordt de neus ontlast en hoeven ze de beker niet achterover te gooien
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Wij doen dit met een plastic kinder bekertje van de hema. Hij vind het wel ...
Hahaha ja dit dus 😂
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Wij gebruiken ook voor water en thee de fles.
Een tuitbeker wordt afgerade ...
Jou bericht heeft me gerustgesteld dan ben ik niet de enige🤣
Mijn dochter van 7 maanden en 3 weken doet precies hetzelfde. Gisteren werd ze boos omdat ze zo graag wilde drinken maar ze snapte er niks van.
3 jaar geleden
Reactie op VGeelen
Wij hebben deze al een maand of 2 en dat gaat super. Ze drinkt er al zelf u ...
Die van mij zit hier op te blazen i.p.v. zuigen. 😬😄
3 jaar geleden
Reactie op Catharina89
Wij gebruiken sinds vorige week deze:
https://www.prenatal.nl/eten-en-drin ...
Wij gebruiken deze ook! Onze dochter snapt de munchkin bekers niet, rietjesbeker ook niet.. maar ons glas.. ja die is echt de bom! Dus hier drinkt ze wel graag uit. Uiteraard niet zelf, dat is nog veel te moeilijk!
3 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Wij gebruiken deze ook! Onze dochter snapt de munchkin bekers niet, rietjes ...
Precies dit! 😂🙌🏼
3 jaar geleden
Sinds hij 6 maanden is hebben wij de 360 graden beker van Munchkin aangeboden. Hier drinkt hij nu zelfstandig uit. En vaak drinkt hij uit mijn theeglas de laatste slokken (bijna) koude thee van mij op. Nog wel hulp dan met vasthouden maar hij kan door het elke dag aanbieden al best goed drinken
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Sinds hij 6 maanden is hebben wij de 360 graden beker van Munchkin aangebod ...
Wij hebben net een 360 graden beker bij Action gekocht, de eerste keer wilde ze het niet. Maar wel uit mijn theeglas het laatste beetje drinken.
Verder hebben we rietjes beker, waar ze heel goed uit drinkt
3 jaar geleden
8,5 maandjes oud en kan nog steeds niet normaal drinken. 😅 Hij poept oké dus kan mij er niet zo druk om maken. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Newgirl90
Mijn dochter ‘kauwt’ alleen maar op die munchkin beker. Als ik water of the ...
Heb ik ook, maar met dit weer vind ik het zo belangrijk om te drinken dat ik het uit een fles geef waar ik ook de flesvoeding uit geef. Alleen dan een klein flesje van Max 150ml. En dat gaat super!
Ik heb nog nooit een volwassen gezien die niet uit een beker kon drinken dus dat komt vanzelf wel. Ga er geen haast mee maken.
Heel soms drinkt ze uit een tuit beker, 360 graden beker doet ze alleen op kauwen en een gewone beker lukt alleen als ik hem vasthoud, dan maar speen fles 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Suus399
Ik heb zo’n 360 graden beker vd hema, maar daar moet je echt aan zuigen en ...
Nee die heeft dat ook en die van philips avent ook (dus ik denk dat al die bekers dat hebben). Die van munchkin gaat wel een stuk makkelijker dan de bijvoorbeeld de philips avent (minder hard zuigen).