Mijn zoontje ruikt best wel uit zijn mond. Hij duimt dus z'n handen hebben dezelfde, niet echt lekkere geur. En z'n beddengoed idem dito.
Hebben jullie kindjes dat ook?
Bij onze kleine dame is het zodra de tandjes weer aan het klieren zijn, om door te komen. Voor de rest niet. Zij ligt ook altijd met haar vingers in de mond, of haar duim.
Hier ook, haar knuffeltje stinkt ook. Wij poetsen 2x per dag de tanden maar de geur is er nog steeds 😂 het is een kleine stinkerd. Wacht maar tot ze gaan puberen.
Hier ook hetzelfde🤣 poets sowieso iedere avond de tanden. En ik verschoon om de 2 dagen alles slaapzak/aankleedkussenhoes/hoeslaken. Om de dag doucht ze dus dan ook schone pyama weer. Mijn dochter duimt niet, gebruikt wel de speen. Wel weer nieuwe tandjes erbij.
Mijn zoontje krijgt al heel lang geen nieuwe tandjes maar hij stinkt wel heel erg uit z'n mond. Zou er iets anders aan de hand zijn of is dat gewoon normaal?
Zijn knuffels, slaapzak en beddengoed stinkt maar vind hem zelf niet uit zijn mondje ruiken. Waarschijnlijk ruiken zijn handjes wel. Het komt door het vele gekwijl doordat er tandjes komen en door verkoudheid wanneer zijn neus dicht zit.