109 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben vandaag ook voor eerst weer ongesteld geworden. Heb deze ongesteld heid stukjes bloed en ook slijmerige bloed en gewoon bloed. Heel anders als voor zwangerschap en ook pijn met vlagen

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Ik ben vandaag ook voor eerst weer ongesteld geworden. Heb deze ongesteld h ...
Inderdaad bij mij ook heel anders als voor de zwangerschap, maar gelukkig hoort het erbij en zijn we er met een paar dagen (hopelijk) weer vanaf.

3 jaar geleden

Ik ben al 5 weken geleden bevallen maar nog niet ongesteld geweest. Wel die buikpijn steeds maar geen bloed. Ik geef fulltime borstvoeding dus wellicht houdt dit t tegen. Mag je na 6 weken wel gewoon weer tampons gebruiken? Heb echt een hekel aan maandverband.

3 jaar geleden

Ja het is bij mij ook heel heftig, maar heb vernomen dat het de volgende keer weer gewoon 'normaal' is

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik ben al 5 weken geleden bevallen maar nog niet ongesteld geweest. Wel di ...
Bij mij kwam het precies 6 weken na mijn bevalling, en had de week ervoor ook al wat krampen. Wat betreft de tampon durf ik je geen antwoord op te geven.. Nou moet ik zeggen dat ik momenteel gewoon maandverband gebruik en dit ook echt wel nodig heb, zo heavy dat het is.

3 jaar geleden

Reactie op Kimdm

Ja het is bij mij ook heel heftig, maar heb vernomen dat het de volgende ke ...
Oh gelukkig, laten we het hopen haha 🤣

3 jaar geleden

Ik denk dat ik het vandaag voor het eerst word (baby is 5 weekjes en geef fulltime borstvoeding) bij mij kleine rode stolseltjes bij het afvegen..

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik ben al 5 weken geleden bevallen maar nog niet ongesteld geweest. Wel di ...
Nee de eerste keer moet je maand verband gebruiken om infecties te voorkomen dat was wat mijn verloskundige aangaf.

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik het was maar this vandaag nog meer geworden dus denk nu pas echt

3 jaar geleden

7 weken geleden bevallen en vanmorgen stortvloed aan bloed op de wc. Maar geen buikpijn of dergelijk 🙄 Terwijl ik voor de zwangerschap 2 dagen niet normaal kon functioneren van buikpijn en leefde ik op paracetamols tijdens mijn menstruaties! 🤔

3 jaar geleden

Hi dames, Ik lees dat jullie 4-5 weken na de bevalling al ongesteld zijn geworden. Hoe weten jullie dat het de menstruatie is en je niet nog vloeit van de bevalling ? Ik ben 4weken en 4 dagen geleden bevallen en ik sinds de bevalling is het bloedverlies niet gestopt bij mij. De vk zei dat dit ook tot 6 weken na de bevalling kan aanhouden.

3 jaar geleden

Reactie op Iem89

Hi dames, Ik lees dat jullie 4-5 weken na de bevalling al ongesteld zijn ...
Bij mij is het bloedverlies gestopt na een week of 3/4. Ik ben precies op de 6e week na de bevalling gaan menstrueren.. dus bij mij is het wel zeker dat het gaat om ongesteldheid. Maar klopt inderdaad wel wat je zegt, alleen heb ik een zodanig vlotte bevalling gehad dat ook het nabloeden meeviel na de eerste week.

3 jaar geleden

7 weken geleden bevallen en vanmorgen stortvloed aan bloed op de wc. Maar g ...
Oh nou hopen voor je dat de pijn standaard uitblijft tijdens de menstruaties 🤞

3 jaar geleden

Heb nu al 2 a 3 dagen last van weeïge onderrug en onderbuik pijnen. Iemand die dit herkent en dit ook heeft? Ruim 5 weken geleden bevallen maar nog niet ongesteld. Heb de eerste week borstvoeding gegeven en daarna over gestapt op kv. Ook een week na de bevalling nog een curettage gehad.

3 jaar geleden

9 weken geleden bevallen, en het maandelijkste feestje begint weer 🥳 😢😑 Een dingetje, mag je bij de eerste ongesteldheid na de bevalling al weer tampons gebruiken, of deze ongesteldheid nog niet? Ik weet het niet meer... en ik ben wel een beetje klaar met al die zooi die eruit komt en overal gaat zitten 😂

3 jaar geleden

Reactie op chelle92

Heb nu al 2 a 3 dagen last van weeïge onderrug en onderbuik pijnen. Iemand ...
Ik had ook jouw klachten. Ben na een week van die vage klachten en minimaal bloedverlies nu dan echt ongesteld. Blij toe, dat halve werk was ook maar irritant. Ik ben 7 weken geleden bevallen trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op SuzanneBS

9 weken geleden bevallen, en het maandelijkste feestje begint weer 🥳 😢😑 ...
Ik ben 6 weken geleden bevallen met een knip. Voor de eerste keer ongesteld nu. Maar blijf maar doorlekken. Ik gebruikte hiervoor nooit maandverband want vind dat vreselijk. Dus wil eigenlijk ook weer over op tampons. Geen idee of dat mag. Iemand die dat wel weet?

3 jaar geleden

Reactie op emmy90's

Ik ben 6 weken geleden bevallen met een knip. Voor de eerste keer ongesteld ...
Precies het zelfde, vreselijk dat maandverband. En zeker na het veelvuldig gebruik ervan i.v.m. het vloeien nu wel klaar ermee!

3 jaar geleden

Gisteren voor het eerst weer ongesteld maar ben ondertussen wel aan de pil. Had vanmorgen wel een aardige volle tampon met stolsels 🤢 nu gaat het weer.

3 jaar geleden

Reactie op SuzanneBS

Precies het zelfde, vreselijk dat maandverband. En zeker na het veelvuldig ...
K heb afgelopen week gewoon tampons gebruikt, wat een verademing! Alleen de laatste 1,5 dag maand verband omdat k nog maar zo weinig vloeide en de tampons daardoor zeer deden..