156 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Gisteren heeft hij echt goed gegeten overdag, savonds 220 gram avondeten en ...
Sprongetje, slaapregressie, tandjes? Lastig hè... :(

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Heb je insta? Misschien kun je hier wat tips krijgen? https://instagram.com/slaaptipsvoorbabys?utm_medium=copy_link

3 jaar geleden

Vannacht heeft hij ineens doorgeslapen! Ik heb zelf veel stress gehad afgelopen 1,5 week. Misschien heeft hij dat gevoeld en is nu weer rustig? Of dat is puur toeval..

3 jaar geleden

Is er iemand zwanger terwijl je nog BV geeft? Ik nu 6 weken en m'n BV is heel veel minder geworden..

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Is er iemand zwanger terwijl je nog BV geeft? Ik nu 6 weken en m'n BV is he ...
Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Is er iemand zwanger terwijl je nog BV geeft? Ik nu 6 weken en m'n BV is he ...
Bij mijn oudste was ik zwanger en gaf ik bv tot 16 maand. Hij is er destijds zelf mee gestopt abrupt. Ze zeggen wel eens dat de smaak van de melk veranderd door de hormonen. Ik was zelf van plan om het vanaf 18 maanden af te bouwen. Nu alweer bijna een jaar aan het voeden :)

3 jaar geleden

Bij mijn oudste was ik zwanger en gaf ik bv tot 16 maand. Hij is er destijd ...
Hoeveel weken zwanger was je toen hij ineens stopte? Ik wil het liefst stoppen/afbouwen als ik 20 weken ben maar als het zo doorgaat?

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Hoeveel weken zwanger was je toen hij ineens stopte? Ik wil het liefst stop ...
Oehh een maand of 4!

3 jaar geleden

En nu zijn we 11 maanden verder. Alles gaat goed 😊 m’n 1e heb ik 3,5 jaar bv gegeven en ik zie wel wanneer m’n 2e er genoeg van heeft. Hij slaapt sinds enkele dagen ‘s nachts door.

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Pff hier ook drama, ik vermoed door doorkomende kiezen. Of dat hoop ik dan maar, want meneer is de afgelopen dagen elk uur (!) wakker en slaapt absoluut niet verder zonder te drinken... Paracetamol en vsm tanden gel helpen allemaal niet 😩

3 jaar geleden

Reactie op meisje89

Pff hier ook drama, ik vermoed door doorkomende kiezen. Of dat hoop ik dan ...
Hier ging het goed en nu weer minder. Maar volgens mij slaapt meneertje slecht tijdens een sprongetje.. en als daar ook tandjes bijkomen en verkoudheid.. pfff

3 jaar geleden

Yess11maanden nog steeds🤗

3 jaar geleden

Helaas geen goede echo gehad vanmorgen... ondanks dat m'n gevoel zo goed was..

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Helaas geen goede echo gehad vanmorgen... ondanks dat m'n gevoel zo goed wa ...
Ach nee, wat vervelend... Heel veel sterkte ❤

2 jaar geleden

Voeden jullie snachts nog steeds op verzoek? Zo ja hoe vaak? En hoe weet je of je kindje honger heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Voeden jullie snachts nog steeds op verzoek? Zo ja hoe vaak? En hoe weet je ...
Ja, als mijn dochter in de nacht wakker wordt dan verschoon ik haar en geef ik de borst. Ze slaapt tegenwoordig steeds vaker de nacht door.

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Yup. Ze will niet verder slapen als ze de borst wil. Vannacht is ze ook wakker geweest, zat rechtop in bed met d'r knuffel te prutsen. Geen kik gegeven en ging op gegeven moment weer lekker liggen verder slapen. Dan hoeft ze dus geen drinken. Als ze wel wil gaat ze huilen en mama roepen. Ik geef haar nu 0 tot 2 met per nacht.

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik voed op verzoek, maar ‘s nachts komt hij in de regel niet meer voor een voeding. Als hij wakker wordt volstaat een knuffel meestal. Bij honger smakt hij duidelijk en wordt hij wakker op een onlogische tijd.

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ja. Ik weet niet of het op verzoek is of dat het uit gemak is vanuit mij haha. Maar hoe vaak verschilt. Wanneer ze wakker wordt en ik krijg haar niet direct in slaap voed ik haar. Soms 1 keer soms 3 keer.

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ja mijn zoontje word ook elke keer wakker. En eerlijk ik weet soms niet of t nou dorst is of om weer terug te kunnen slapen😪