13 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit helemaal bij ons is het rond 05:00 en als ik een flesje geeft slaapt ze door tot 08:00. Ik denk maar zo ze zal ooit wel door slapen

2 jaar geleden

Het zou best kunnen hoor! Hier wil ons mannetje van ook half december ook wel eens alleen doorslapen na een flesje melk. Helaas is het dan wel 3 uur ‘s nachts in ons geval vaak. Maar ik denk maar als ze geen trek zouden hebben dan drinken ze het ook niet op.

2 jaar geleden

Hier ook vaak ergens tussen half 5 en half 6! Is met fasen, ging lange tijd goed, maar nu sinds de wintertijd komt ze weer zo vroeg. Meestal slaapt ze daarna nog door tot zo'n 7 uur, maar als ze pas om half 6 komt, blijft ze daarna wakker helaas...

2 jaar geleden

Te vroeg wakker worden schijnt meestal te komen door teveel of te weinig slaap overdag. Of te laat naar bed savonds kan ook. Wat is verder het schema?

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Het zou best kunnen hoor! Hier wil ons mannetje van ook half december ook w ...
Hier ook hetzelfde tijdstip/situatie. Geven uiteindelijk toch een flesje. Ene helft op dat moment en de rest in de ochtend. Wij moeten van meeste mensen om ons heen 'afbouwen'.. maar als dit hem rustig maakt en verder slaapt, wat is het probleem? Maar fijn dat ik niet de enige ben!♥️

2 jaar geleden

Hier ook hoor! En soms nog 1 rond 00:00 ook. Ik denk ook steeds aan dat afbouwen maar krijg hem niet stil en hij eet echt genoeg overdag... Denk dat als kinderen tot 2 borstvoeding krijgen (hij krijgt kunst) weet je ook niet hoeveel ze krijgen dus ik kijk het nog even aan. 😊 maar fijn herkenning te lezen!

2 jaar geleden

Hoe laat gaat hij savonds naar bed? Onze dochter wordt ook vaak na 8-10 uur slapen weer wakker (alleen gaat ze vaak savonds wat later naar bed omdat ze overdag nog best veel slaapt waardoor de tijd sochtends vrij normaal is als ze wakker wordt ). We geven dan ook de fles en daarna slaapt ze weer verder een paar uurtjes. Zal denk ik nog de leeftijd zijn dat ze het nog niet altijd helemaal doortrekken de nacht. Hier wordt ook genoeg gegeten en gedronken.

2 jaar geleden

Hier ook precies het zelfde. Sliep echt al vanaf 4 weken door en klokje rond. Maar nu word hij woensdag 1 jaar en sinds paar weekjes ook elke x tussen 4 en 6 wakker. Dus vannacht heb ik flesje om 5 uur gegeven want hij wilde niet meer slapen. En was die daarna gaan slapen tot 9 uur.

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat jullie het herkennen! Zijn dagschema is volgens mij goed. Hij slaapt in de ochtend 45 min tot een uur. En in de middag van 13:30 tot 15:00. En om 19:00 naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op sandra0987

Fijn om te lezen dat jullie het herkennen! Zijn dagschema is volgens mij go ...
Mijn zoontje slaapt al heel lang niet meer in de ochtend. Alleen smiddags gaat die 12:00/12:30 naar bed en slaapt tot 15:00

2 jaar geleden

Reactie op sandra0987

Krijg hij nog een avondfles? Misschien daar een papfles van maken zodat zijn maagje wat voller zit tot later in de ochtend?

2 jaar geleden

Reactie op sandra0987

Hier ook jouw schema.. ga binnenkort naar 1 slaapje proberen denk ik dus

2 jaar geleden

Hoi, herkenbaar. Wij denken dat t met de 11/12 maanden sprong te maken heeft. En misschien gewoon meer honger, groeispurt? Was een paar nachten, nu is hij weer rustiger en slaapt tot 7u.