61 Reacties

3 jaar geleden

Nee die heeft dat ook en die van philips avent ook (dus ik denk dat al die ...
Aah oke, thanks! Ik heb allerlei soorten maar kan niet echt kiezen welke ik nou echt zal gebruiken 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Aah oke, thanks! Ik heb allerlei soorten maar kan niet echt kiezen welke ik ...
Heel stom advies misschien maar probeer zelf eens te drinken uit zo’n beker. Welke jij dan fijn vindt/het beste voor je kleine vindt ga die dan introduceren. Ze hebben wel een aantal weken soms nodig om erachter te komen hoe het werkt.

3 jaar geleden

Kreeg het advies van de logopedist om een ‘normale’ beker aan te bieden en dat het helemaal niet gek is als kindjes op deze leeftijd de antilekbeker niet snappen. Dat komt echt vanzelf wel!

3 jaar geleden

Reactie op Suus399

Aah oke, thanks! Ik heb allerlei soorten maar kan niet echt kiezen welke ik ...
Bij onze oudste zijn we begonnen met een gewoon glas, daarna een rietjesbeker en 360 graden beker, ondat ze toen dat ding overal en nergens mee naartoe sjouwde. Bij het eten gebruiken we zowel bij de baby als bij de oudste een gewone beker en voor tussendoor/om mee te nemen een antilekbeker/rietjesbeker.

3 jaar geleden

Onze verzameling drinkbekers 😅

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Onze verzameling drinkbekers 😅
En? Welke heeft de voorkeur?

3 jaar geleden

Reactie op LMR

En? Welke heeft de voorkeur?
Linksonder. Haar flesje van de eerste 4 maanden. Die gaat tot 150ml. Nu heeft ze een grote van 300 maar water en thee gaat in de kleine. Soms de links achterste maar dat is maar heel af en toe. Af en toe probeer ik de beker rechts voor dat lukt ook wel maar niet zelfstandig.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Linksonder. Haar flesje van de eerste 4 maanden. Die gaat tot 150ml. Nu hee ...
Grappig he hoe ze ieder hun eigen voorkeur hebben. Bij ons gaat rechtsmidden juist perfect

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Grappig he hoe ze ieder hun eigen voorkeur hebben. Bij ons gaat rechtsmidde ...
Die heeft ook mijn voorkeur maar ze kijkt me gewoon aan van ‘hè mam, daar ga ik niet uit drinken hoor’. De onderkant doet ze wel graag in dr mond 😝

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Die heeft ook mijn voorkeur maar ze kijkt me gewoon aan van ‘hè mam, daar g ...
Voor ons de rietjes beker van munchkin en voor haar melk gewoon de fles

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Voor ons de rietjes beker van munchkin en voor haar melk gewoon de fles
Enige wat ze bij mij met het rietje doet is kauwen 😅

3 jaar geleden

Zijn er ook kindjes die zelf al kunnen drinken? Hier kan ze de beker nog niet kantelen.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Zijn er ook kindjes die zelf al kunnen drinken? Hier kan ze de beker nog ni ...
Ja de Difrax fles met melk drinkt ze zelf keurig leeg. Water uit een tuitbeker kan ze ook zelf maar meestal moeten we stimuleren om voldoende water te drinken.

3 jaar geleden

Wij hebben de 360 beker van munchkin. Eerst snapte hij er niets van. Hij begreep niet dat hij zijn hoofd naar achteren moest doen om te kunnen drinken maar ineens had hij het door haha. We zijn nu 2 weken verder en voorheen dronk hij weinig water (en moest ik extra water aan zijn flessen melk toevoegen), maar nu is het niet aan te slepen. Uit trots blijft hij drinken 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Ja de Difrax fles met melk drinkt ze zelf keurig leeg. Water uit een tuitbe ...
Wat knap zeg dat ze dat al zelf kan!

3 jaar geleden

Reactie op DKL89

Wij hebben de 360 beker van munchkin. Eerst snapte hij er niets van. Hij be ...
Ahhh 😂😂 zo schattig hè als ze uit trots iets blijven herhalen. Hier was het met drinken uit een gewonen beker zo gaaf dat ze het vond.

3 jaar geleden

Vandaag een nieuwe poging gedaan met onze rietjes beker en ineens begreep mevrouw het:) toen optimistisch ook de 360 beker van munchkin erbij gepakt en weer binnen 2 tellen kreeg ze er water uit💪🏻 ze dronk bijna 2 bekers achter elkaar leeg maar ze was zelf wel doorweekt 😇 andere moeders die dit herkennen?? En zo ja wordt het vanzelf beter??

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ahhh 😂😂 zo schattig hè als ze uit trots iets blijven herhalen. Hier was h ...
En dan gewone beker, zoals wij ook drinken? Ik denk als wij dat hier gaan doen dat het een kliederboel wordt

3 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

En dan gewone beker, zoals wij ook drinken? Ik denk als wij dat hier gaan ...
Nee een oefenbeker met neusuitsparing, ze kon het niet geheel zelf hoor, ik moest de beker kantelen en anders zou ook alles onder zitten ja 😁

3 jaar geleden

Reactie op LiekeWie

Vandaag een nieuwe poging gedaan met onze rietjes beker en ineens begreep m ...
Momenteel gebruik ik de 360 graden beker niet maar ik kon zeker merken dat wanneer je het blijft oefenen het steeds beter gaat. Ik hou vaak een doekje onder haar kin als ze een slok neemt.