85 Reacties

3 jaar geleden

Luuf al geprobeerd? Neusspray? Half ui naast der bed? Hoofdeinde iets omhoog? Succes!!

3 jaar geleden

Had ergens gelezen dat je ook soort van kan stomen in de badkamer. Je zou ook kunnen proberen haar op haar buik te laten slapen. (Als je het zelf vertrouwt natuurlijk)

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Luuf al geprobeerd? Neusspray? Half ui naast der bed? Hoofdeinde iets omhoo ...
Luuf mag pas vanaf 6 maanden ivm de producten die er in zitten. Heb het hier in huis voor de oudste van 2,5.

3 jaar geleden

Zout oplossing ampule en een uitzuiger van otrivin?

3 jaar geleden

Reactie op reneegrevelink

Luuf mag pas vanaf 6 maanden ivm de producten die er in zitten. Heb het hie ...
Hier gebruik ik ook luifel hoor. Smeer het niet direct op der huidje. Maar op der.slaapzakje of hydrofiele doek bij der. Eventueel uitje

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Luuf al geprobeerd? Neusspray? Half ui naast der bed? Hoofdeinde iets omhoo ...
Ja deze allemaal geprobeert

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Zout oplossing ampule en een uitzuiger van otrivin?
Die uitzuiger kan ik nog proberen.. dank je wel.

3 jaar geleden

Neus doorspuiten met monodose ampul en leegzuigen. Ui in bed en het bedje schuin zodat het slijm hopelijk wat terug loopt. Warme douche aan en even gaan zitten om te stomen. Goed ventileren (als je baby er niet is uiteraard). Beterschap daar!

3 jaar geleden

Reactie op Miss-es

Die uitzuiger kan ik nog proberen.. dank je wel.
Die uitzuiger werkt wel goed hoor. Ik heb hem ook ze vind beetje gek maar neusje gaat leeg. Ik heb van otrivin

3 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Die uitzuiger werkt wel goed hoor. Ik heb hem ook ze vind beetje gek maar ...
Ja! Ook ik heb die van Otrivin, aanrader.

3 jaar geleden

Als je borstvoeding geefr dit in haar neusje druppelen

3 jaar geleden

Voor het hoesten gebruiken we dit en heb wel het idee dat het minder is geworden. Ze vindt ook erg lekker haha. Verder wat de rest ook zegt: bed schuin, goed neusje uitzuigen en zoutoplossing. Ik heb het eerst met borstvoeding geprobeerd, maar heb niet het idee dat het echt hielp.

3 jaar geleden

Reactie op Ienieminie20

Voor het hoesten gebruiken we dit en heb wel het idee dat het minder is gew ...
Wel opletten dat daar 1,7% alcohol in zit.

3 jaar geleden

Wel opletten dat daar 1,7% alcohol in zit.
Nee echt?! Daar had ik geen idee van. Fijn dat je me erop wijst! Dankjewel!!

3 jaar geleden

Ofwel kunt ge ook met echte olijfolie haar borstkas insmeren en wat masseren help ook heel goed ik doe dat 1keer per week bij mijn zoontje ook al heeft hij niks.

3 jaar geleden

Nesivine kind 3 x per dag na neus spoeling. 2 druppels per neusgat heb ik gegeven met slijmoplossende hoeststroop na 2 dagen stukken beter !

3 jaar geleden

Je hebt van Zwitsal ook douchgel met eucalyptus. Deze werkt bij mijn neefjes altijd heel goed bij verkoudheden. Hier ook al in huis voor het geval dat

3 jaar geleden

Gisteravond had ze koorts, alles gedaan wat we konden doen voor het slapen. Vannacht om 2 uur was ze aan het huilen, temperatuur weer gemeten en toen had ze naar 35.4. Nu gelukkig is haar temperatuur weer normaal, maar nog steeds behoorlijk verkouden

3 jaar geleden

Zucht. Onze dochter is heeeeel erg verkouden en slaapt al drie nachten bijna niet. Ook nu is het raak. Ze huilt zodra we haar neerleggen, ook al is ze bekaf (en wij ook). Hebben anderen nog andere tips?

3 jaar geleden

Reactie op mbw90

Zucht. Onze dochter is heeeeel erg verkouden en slaapt al drie nachten bijn ...
Neusspray (zoutoplossing) vlak voor het slapen en hoofdeinde iets omhoog. Dat werkt bij ons. Ons lievemannetje heeft zelfs antibiotica nu omdat hij zo erg hoest en verkouden is.