117 Reacties
3 jaar geleden
10nov 09.35 met 34+4 een keizersnede met als resultaat Jari 3040. Dit is de eerste foto en dit duurde max 1 minuut. Toen ging hij naar het wkz en ik bleef hier ( umc hartbewaking).
Pas anderhalve dag later zag ik m pas weer. En de nacht daaropvolgend had ik weer een normale hartslag.
3 jaar geleden
Reactie op Sazzy
Omg, 4500 en 4300 zonder ks? Hoe doen jullie dat? Hier 2900 bij 41 weken ma ...
Hahah, met een knip & een vacuumpomp? 😅🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Sazzy
Omg, 4500 en 4300 zonder ks? Hoe doen jullie dat? Hier 2900 bij 41 weken ma ...
Gewicht zegt niet perse zoveel hoor, onze meid was 4635 gram en met 2 hechtinkjes er vanaf gekomen😅 ze kunnen ook lang zijn en daar voel je niet veel van 😉
3 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Wow, hoe was dat voor jou?
Vanaf het moment dat ik van zwangerschapsvergiftiging naar een zwaar hart probleem ging tot aan ontslag is het 1 grote rollercoaster geweest. Geen roze wolk. Bv dat niet lukt. Kind toch nog 6 pond. Maar voor de ks hebben ze mij een beeld geschetst dat ik mn kind kom zien. Maar onderbezet etc. Uiteindelijk is verpleging illegaal met mij naar mn zoon gegaan. In 3 dagen heb ik m 2x kort gezien. Hele nachtmerries over hechtingstoornis etc. Tis niet gegaan zoals voorgesteld. Uiteindelijk maken we het allebei goed maar toch.
3 jaar geleden
Ons eerste moment samen na een bevalling van 28 uur en uiteindelijk een spoedkeizersnede ❤
3 jaar geleden
Reactie op Lelleee
Vanaf het moment dat ik van zwangerschapsvergiftiging naar een zwaar hart p ...
Jeetje... Wat erg voor je. Twee keer kort in drie dagen tijd... Heel tegennatuurlijk om je kindje niet bij je te mogen hebben.
Hoe gaat het (nu) qua hechting? Hebben jullie alles dubbel en dwars ingehaald?
3 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ik lag tijdens mn keizersnede helaas onder volledige narcose dus heb dit ee ...
Ik ook, maar ik heb dat niet als vervelend ervaren. Het was nu eigenlijk wel speciaal voor mijn man, want wanneer krijgt de man nou de kans om al een uur zijn kindje vast te houden als eerste?
2 jaar geleden
Wat een mooie fotos iederen.. Ik kan helaas geen foto delen heb er geen kunnen maken jammer genoeg
2 jaar geleden
Wat een mooie fotos iederen.. Ik kan helaas geen foto delen heb er geen kun ...
🤗
Hopelijk wel mooie foto's van na de geboorte en mooie herinneringen? Herinneren kan je ook opschrijven. Dan heb je geen foto's voor je kind maar wel een verhaal?
2 jaar geleden
Ik ben bevallen van mijn dochter jazz-lynn💗 op 26 dec om 04:05 geboren.
ben nu zwanger van mijn zoon💙 ik ben 25+6 weken zwanger 11 juni uit gerekend ik kijk erg uit naar mijn bevalling zeker aan gezien elke bevalling anders is 😊