Hoe lang en hoe zwaar wegen jullie babies nu?
Mijn baby is gewogen met 12 weken en toen was ze 61.8cm en 6.9kg! Een flinke baby volgens het cb. Ze heeft me nu ook doorverwezen naar een voedingsdeskundige. Zal niet veel veranderen want ze krijgt 5x180cc en geen nachtvoeding.
Moet zeggen dat ik haar helemaal niet dik vind, haar lengte en gewicht komen mooi overeen (maar dat is mijn mening) 🙈
Niets van aan trekken mijn kleine woog 17 april 8.2 en was 66 cm hij was to ...
Dit hadden wij bij onze dochter ook. Die was volgens de lijn te klein en te zwaar. Dus automatisch “te dik”. Ze was ook echt wel een klein bolletje. Ze is nu bijna 3 en een pracht kind die gewoon normaal is. Komt echt goed hoor. Niks aantrekken van het cb.
Hier 17 weken 68,5cm en 8.2 kg..
Qua lengte en gewicht op leeftijd op de bovenste lijn, en de tabel lengte tegenover gewicht op de middellijn, dus perfect 🥰
Hier met 20.4 weken (5 maanden) 63.5 cm en 6 kilo rond. Klein maar fijn ventje. Zo zie je dat elke baby anders is. Hier passen dus de pakjes van 56 die ruim vallen ook nog en 68 verzuipt hij nog in
Hier precies hetzelfde, meisje 23 weken, 58.8cm en 5900 gram, ook nog in ma ...
Fijn dat we lekker allemaal andere baby’s hebben/maken. 🥰 Kunnen andere mensen weer een mening erover hebben 🤪 (grapje!, sarcastische humor). Ben maar veel te blij en verliefd op dit mannetje
Hier een meisje van 24 weken, 68.5 cm lang en 7.1 kg
Lengte is bovenste lijntje en gewicht gaat naar het middelste lijntje.
Moet proberen of ze meer aan komt zodat ze elk lijntje op het zelfde zit. Maar verder gaat het goed :)