13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op JJ-2020
Hoihoi! Hier ook bijna 16 maanden en normaal at hij zo 3 broodjes. Nu geen ...
Oh gelukkig ben ik dus niet de enige begon mij zorgen temaken
2 jaar geleden
Sinds vorige week hier ook niet meer, of paar hapjes en dan klaar ipv 2 broodjes. Zijn ook 16 maanden
2 jaar geleden
-2 scheppen volle yogurt, 2 scheppen brinta, vers fruit en amandelen allemaal bij elkaar gepureerd.
-Fusilli/macaroni/penne met of broccoli/spinazie/pompoen/tomaat en ricotta of parmezaanse kaas.
Alleen groenten pureren met beetje olijfolie en dan pasta en kaas erbij. Stoom vaak de groenten gaat wat sneller dan koken en ook gezonder.
-Ei bakken met stukjes courgette/tomaat en evt aardappel erdoor en aan stukjes geven.
-rijst, doperwten, worteltjes, (pureren).
-(risotto) rijst, pompoen, beetje kaneel en ricotta.
-Broodje roosteren of in oven en olijfolie erover
Geef geen 2x per dag brood maar varieer een beetje met bovenstaande recepten vooral 's middags . Merk echt dat ze het leuk vindt om te eten en verschillende dingen te proberen. Ook kan je volkoren rijst of pasta gebruiken.
2 jaar geleden
Reactie op Carolien78
-2 scheppen volle yogurt, 2 scheppen brinta, vers fruit en amandelen allema ...
De bovenste en onderste kan ik proberen de rest lust hij niet heb wel een zinnige eter qua warm voedsel we eten daarom rijst of aardappelen soms pasta maar dat is drama
2 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Sprong 10/slaapregressie, allemaal dingen die invloed kunnen hebben op het ...
Ik ben even in de war, heb de app niet van oeiikgroei, wel het boek, is het nu sprong 9 of 10? Want in het boek staat geloof ik dat sprong 9 eindigt bij 64,5 week, dat is bijna 16 maanden toch?
2 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Sprong 10/slaapregressie, allemaal dingen die invloed kunnen hebben op het ...
Jaa kan indd mijne heeft nooit bij zn sprongen last van slapen gehad dus kan het ene keer makkelijker opmerken dan de ander bedankt voor je reactie zal ff kijken wat de sprong inhoud heb het boek wel ligen
2 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Bij ons over een weekje sprong 10 volgens de app (ze is een week te laat ge ...
Ja hier verschild het ook hoor okal is mijne gwn met 38.6 geboren
2 jaar geleden
Bij ons gaat brood ook steeds moeizamer. Wat wij nu doen is:
- Ander beleg aanbieden. Ze wil nu wel iets beter smeerkaas eten
- Na de lunch nog een bord laag neerzetten met oa fruit en stukken brood erop. Dit eet ze dan wel allemaal op, terwijl ze aan tafel het moeilijker eet.
- Krentebollen en eierkoeken ipv brood bij 1maaltijd
- Volkoerenmueslibrood van de AH lust ze wel. Zo eet ze wel volkoren.