20 Reacties
3 jaar geleden
Difrax mijn dochter had hele ergen krampen ben toen met hero fles voeding gestart en difrax echt geweldiggg
3 jaar geleden
Hier gebruikt ik sinds ze 9 weken oud is ze mam fles. Ideale fles.zonder gedoe en makkelijk in gebruik :)
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Hoe lang kan een fles ongeveer mee? Wij hebben de spenen wel vervangen maar ...
Een fles kan lang mee, maar het wordt het bij de plastic flessen van dr brown bijvoorbeeld aangeraden om deze te vervangen na 2 maanden. Ik gebruik zelf een glazen fles voor thuis en plastic voor onderweg. De plastic fles vervang ik dan ook om de 2 maanden. Vind het ook wel hygiënischer
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ze gaan bij mij de vaatwasser in dus uitkoken dat doe ik niet. Deed ik ook alleen bij de 1e keer. Kook nu alleen nog nieuwe spenen uit. Ik heb met 4 maanden oud 2 nieuwe Difrax flessen gekocht en daar zijn alle rubber onderdelen vervangen doordat je bijvoorbeeld van speenmaat wisselt. De harde delen van de fles zien er nog niet aangetast uit. Zodra die slijtage vertonen vervang ik ze. Zo'n plastic fles gaat niet meer dan 1 baby lang mee. Eigenlijk best slecht voor het milieu want ze kunnen de flessen ook van betere kwaliteit plastic maken. Glazen flessen zijn wat dat betreft beter maar mijn baby drinkt nu eenmaal goed bij dit merk dus laat ik het zo. Tot welke leeftijd drinkt een kind uit de fles?
3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reactie! Ik zei dat de fles al 8 maanden meegaat maar dat klopt niet. De eerste 3 maanden hadden we een 150ml flesje, daarna pas een grotere. De eerste maanden kookte ik regelmatig uit, tegenwoordig niet meer. Er komt aardig heet water uit onze kraan en dan goed uitsoppen. Twijfelde alleen om nieuwe te kopen. Twijfel eigenlijk nog steeds haha
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik gebruik de dr Brown's flessen al zo'n 3 jaar. Alleen de zachte dopjes van het ventiel beginnen nu een voor een af te brokkelen, dus daarom nu even nieuwe flessen besteld. De spenen vervang ik zodra de kleine toe is aan een nieuwe maat of als ze verkleuren/er niet meer fris uit zien/dun worden.
3 jaar geleden
Ze gaan bij mij de vaatwasser in dus uitkoken dat doe ik niet. Deed ik ook ...
Difrax heeft ook glazen flessen. Heb dit vanaf geboorte tot 6mnd gebruikt, daarna wilde ze die speen niet meer en hebben we nu avent, ook van glas. Heb eigenlijk nog nooit een plastic fles gebruikt
3 jaar geleden
Difrax heeft ook glazen flessen. Heb dit vanaf geboorte tot 6mnd gebruikt, ...
Ik heb destijds in een opwelling zo'n suf starterspakket gekocht. Pas later kwam ik daar achter. Glas is gewoon beter ja. 🙂