9 Reacties

2 jaar geleden

Overhemdje, bretels, jeans en witte sneakertjes. Kinda cliché denk ik haha. Heb zooveel leuke jurkjes gezien, maar dat staat wat raar bij mijn kleine bulldozer 😜

2 jaar geleden

Ik heb dit broekje met sneeuwpoppen gekocht https://www.noddles.nl/shop/product/joggingbroek-met-sneeuwpoppen/ En daarnaast een leuke trui van de h&m 😁⛄

2 jaar geleden

Ik ben totaal inspiratie loos... 🙈 Heb wel een lekke trui van de Hema voor foute truien dag.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik ben totaal inspiratie loos... 🙈 Heb wel een lekke trui van de Hema voor ...
Jaaaaa een lekkere trui!! Daar doe je ook je kind een plezier mee denk ik zo. 😊 Ik heb nog een gilet van een bruiloftsfeest liggen.

2 jaar geleden

Deze trui, de rode streepjes zijn met glitters, ze heeft er een donkerblauwe rib flairpants bij waarvan de zijkant ook een blauwe glitterdraad heeft. Het staat zo onwijs leuk! 😍

2 jaar geleden

Wij hebben deze voor onze dame!

2 jaar geleden

Ons meisje heeft deze voor zowel haar verjaardag (afgelopen week) als de feestdagen. Ziet er in het echt nog feestelijker uit dan op de foto, de rok glanst heel mooi. ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben dit voor onze dame!

2 jaar geleden

Dit was haar eerste verjaardag outfit maar vind het ook geschikt voor de feestdagen ✨ van Zara en strik speldje en schoentjes van Zeeman