Hoi allemaal
Op hoeveel maanden hebben de babys hun eerste stapjes gezet of nog niet?
Onze zoontje had een uur heel goed stapjes gezet daarna was hij heel hard gevallen daardoor heeft hij nu zo veel schrik wilt geen stap zetten allen als ik een hadje heef dan wel
Veel geklauter, heel veel geklauter maar nog geen pogingen tot staan en lopen. Het zelf rechtop zitten lijkt zich wel meer te ontwikkelen. Hij wilt ontzettend veel stoeien wat ik super leuk vind. Niet handig als je ribbenkast pijn doet maar wel heel leuk. 😊 En we rijden samen hevig ondersteunend op zijn loopfietsje de kamer rond. Dan ziet hij de wereld vanaf een andere hoogte. Misschien triggert dat het een en ander. Puur vanwege mijn eigen fysieke gesteldheid zou het fijn zijn als hij kon staan en lopen. Voor de rest maakt het mij niet uit. Het is nog lekker mijn baby. 🥰
Mijn zoon is nu 13 maanden. Staat al sinds 7 maanden, wandelt langs tafels enz. Maar blijft op zijn knieën lopen. Ziet er grappig uit en hij aardig snel.
Aanstaande maandag is ze 13 maanden, en afgelopen maandag is ze begonnen met zelf 2 stapjes zetten (om zich daarna schaterend in mijn armen te laten vallen 😍)
Onze zoon van 13maanden staat en loopt aan de bank sinds 8 maanden.. Staat sinds een maand los en loopt wel op de loop fiets en achter een looprek.. maar voor de rest is hij toch liever aan het kruipen, dan gaat het natuurlijk een stuk sneller haha
Hier met 13,5 maand wat mini stapjes los, maar paar dagen daarna liep ze al meer en vaker los en nu (14maand) alleen nog wat instabiel af en toe maar het gaat heel aardig! Zelfs onder de tafel waar ze eigenlijk niet meer rechtop onderdoor kan. 🤣
Sinds 8 maanden loopt onze zoon aan de bank, muren en met onze poef door het huis. Sinds 13 maanden loopt hij los en rennen we achter hem aan... Goede work out elke dag
Onze dochter klimt al de trap zelfstandig omhoog als wij achter haar lopen en loopt al stukjes mee aan de hand of achter de loopkar. Ze komt vaak los staan maar loopt nog niet zelfstandig
Mijne liep ineens van de tafel naar de keuken de eerste stapjes waren gelijk 3m😢 heel blij maar wat gaat het dan snel vorig jaar sliep ie hele dagen als een ukkie en nu..
Hier doet hij nog geen moeite om uberhaubt zich op te trekken of te staan 🙈 een laatbloeier als het op lopen aankomt. CB wilde hem al doorsturen naar fysio maar willen daar nog mee wachten. Verder doet hij het super