22 Reacties
5 jaar geleden
Hier staat het nog niet in elkaar, maar heb de stokke sleepi mini en voor daarna de uitbreidingssets. Voor december een lakentje met daaroverheen een koeka deken met teddy/wafelstof
5 jaar geleden
Wij zijn hem zelf aan het maken.. Dekentje maken we ook zelf. Niet te dik en ook niet te dun, want de kleine heeft ook nog de kruiken anders word het te warm.

5 jaar geleden
Ons bedje is zo. Natuurlijk met hoeslaken, maar een lakentje en een dekentje. Geen dekbedje of iets. De kraamzorg heeft gekeken op mijn verzoek en het was helemaal prima.

5 jaar geleden
Ons bedje is zo. Natuurlijk met hoeslaken, maar een lakentje en een dekentj ...

Plastic gaat natuurlijk nog van de matras he!
5 jaar geleden
Lakentje met daar boven op een dikker dekentje, lekker warm voor in de winter.

5 jaar geleden
Ligt nu een katoenen deken in met een lakentje. Ik ben nog op zoek naar een wollen dekentje.

5 jaar geleden
Heeft m’n moeder nog in gelegen. En m’n trouwjurk is helemaal verwerkt in de stof en het bedlinnen🤍

5 jaar geleden
Wieg waar mijn moeder en ik in hebben gelegen, nu 3e generatie. Sluier is van de trouwjurk sleep van m'n moeder.

5 jaar geleden
Wat een mooie wiegjes allemaal! 😍 Ik vind die oude wiegjes ook zo mooi! Ik zoek via Marktplaats ook naar van die oude wiegjes, maar weet alleen niet of die dan aan de veiligheidseisen van nu voldoen. Beetje dubbel, want vroeger hebben er natuurlijk ook babietjes zonder problemen in hebben gelegen... 🤔
5 jaar geleden
Reactie op fleurtjefleur
Wat een mooie wiegjes allemaal! 😍 Ik vind die oude wiegjes ook zo mooi! Ik ...
Ik heb de wieg ook van marktplaats gehaald, rotan is het.
Bekleding zoals je zag maken we zelf.
Ik zocht gewoon, naar wat ik leuk vond en ik er veilig uitzag 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Kirsten 28
Ik heb de wieg ook van marktplaats gehaald, rotan is het.
Bekleding zoals j ...
Mooi gedaan hoor! Inderdaad, je moet ook gewoon op je eigen inzicht vertrouwen. :)