37 Reacties

2 jaar geleden

Mijne is 13 maand en doet 2 stapjes los van de tafel naar de bank verder is het ook nog met handje stukjes, hij loopt alleen nog erg op zn teentjes zet wel vaker nu zn voetje plat neer

2 jaar geleden

Mijn zoontje deed zijn eerste stapjes met 13 maanden, is nu bijna 14 maanden en loopt het hele huis door achter mij aan! Maar ieder kindje heeft zijn eigen tempo hoor!! De een praat sneller, de ander loopt sneller! Maakt helemaal niks uit.

2 jaar geleden

Met 12 maanden de eerste 2 stapjes gezet en nou met 13 maanden zet hij vaker echt lossen stappen echt wel meter of 2 a 3

2 jaar geleden

10,5 maand stapjes (heel wankel) op blote voeten en met 11,5 maand goed kunnen lopen met en zonder schoenen. Ze is vandaag precies 13 maanden en kruipt nooit meer.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is bijna 14 maanden en nog geen stapjes te bekennen, ze denkt lekker lui mama ik kan m'n hele leven nog lopen..

2 jaar geleden

Eerste stapjes met houvast deed hij met 8 maanden ongeveer. Rond z'n eerste verjaardag begon hij los te stappen. Nu een maand later struint hij als een oud mannetje het hele huis door😂

2 jaar geleden

Onze dochter wekt nog niet de indruk dat ze dat op korte termijn gaat doen hoor, haha. Die vindt het kruipend wel prima. Maar je zoontje gaat het vast vanzelf weer proberen, waarschijnlijk al snel weer 😅

2 jaar geleden

Onze dochter was 1 jaar en 2 weken toen ze de eerste stapjes los zetten. Nu loopt ze heel de kamer rond. Volgende week woensdag is ze 14 maanden.

2 jaar geleden

Mijne eerste stapjes met 9 maanden Rond 10 maanden begon ze los te lopen.

2 jaar geleden

Nu net 13 maand en loopt aan 1 vinger en achter een loop karretje. En dan 2 stapjes van de tafel naar de bank en weer terug. Ze vind het steeds leuker

2 jaar geleden

Zoon van 13 maanden loopt echt goed een paar dagen na z'n verjaardag. De avond voor z'n verjaardag 7 stapjes.

2 jaar geleden

Mijn dochter liep met 9 maanden, mijn zoontje 13 maand loopt nog niet los. Hij probeert wel zelf te staan, maar als hij zijn voet wil verplaatsen zonder hulp(middel) valt hij om. Komt vanzelf.

2 jaar geleden

13 maanden, nog niet

2 jaar geleden

Toen hij bijna 13 maanden was zette hij zijn eerste stapjes. Nu is hij 13 maanden en 3 weken en stapt hij trots de hele kamer rond 😁

2 jaar geleden

Eerste stapjes met 10 maanden kleine stukjes lopen met 12 maanden en nu met 13 en een halve maand steeds grotere stukken los. Het is een Jongen

2 jaar geleden

Ons dochtertje deed de eerste stapjes langs de bank of aan de hand met 11 maanden. Nu is ze 13 maanden en loopt al wel zelfstandig achter het loopkarretje, maar losse stapjes vind ze nog heel eng. Los staan begint sinds een paar dagen een beetje te doen, maar ze moet vooral niet door hebben dat ze niet meer vastgehouden wordt, haha. Ach, komt allemaal vanzelf.

2 jaar geleden

Bijna 15 maanden (wel 5 weken te vroeg geboren) en loopt nog niet los. Hij trekt zich nu steeds vaker op aan de bank maar durft dit nog niet aan tafel of aan andere dingen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje was 11 maanden liep hij langs de bank/ tafel nu met 12 maanden paar stapjes los sinds een paar dagen.En was 6 weken te vroeg geboren .

2 jaar geleden

Onze zoontje van nu 13 maand loopt langs de tafel, bank en alles waar hij zich maar aan vast kan houden. Achter z'n loopwagen kán hij wel, maar vindt hij nog een beetje eng. En wij oefenen ook wel eens met zelf los staan en dit lukt hem vrij goed, maar hij maakt er een spelletje van om zich tegen je aan te laten vallen: Hij begint dan hard te lachen en je ziet aan zijn lichaampje dat hij zelf gecontroleerd besluit tegen je aan te vallen, zo schattig!

2 jaar geleden

Mijn meisje kon bij 9 maanden al goed staan / optrekken en met houvast stapjes zetten. Bij 11 maanden losse stapjes en daarna ging het heel snel, 2 weken later al het huis door rennen, nu moet ik constant achter haar aan rennen🤣