20 Reacties

3 jaar geleden

Difrax mijn dochter had hele ergen krampen ben toen met hero fles voeding gestart en difrax echt geweldiggg

3 jaar geleden

Hier gebruikt ik sinds ze 9 weken oud is ze mam fles. Ideale fles.zonder gedoe en makkelijk in gebruik :)

3 jaar geleden

Mijn dochter drinkt altijd al haar flessen binnen 5-10 minuten leeg. Wij gebruiken NUK flessen, inmiddels maat M. Ik heb alle soorten en maten al geprobeerd maar wat ik ook probeerde, de fles was altijd zo leeg..

3 jaar geleden

Wij gebruiken de dr Brown flessen maar dan de blauwe. Onze zoon drinkt zijn fles van 210 +7 met 5 a 8 minuten leeg.

3 jaar geleden

Difrax, de speen van de smalle dr Brown en de smalle difrax zijn het zelfde. Je kindje hoeft dus niet te wennen. Mijn dochter is nu 7 maanden en wij zijn net over gestapt van dr Brown naar difrax.

3 jaar geleden

Wij nog telkens dr brown maar laat het ventiel eruit! Gaat prima

3 jaar geleden

Ik gebruik nog steeds de dr browns fles smalle hals (glazen fles) Het ventiel erin gebruik ik echter niet meer sinds ze geen krampjes meer had. Gebruik zelf nog steeds speen nr. 1 van dr browns. Mijn dochter drinkt erg gulzig en ze doet er dan 10 a 15 minuten over.

3 jaar geleden

Hier ook de Dr. Brown zonder ventiel, zitten inmiddels op speen 3. Gaat prima, ook geen lekkages. Hij doet zeker 15 a 20 minuten over een fles van 180 (geen grote eter)

3 jaar geleden

Hoe lang kan een fles ongeveer mee? Wij hebben de spenen wel vervangen maar de fles gaat al 8 maanden mee. Blijven jullie ze uitkomen? Of gewoon afwassen? Of vervang je de fles op een gegeven moment? Ik heb het dus over de fles, niet over de speen.

3 jaar geleden

Wij ook dr Brown en nog steeds blij mee. Gulzige drinker dus gebruiken nog speen 2 en jbm (8m). Speen 3 doe ik voor pap, als ik dat voor de normale fles doe dan is het hier ook binnen 10min leeg

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Hoe lang kan een fles ongeveer mee? Wij hebben de spenen wel vervangen maar ...
Een fles kan lang mee, maar het wordt het bij de plastic flessen van dr brown bijvoorbeeld aangeraden om deze te vervangen na 2 maanden. Ik gebruik zelf een glazen fles voor thuis en plastic voor onderweg. De plastic fles vervang ik dan ook om de 2 maanden. Vind het ook wel hygiënischer

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ze gaan bij mij de vaatwasser in dus uitkoken dat doe ik niet. Deed ik ook alleen bij de 1e keer. Kook nu alleen nog nieuwe spenen uit. Ik heb met 4 maanden oud 2 nieuwe Difrax flessen gekocht en daar zijn alle rubber onderdelen vervangen doordat je bijvoorbeeld van speenmaat wisselt. De harde delen van de fles zien er nog niet aangetast uit. Zodra die slijtage vertonen vervang ik ze. Zo'n plastic fles gaat niet meer dan 1 baby lang mee. Eigenlijk best slecht voor het milieu want ze kunnen de flessen ook van betere kwaliteit plastic maken. Glazen flessen zijn wat dat betreft beter maar mijn baby drinkt nu eenmaal goed bij dit merk dus laat ik het zo. Tot welke leeftijd drinkt een kind uit de fles?

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! Ik zei dat de fles al 8 maanden meegaat maar dat klopt niet. De eerste 3 maanden hadden we een 150ml flesje, daarna pas een grotere. De eerste maanden kookte ik regelmatig uit, tegenwoordig niet meer. Er komt aardig heet water uit onze kraan en dan goed uitsoppen. Twijfelde alleen om nieuwe te kopen. Twijfel eigenlijk nog steeds haha

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ik gebruik de dr Brown's flessen al zo'n 3 jaar. Alleen de zachte dopjes van het ventiel beginnen nu een voor een af te brokkelen, dus daarom nu even nieuwe flessen besteld. De spenen vervang ik zodra de kleine toe is aan een nieuwe maat of als ze verkleuren/er niet meer fris uit zien/dun worden.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Oh jeetje.. 😂 Ik vervang de fles elke 4 mnd? En dan heb Ik er 3 in gebruik.. Haha.. Zodra dat ventiel begint te lekken is 't tijd voor een nieuwe denk ik altijd.

3 jaar geleden

Ze gaan bij mij de vaatwasser in dus uitkoken dat doe ik niet. Deed ik ook ...
Difrax heeft ook glazen flessen. Heb dit vanaf geboorte tot 6mnd gebruikt, daarna wilde ze die speen niet meer en hebben we nu avent, ook van glas. Heb eigenlijk nog nooit een plastic fles gebruikt

3 jaar geleden

Ik heb nog geen enkele x gehad dat het ventiel lekt.. Zal van de week eens kijken voor nieuwe. Gewoon voor m’n eigen gevoel.

3 jaar geleden

Difrax heeft ook glazen flessen. Heb dit vanaf geboorte tot 6mnd gebruikt, ...
Ik heb destijds in een opwelling zo'n suf starterspakket gekocht. Pas later kwam ik daar achter. Glas is gewoon beter ja. 🙂

3 jaar geleden

Ik gebruik de dr Brown's flessen al zo'n 3 jaar. Alleen de zachte dopjes va ...
Je kunt nieuwe ventielen ook gewoon bij Bol bestellen, dan hoef geen nieuwe fles te kopen :-)

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Ik heb nog geen enkele x gehad dat het ventiel lekt.. Zal van de week eens ...
Bij ons lekt het sporadisch, maar dat komt elke keer omdat de onderdelen nog wat nat waren van het afwassen waardoor de speen niet goed afsluit