29 Reacties

3 jaar geleden

ik heb trek vooral in zoetigheid of zure snoepjes. maar ook in drop en daar helaas mag je 2 tot 3 per dag van dus dat is even jammer. ik weet nog niet wat het wordt. over 3 weken wel.

3 jaar geleden

Eet heel veel ijs, olijven, hiervoor at ik heel veel chips waar ik nu totaal geen zin meer in heb. Moet ook niks meer hebben van pastas of pizza. Iedereen denkt dat het een jongetje word ik zelf ook de eerste weken, alleen omdat ze zeggen dat als je haar uitvalt je een rondere buik heb je een meisje krijgt krijg ik mijn twijfels..

3 jaar geleden

Ik heb bij beide vorige zwangerschappen geen rare cravings gehad. Lijk soms wel een uitzondering daarom, ook niks dit moet ik NU hebben 😀, kan me daar dan ook totaal niks bij voorstellen. Bij deze idem weer. Het enige wat ik bij de laatste had was dat ik kipfilet bereiden zo ontzettend goor vind. Nu heb ik dat weer, maar smaakt kipfilet me ook niet meer, terwijl ik dat normaliter heel graag eet. Ook kipfilet op brood gatver! En deze keer vind ik eieren klaarmaken ook smerig, bak weleens een ei voor mijn man voor mee op naar zijn werk, vandaag heeft ie het zelf maar gedaan, alleen de gedachte al! Terwijl ik de laatste tijd regelmatig een eitje at.... Gekookt eitje door de sla gaat wel goed.

3 jaar geleden

Ik heb bij beide vorige zwangerschappen geen rare cravings gehad. Lijk soms ...
Ik heb een jongen en meisje, deze keer weet ik nog niet. Als het een meisje is, dan klopt het verhaal van iets vies vinden bij hetzelfde geslacht, anders dikke onzin 😂. Alhoewel ik het toen nog wel kon eten en ei kon klaarmaken, dat is dan weer nieuw.

3 jaar geleden

Ik heb heel veel zin in vet eten; pizza, friet, chips etc. normaliter ben ik echt een zoetekauw. Bij mijn dochter had ik hetzelfde, al denk ik deze keer een jongen of eigenlijk twee(tweeling) Omdat ik 0 klachten heb en bij mijn dochter had ik 100 klachten in het eerste trimester.

6 maanden geleden

Ik heb drop kroepoek en broodjes kaas.. ik denk een jongentje

6 maanden geleden

Jongen

5 maanden geleden

Reactie op jasmineee

Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik gek op blikjes fristi. Kon ik d ...
Oooh wat toevallig!!! Ik had ook bij me eerste zwnagerschap elke dag zin in blikjes fristi zooooo lekker. Maar kreeg een jongen 😋