117 Reacties
3 jaar geleden
Ohhh wat een prachtige foto’s ❤️❤️❤️ hier ook met mondkapje op bevallen en het stomme is dat dat ding onder je neus eindigt en het dus meer een formaliteit is dan dat het nut heeft. Jammer dat er geen uitzondering gemaakt kan worden, maar het is ook wel een onderdeel van het geboorte verhaal, geboren worden tijdens een pandemie.
3 jaar geleden
Prachtige foto’s dames! Hierbij de mijne, een en al vermoeidheid en blijheid, niet mijn meest mooie foto maar wel heel echt!
3 jaar geleden
23/12 om 10:31 ben ik met 39+5 spontaan bevallen van mijn dochter.
Loua-Nox. 💖
3 jaar geleden
Ons witte monstertje. Geboren via spoedkeizersnede. Ik was even in shock, i ...
Dit had mijn bevallingsfoto kunnen zijn. 🥺♥️
3 jaar geleden
Dit had mijn bevallingsfoto kunnen zijn. 🥺♥️
Toch een heel andere foto dat je misschien van te voren gedacht had hè? Ik ben zo blij dat de verpleegkundige deze foto's heeft gemaakt.
3 jaar geleden
Na een spoedkeizersnede waar ze hem direct meenamen voor onderzoek en monitor kon ik hem na een half uur eindelijk eventjes bij me hebben. De eerste nacht moest hij in observatie dus niet bij mama ☹️
Nu alles goed en halen we die tijd zeker in met heel veel knuffel momenten 🥰
Julian 26-12-20 💙
3 jaar geleden
Reactie op AminAmelia
Meen je het 🙄. Ik ben bevallen in sint-augustinus in Antwerpen.. Zo zie je ...
Heh echt?! Ik was corona positief en mocht tijdens de bevalling het mondmasker afzetten.. ook Augustinus. 19/11 bevallen. Gek!
3 jaar geleden
Reactie op Sowiebowie
Heh echt?! Ik was corona positief en mocht tijdens de bevalling het mondmas ...
Wow dat is echt gek! Nu snap ik het helemaal niet, en nog positief.. jaa begrijpen wie begrijpen wilt zeker 🙄