117 Reacties

3 jaar geleden

Helemaal uitgeput en toch vind ik hem prachtig 🥰

3 jaar geleden

11-11-2020 geboren.

3 jaar geleden

26/11 onverwacht bevallen op 35+5 😊

3 jaar geleden

Ohhh wat een prachtige foto’s ❤️❤️❤️ hier ook met mondkapje op bevallen en het stomme is dat dat ding onder je neus eindigt en het dus meer een formaliteit is dan dat het nut heeft. Jammer dat er geen uitzondering gemaakt kan worden, maar het is ook wel een onderdeel van het geboorte verhaal, geboren worden tijdens een pandemie.

3 jaar geleden

Prachtige foto’s dames! Hierbij de mijne, een en al vermoeidheid en blijheid, niet mijn meest mooie foto maar wel heel echt!

3 jaar geleden

Reactie op lauravh54

Echt? Ik ben ook van België en moest geen mondmasker dragen. Had ook een ne ...
Idem maar op het moment van persen mocht ik het mondkapje afzetten. Daarna gelijk weer op

3 jaar geleden

23/12 om 10:31 ben ik met 39+5 spontaan bevallen van mijn dochter. Loua-Nox. 💖

3 jaar geleden

14-12-2020, de allereerste foto dat hij op mijn borst word gelegd ❤️

3 jaar geleden

Ons witte monstertje. Geboren via spoedkeizersnede. Ik was even in shock, i ...
Dit had mijn bevallingsfoto kunnen zijn. 🥺♥️

3 jaar geleden

Dit had mijn bevallingsfoto kunnen zijn. 🥺♥️
Toch een heel andere foto dat je misschien van te voren gedacht had hè? Ik ben zo blij dat de verpleegkundige deze foto's heeft gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op JJ 1990

1e kerstdag 😇
Mijn zoon is ook op de eerste kerstdag geboren.

3 jaar geleden

Na een spoedkeizersnede waar ze hem direct meenamen voor onderzoek en monitor kon ik hem na een half uur eindelijk eventjes bij me hebben. De eerste nacht moest hij in observatie dus niet bij mama ☹️ Nu alles goed en halen we die tijd zeker in met heel veel knuffel momenten 🥰 Julian 26-12-20 💙

3 jaar geleden

Onze zoon , geboren op 25-12-2020.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy28

Mijn zoon is ook op de eerste kerstdag geboren.
Bijzonder he!

3 jaar geleden

Dankzij deze topic zie ik de foto nu heel anders en vind ik hem prachtig.. dit was het eerste moment bij ons samen.. Hij werd eerst meteen bij mij weggehaald omdat hij niet huilden en ze meteen klaar stonden om te reanimeren.. wat achteraf gelukkig niet hoefde..!

3 jaar geleden

Wat een prachtige foto's ❤

3 jaar geleden

Reactie op AminAmelia

Meen je het 🙄. Ik ben bevallen in sint-augustinus in Antwerpen.. Zo zie je ...
Heh echt?! Ik was corona positief en mocht tijdens de bevalling het mondmasker afzetten.. ook Augustinus. 19/11 bevallen. Gek!

3 jaar geleden

Reactie op LinnieP

Dankzij deze topic zie ik de foto nu heel anders en vind ik hem prachtig.. ...
We zijn allemaal zo gewend aan de filters dat we de puurheid soms uit het oog verliezen... Prachtige foto!

3 jaar geleden

De eerste foto die genomen is, ik sta er half op maar gelukkig staat zij er wel op 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sowiebowie

Heh echt?! Ik was corona positief en mocht tijdens de bevalling het mondmas ...
Wow dat is echt gek! Nu snap ik het helemaal niet, en nog positief.. jaa begrijpen wie begrijpen wilt zeker 🙄