37 Reacties
2 jaar geleden
Mijne is 13 maand en doet 2 stapjes los van de tafel naar de bank verder is het ook nog met handje stukjes, hij loopt alleen nog erg op zn teentjes zet wel vaker nu zn voetje plat neer
2 jaar geleden
Met 12 maanden de eerste 2 stapjes gezet en nou met 13 maanden zet hij vaker echt lossen stappen echt wel meter of 2 a 3
2 jaar geleden
Mijn dochtertje is bijna 14 maanden en nog geen stapjes te bekennen, ze denkt lekker lui mama ik kan m'n hele leven nog lopen..
2 jaar geleden
Mijne eerste stapjes met 9 maanden
Rond 10 maanden begon ze los te lopen.
2 jaar geleden
Nu net 13 maand en loopt aan 1 vinger en achter een loop karretje. En dan 2 stapjes van de tafel naar de bank en weer terug. Ze vind het steeds leuker
2 jaar geleden
Mijn dochter liep met 9 maanden, mijn zoontje 13 maand loopt nog niet los. Hij probeert wel zelf te staan, maar als hij zijn voet wil verplaatsen zonder hulp(middel) valt hij om. Komt vanzelf.
2 jaar geleden
Eerste stapjes met 10 maanden kleine stukjes lopen met 12 maanden en nu met 13 en een halve maand steeds grotere stukken los. Het is een Jongen
2 jaar geleden
Ons dochtertje deed de eerste stapjes langs de bank of aan de hand met 11 maanden. Nu is ze 13 maanden en loopt al wel zelfstandig achter het loopkarretje, maar losse stapjes vind ze nog heel eng. Los staan begint sinds een paar dagen een beetje te doen, maar ze moet vooral niet door hebben dat ze niet meer vastgehouden wordt, haha.
Ach, komt allemaal vanzelf.
2 jaar geleden
Onze zoontje van nu 13 maand loopt langs de tafel, bank en alles waar hij zich maar aan vast kan houden. Achter z'n loopwagen kán hij wel, maar vindt hij nog een beetje eng. En wij oefenen ook wel eens met zelf los staan en dit lukt hem vrij goed, maar hij maakt er een spelletje van om zich tegen je aan te laten vallen: Hij begint dan hard te lachen en je ziet aan zijn lichaampje dat hij zelf gecontroleerd besluit tegen je aan te vallen, zo schattig!