117 Reacties

3 jaar geleden

Hier op 7 december 2020. Gelijk gemaakt 🥰

3 jaar geleden

Overdonderd door intens geluk💕

3 jaar geleden

Ons zoontje van 15december. In België is de bevalling met een mondmasker ondanks een negatieve covid test 🥵

3 jaar geleden

Reactie op AminAmelia

Ons zoontje van 15december. In België is de bevalling met een mondmasker on ...
Echt? Ik ben ook van België en moest geen mondmasker dragen. Had ook een negatieve coronatest. Zo zot dat jij een mondmasker moest dragen 😱

3 jaar geleden

Reactie op lauravh54

Echt? Ik ben ook van België en moest geen mondmasker dragen. Had ook een ne ...
Meen je het 🙄. Ik ben bevallen in sint-augustinus in Antwerpen.. Zo zie je maar dat overal verschillende regels zijn! Ja vond het super ambetant 😁

3 jaar geleden

Reactie op AminAmelia

Meen je het 🙄. Ik ben bevallen in sint-augustinus in Antwerpen.. Zo zie je ...
Zot hé! Kan het me voorstellen dat je het heel ambetant vond! Ikzelf ben bevallen in Oudenaarde.

3 jaar geleden

1e kerstdag 😇

3 jaar geleden

Louay is geboren op 22/12/2020 💙

3 jaar geleden

Ik lag tijdens mn keizersnede helaas onder volledige narcose dus heb dit eerste moment gemist :(

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik lag tijdens mn keizersnede helaas onder volledige narcose dus heb dit ee ...
Ah wat jammer... maar er was vast een goede reden voor... Jij hebt gewoon iets later je eerste ontmoeting gehad!

3 jaar geleden

Ons witte monstertje. Geboren via spoedkeizersnede. Ik was even in shock, ik was totaal vergeten dat ik aan het bevallen was. Wilde alleen nog maar dat de ellende zou ophouden. Na de eerste shock kwamen vrij snel de tranen 😊

3 jaar geleden

Prachtige foto's!! Ik deel het niet i.v.m. mijn privacy maar vind het prachtig om te zien. Vanmiddag zag ik een foto van toen hij 1 dag was en van mu en wat groeien ze snel he!! 🥰😭

3 jaar geleden

Dit is voor mij een enorm bijzondere foto: Mijn moeder heeft, onder begeleiding, mijn zoon gehaald en aan mij aangereikt. Een ervaring die niemand ons meer kan afnemen en dat ons altijd extra zal verbinden! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Dit is voor mij een enorm bijzondere foto: Mijn moeder heeft, onder begelei ...
Wauw! Enorm bijzonder🥰

3 jaar geleden

Reactie op AminAmelia

Ons zoontje van 15december. In België is de bevalling met een mondmasker on ...
Ik ben in Leuven bevallen en moest ook geen mondmasker dragen. Kan me inbeelden dat met het met mondmasker toch nog extra pittig is!!!

3 jaar geleden

13 december 2020❤ Een droom thuis bevalling waar ik nog met plezier aan terug denk! Ik zit hier deels een beetje onder de poep omdat ze gelijk begon te poepen toen ze geboren werd 🤣

3 jaar geleden

Pure liefde ❤️ Onze 🌈 baby geboren op 28-11-20 na 39+1 en een heftige bevalling (ingeleid)

3 jaar geleden

Ook 14-12, Noëlle geboren 39+6. Natuurlijke bevalling

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Wow wat mooi! Mijn man heeft onze dochter mogen halen en aanreiken! Zo speciaal!

3 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Wauw super mooi! Mijn moeder was ook bij de bevalling en dat vond ik super bijzonder en fijn!