6 Reacties

één jaar geleden

Ik heb fotoboeken gemaakt. Elk boek een eigen thema. Eerste vakantie, foto's van de opvang, geboorte foto's, mijlpaal foto's. Nu zwanger van de tweede en ga het dan ook doen. Alleen de leukste foto's print ik nog wel uit, maar ik hou het wel bij een klein hoeveelheid omdat die veel plek in beslag nemen.

één jaar geleden

Ik maak digitaal een boek per jaar 🙂

één jaar geleden

Het eerste jaar maakte ik elke maand een klein boekje en nu per jaar online een boek

één jaar geleden

Ik maak fotoboeken online via het Kruidvat. Je kan het zo uitgebreid of simpel houden als je zelf wil.

één jaar geleden

Ik heb alles op de pc en back up op een harde schijf in mapjes per maand. Dus inmiddels bij maand 24. Ik laat de leukste (gemiddeld 2 per maand) afdrukken voor in zijn foto album.

één jaar geleden

Pfff ja ik heb ook al drie fotoboeken van het eerste jaar met echte foto’s.. 0-3 maanden, 3-6 maanden en 6-12 maanden… zoveel foto’s en zoveel uitzoekwerk, zie er echt tegenop, heb nu maar afgesproken om maar 1 boek voor 1 jaar te maken en mss dit jaar nog een echt boek, maar daarna (ook als er evt nog een kind bij komt) digitaal want lijkt me toch sneller gaan