40 Reacties
3 jaar geleden
Ben er trouwens super blij mee! Heel makkelijk aan en uit doen. Ik heb de zwarte genomen zodat mijn vriend er ook mee wilde lopen. Haha maar ik wilde eigenlijk die met het printje 😍🥰
3 jaar geleden
Ben ook heel tevreden, heel makkelijk en snel aan en uit te doen en prettige zachte stof. Vind hem wel sneller 'doorwegen' bovenin de rug in verhouding met een doek die je zelf knoopt maar dat is met alle draagzakken en ook kwestie van wennen en zelf weer wat meer kracht in je lijf krijgen denk ik
3 jaar geleden
Ik ben ookal lang aan het twijfelen of ik er een kopen wil, wat ik alleen nergens kan vinden of lezen. Hoe zit de draagzak als het wat warmer weer is, met zweten etc? Wij wandelen meestal 15km ongeveer, soms wat verder. Zit de artipoppe draagzak dan ook nog lekker en niet heel zweterig?!?
3 jaar geleden
Wij hebben de integra solar draagzak. Licht, uv werend, heel dun, kapje tegen de zon, kan lang met haar lopen zonder pijn/klachten, vanaf baby tot 18( weet even niet zeker hoeveel kilo) kan ze er in. Wij wonen in het Caribisch gebied dus heet is het hier maar ze zweet nooit, dragen voor extra bescherming wel een zonnehoedje.
3 jaar geleden
Eerder in dit topic schreef ik 4 maanden terug al dat ik er helemaal lyrisch over ben. Mijn zoontje is morgen 8 maanden en nog steeds zit hij er met alle plezier in. Ik vibd de gewichtsverdeling op de heupen en schouders zo fijn dat hij helemaal niet zwaar aanvoelt (hij is nu +-8 kilo). Ik doe ook lopend boodschappen met hem en dat gaat ook prima.
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Eerder in dit topic schreef ik 4 maanden terug al dat ik er helemaal lyrisc ...
Jaaaa ben ook zo blij. Mijn meisje is bijna 10kg en voel dit zo niet als ik haar in de draagzak doe. Kan nog makkelijk een tas boodschappen vasthouden
2 jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik heb wat reacties verwijderd. Het delen van artipoppe linkjes in niet toegestaan. Dit komt omdat er via deze linkjes geld wordt verdiend en omdat het vanuit artipoppe zelf ook niet is toegestaan.
Groetjes,
Lindsey