Hee dames
Ik ben mama van een super leuk lief zoontje van 15 maandjes! Ik ben zelf 20 jaar dus erg jong ik woon nog thuis en ben druk aan het werk voor een fijne onbezorgde toekomst met de kleine man.. Me ex en ik zijn uitelkaar sinds hij 3 maand oud was nu komt hij 1x per week of minder wat hij zelf moet weten.. Vroeger had ik zoveel vrienden en vriendinnen op moment dat naar buiten kwam dat ik zwanger was zijn ze eigenlijk allemaal weg gegaan en heb ik 1 lieve vriendin over die erg belangrijk is en echt ook bij mn leven hoort.. Nu woont ze alleen nogal ver van me af dus zien elkaar om het weekend 1 dag wat erg fijn is als ze er is! Verder heb ik een jeugd gehad waar ik veel aan overheb gehouden denk ik want nu ik alleen ben okal heb ik mensen om me heen voel ik me echt verlaten en huil ik snachts mezelf in slaap.. Ga vroeg opbed ben de hele dagen moe en kan eigs elk moment wel huilen behalve als ik me zoontje zie ik leef echt nog voor hem denk ook als hij er niet was dat ik er al niet meer was geweest.. Meiden wat moet ik doen hulp zoeken? Ik typ dit met tranen in me ogen de ene dag gaat zo goed en de andere dag voel ik me zoals nu..