17 Reacties
2 jaar geleden
Niemand?
Heb inmiddels wasbare luiers gekocht bij wasbare wonderland. Van little lamb en het bevalt goed.
De kont is wel wat dikker en een keer extra verschonen. Maar dat heb ik er voor over.
2 jaar geleden
Reactie op Fitzdex
Wij hadden elke nacht lekkage. Sinds we de nachtluiers van anavy met wolbro ...
Bedankt voor de tip
2 jaar geleden
Zijn jullie lekkages ook met poep? 🤯😁
Tot nu toe gaat het goed. Maar mijn zoontje heeft redelijk vaste ontlasting, meestal
2 jaar geleden
Zijn jullie lekkages ook met poep? 🤯😁
Mijn dochters poepen eigenlijk nooit meer in de nacht, tenzij ze ziek zijn. Maar als ze poepten én het was wat dunner, bleef het zeker niet binnen de wegwerpluier. Dat is maar zelden en nog niet voor gekomen in de wasbare luiers. Dus of ze daar tegen bestand zijn, weet ik niet.
2 jaar geleden
Wij gebruiken al wasbaar sinds ons zoontje enkele weken oud was. Heel erg tevreden over, heeft letterlijk nooit rode billen, nooit lekkages tenzij oma het overbroekjes vergeet aan te doen 😅 of zoals gisteren het overbroekjes óver het rompertje doet haha.
Overdag gebruiken we totsbots en s nachts Lulu nature dodo.
Overbroekjes petit lulu met lekkere zachte randjes en mooie printjes 🥰 en drukknopjes, vinden wij properder dan velcro.
Veel aangenamer dan wegwerp vinden wij!
2 jaar geleden
Reactie op Fitzdex
Mijn dochters poepen eigenlijk nooit meer in de nacht, tenzij ze ziek zijn. ...
Ik weet niet wanneer hij poept want hij piept er niet om. 😁 Ik vermoed wel ergens in de ochtenduurtjes. De drollen variëren van vast naar zacht. Hij drinkt overdag slecht en voor het slapengaan tikt hij nog wel een hele fles weg waardoor die 's nachts veel plast. 🥴
2 jaar geleden
Vanmorgen zijn eerste poepje maar die is in de luier gebleven. Ik had het wegwerp papier om het half losse deel van het broekje
2 jaar geleden
Oh. Ja want als ik het om de booster doe dan komt het nog op ze zijkanten
2 jaar geleden
Beetje laat, maar tip: er is een algemeen wasbare luiers topic op het forum, daar vind je heel veel ervaringen en tips.
Wat betreft het inlegvel: helemaal uitvouwen, het is niet erg als het een stukje buiten de binnenluier komt, als het maar binnen het buitenbroekje zit. Zo vang je het best alle poep :).