16 Reacties

2 jaar geleden

Hoihoi!! Hier zondag weer een positieve test gehad en onze oudste is nu 13 maanden. Wij hebben maandag over 1 week de eerste echo. Volgens menstruatie 6 weken +4 nu. Maar miss korter omdat ik een late eisprong had. We zullen het 3 januari zien🤞

2 jaar geleden

Reactie op Jet4

Hoihoi!! Hier zondag weer een positieve test gehad en onze oudste is nu 13 ...
Ze kunnen pas met de termijn echo duidelijker zeggen hoe ver je bent.

2 jaar geleden

Reactie op Jet4

Ze kunnen pas met de termijn echo duidelijker zeggen hoe ver je bent.
Ja ik weet het 🙈 het was ook nog eens sowieso slecht te zien. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ja ik weet het 🙈 het was ook nog eens sowieso slecht te zien. Gefelicite ...
Dankjewel! Jij ook!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik had met ons zoontje dat ik zelf dacht een week verder te zijn dat dat uiteindelijk werd gemeten. Ik had een uitgerekende datum van 8.12 berekend en werd op 13.12 gezet. Uiteindelijk met 16.12 bevallen. Het is alleen al niet na te gaan voor jezelf wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden enzo...

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Gefeliciteerd! Ik had met ons zoontje dat ik zelf dacht een week verder te ...
Dankjewel! Ook voor je reactie 😊 vind ik erg fijn. Nee ik weet dat ik er niet teveel waarde aan moet hechten maar ik vind het toch wat spannend merk ik.. ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen en ook of het wat beter te zien gaat zijn. Dat hoop ik zo!

2 jaar geleden

Reactie op Suus399

Dankjewel! Ook voor je reactie 😊 vind ik erg fijn. Nee ik weet dat ik er ...
Een kloppend hartje is stap1 he 😍

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Een kloppend hartje is stap1 he 😍
Ja dat is zo! Dat was voor de verloskundige ook het belangrijkste. En dat het snel genoeg klopte 😊

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook zwanger van de tweede, 9+5 nu wordt geschat, zoontje is vandaag 1 geworden. Er kan nog steeds wat veranderen aan de datum, pas met de termijn echo weten ze vrij zeker hoe ver je bent en wanneer je dan uitgerekend bent. Hartje is het belangrijkst! Nu 2 echo’s gehad maar ligt er steeds niet mooi voor waardoor je alleen maar een grijs bolletje ziet. Maar sterk kloppend hartje dus ik ben gerust:) komt wel goed!

2 jaar geleden

Reactie op MarleenH87

Hoi! Hier ook zwanger van de tweede, 9+5 nu wordt geschat, zoontje is vanda ...
Gefeliciteerd! Ja vond het toch schrikken, een hele week. Maar ben erg benieuwd wat ze er uiteindelijk van gaan maken 😊

2 jaar geleden

Volgens mij is dat heel normaal bij 6+5. Ik was ook ergens bij 6 weken bij de verloskundige en toen kon ze ook amper wat zien. Ze heeft toen een inwendige echo gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Volgens mij is dat heel normaal bij 6+5. Ik was ook ergens bij 6 weken bij ...
Ja bij mij ook inwendig. Zat hem meer in dat ik dacht een week verder te zijn.. ben benieuwd of ze dinsdag meer gaan zien dan

2 jaar geleden

Bij ons werd het ook 2 weken terug gezet bij de eerste echo. Wel knap, dan zou ik tijdens mijn menstruatie zwanger zijn geraakt. Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Wel fijn dat je nog een extra echo krijgt.

2 jaar geleden

Bij ons werd het ook 2 weken terug gezet bij de eerste echo. Wel knap, dan ...
Oh dat is inderdaad heel bijzonder ja 😅

2 jaar geleden

Reactie op MarleenH87

Hoi! Hier ook zwanger van de tweede, 9+5 nu wordt geschat, zoontje is vanda ...
Mag ik nog eens vragen, zeiden ze nog iets over dat het er niet mooi voor lag? Konden ze het wel goed meten? Ik heb nu twee echo’s gehad en de verloskundigen gaven beide aan dat het moeilijk te meten was, maar dat ze geen andere hoek konden nemen omdat het inwendig was.

2 jaar geleden

Bij mij ook 10 dagen terug gezet uit eindelijk ben ik 2 weken “te vroeg” bevallen. Dus ik zou mijn eigen gevoel volgen!